Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pierelier6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pierelier6

    rempomp 16mm met hendel voor supermotard

    Hallo ik ben op zoek naar een rempomp 16mm met hendel voor een supermotard
  2. pierelier6

    Het ooh zo grote kxf topic

    Omdat die er nog niet is, en er hier waarschijnlijk vast wel mee kxf rijders zijn. (hoop ik tenminste maar ;) )
  3. pierelier6

    wie weet engelse sites voor particuliere motorverkoop

    wie weet engelse sites voor particuliere motorverkoop of speciale enduro sites of zo iets zoek om een honda xr 650 r vanaf bouwjaar 2000 alvast bedankt
  4. pierelier6

    midden carter helft cr 500

    hoi Wie heeft nog een midden carter helft van een cr 500? De mijne is gister gebroken tijdens het aankicken van de motor Hoop dat iemand mij kan helpen gr pieter
  5. pierelier6

    wat is het beste merk en type achterband voor een cr 500

    wat is het beste merk en type achterband voor een cr 500
  6. pierelier6

    Waar vind je achterspatbord stickers cr 500

    Waar vind je achterspatbord plus voorpoot stickers voor de honda cr 500 gr pieter
  7. pierelier6

    gevraagd kickstarter van een honda 250 uit 2001

    wie heeft er nog een kickstarter van een honda 250 uit 2001 liggen?
  8. pierelier6

    waterpomp kap van honda 500 cr 1985 gevraagd

    wie heeft of weet iemand die nog een waterpomp kap van een honda 500 cr 1985 heeft liggen nieuw of 2de hands maakt niet uit
  9. pierelier6

    olielekkage van cr 500 hoe kan dat?

    zou zonet rijden net een nieuwe zuiger in een net gekochte motor en had een kilometer gereden totdat ik zagdat er olie lekte aan de vliegwielkant kapje er voor weg gehaald en zag dat er olie uit een half gaatje onderinnet iets rechts vanhet midden wat is dat voor gaatje? Of zou er een krukas...
  10. pierelier6

    Gezocht honda cr 500 tussen bouwjaar 93 en 2000

    Wie weet er honda cr 500 te koop heb al op marktplaats gekeken maar daar staat mommenteel niks bij Misschien dat een van jullie nog ergens een goede cr 500 weet te staan Alvast bedankt gr pieter
  11. pierelier6

    Wie weet een cr 500 te koop ongeveer 1993 tot 2000

    Wie weet een cr 500 te koop ongeveer 1993 tot 2000? Kan niks op marktplaats vinden dus dacht probeer het zo gr pieter
Terug
Bovenaan Onderaan