Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sander1989
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sander1989

    MSU Deel 22 - Waar het lekker heet is!

    Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een "sportief" ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig klessebessen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny of MSU dokter Vinnie ;) Aankomende meetings ? De...
  2. Sander1989

    MSU #17 BBB en heeft iemand X zijn t-shirt gezien?

    Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een "sportief" ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig klessebessen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny of MSU dokter Vinnie ;) Aankomende meetings Sinterklaas Avond...
  3. Sander1989

    MSU deel 13 - Mede mogelijk gemaakt door de IB Groep

    Welkom :W Biertje? Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een sportief ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig kletsen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny ;) Aankomende meetings 5 of 12 juni motorrit met...
  4. Sander1989

    MSU Deel 12 - Plat achter de kuipruit de winterstalling uit!

    Welkom :W Biertje? Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een sportief ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig kletsen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny ;) Aankomende meetings Voorjaars dijkrit :]...
  5. Sander1989

    Suzuki Bandit GSF 650S ABS (25 kw mogelijk)

    Na 3.5 jaar met veel plezier met mijn Bandit gereden te hebben zet ik mijn Bandit te koop. Bandit is geschikt voor de beginnend motorrijder maar ook voor de (sportieve) toerder. Historie: Augustus 2008 heb ik de Bandit gekocht van de 1ste eigenaar met een km stand van 2100 km. 1ste...
  6. Sander1989

    Motorstudent Utrecht Deel 4 - Your topic for sogging

    Vorige delen: Motorstudenten Utrecht Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009..... Motorstudenten Utrecht Deel 3 Meetings in 2009: 26 april Motorstudenten meeting Utrecht. 14 juni route (geen overzicht) 12 juli route (geen overzicht) 13 september Motorstudenten meeting Utrecht. + 2...
  7. Sander1989

    Motorstudenten Utrecht Deel 3

    Vorige delen: Motorstudenten Utrecht Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009..... Meetings in 2009: 26 april Motorstudenten meeting Utrecht. 14 juni route (geen overzicht) 12 juli route (geen overzicht) 13 september Motorstudenten meeting Utrecht. 2 filmpjes van die dag 18 oktober...
  8. Sander1989

    Straks motorzwemles?

    Komende uren zullen de (onweers)buien nog wel wat uitbreiden verwacht ik boven Frankrijk. Verwacht dat er weer heel wat straten onderwater komen te staan, al zal dit natuurlijk per plaats verschillen. Ik ga denk ik straks maar met het koekblik naar mijn werk, want ik ben nog niet toe aan...
  9. Sander1989

    Wegenbelasting motoren gaat omhoog

    Hier word ik niet vrolijk van, betaal al genoeg voor dat kleine stukje wat ik inneem op de weg. :( Eigenlijk zouden juist motoren geen wegenbelasting moeten betalen, omdat wij een positief invloed hebben op het file probleem. Zou trouwens ook een wonder zijn als dat stukje a4 nog...
  10. Sander1989

    25KW voor woon/werk verkeer

    Ik ben nu nog bezig met mijn rijbewijs te halen maar ben al aan het rond kijken voor een motor(scooter :X ) :P Alleen valt me erg tegen wat te vinden is aan 25KW motoren waar bij je aardig goed tegen de wind bent beschermt. Ook zou handig zijn dat nog wat spullen mee kan nemen. Ben...
  11. Sander1989

    Cijfers over ongelukken motorrijders

    Ik hoor van iedereen dat op een motor rijden stukken gevaarlijker is dan meeste andere voertuigen etc op de weg. Maar ik vraag me af hoeveel het gevaarlijk nou is als je naar de cijfers kijkt, ik snap ook wel dat gemiddeld is en ook wel van soort motorrijder afhangt. Maar ik zelf kan...
  12. Sander1989

    Peugeot Geopolis (met ABS-PBS)

    Lees hier al tijdje mee en heb nu ook een account aangemaakt, maar verbaasde me dat nog geen topic over dit model was. Ik denk dat dit wel een grote concurrent voor de SH300 ABS kan zijn. Ik zelf ben al beetje aan rond kijken voor een motorscooter, omdat ik dit jaar eentje wil gaan...
Terug
Bovenaan Onderaan