Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: deejay
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. deejay

    Indoor motorweekend

    Hey allemaal, Ik loop met het idee rond voor een indoor motorweekend... waar ik aan zit te denken is: Zaterdag en Zondag(eventueel is vrijdag komen ook een optie) Motorfietsen show en shine met prijzen in verschillende klassen Stands waar je allemaal leuke motor gerelateerde motorspullen...
  2. deejay

    Suzuki RF900R

    Gisteren een Suzuki RF900R met motorschade opgehaald uit Belfeld Aankomst in Dokkum...
  3. deejay

    Pinksteren 25-27mei 2012...Fries Motorweekend

    Voorafgaand aan de Motor Elfstedentocht al twee dagen van motorplezier in Friesland :-P Iedereen is welkom en aanmelden voor de BBQ kan vanaf heden via info@wheels4fun.org Prijzen voor drinken zijn €0,50 voor een beker (25cl) frisdrank en €1,00 voor een koel flesje bier :-P...
  4. deejay

    Noordelijke klusdag/weekend 21 Mei 2011 te Dokkum

    Deelnemers tot nu toe: Klusdag: Jeroen van den Heuvel Arjan Coolegem Stefan Falke Robert Niehuis Ruud Brouwer Aad Oosterlee Sebastian Althof Peter Saffrie Patrick Hurkens Arina Schmidt Ron de Krijger Douwe Jan Zijlstra Johan Kooistra Reina van der Til Eric Groen...
  5. deejay

    2x GSX 600F '94

    Wegens overstap naar Kawasaki ZZR1100 heb ik mijn GSX 600F + extra donor GSX 600F en vele onderdelen te koop Van beide motorfietsen is het start en lopen... 1 motor gebruik ik nog dagelijks Morgen zal ik even foto's maken en plaatsen Onderdelen o.a.; Startmotor, dynamo, defect...
  6. deejay

    Animocheck MF-Klusdag/weekend??

    Ik heb met veel succes voor de ZZR-club tweemaal een Klusdag/weekend met een Biker-BBQ georganiseerd en vroeg mij af of er animo is dit in 2011 ook eens te doen voor het Motor Forum? Zie verslag eerste klusdag -->...
  7. deejay

    Noordelijke klusdag/weekend @ Deejay's Garage 2 Oktober 2010

    Aangezien 11 september voor velen een moeilijke datum bleek te zijn en ze op mijn werk het ploegendienstenrooster gewijzigd hebben is er een nieuwe datum beschikbaar en ik heb er meteen maar een flyer voor gemaakt Nieuwe ronde nieuwe kansen Deelnemers: Aad Oosterlee Martin van Uden...
  8. deejay

    2 Oktober Dokkum, FMR-Toerrit, ZZRclub-klusdag en BikerBBQ

    Hier alvast de flyer van de ZZR-Club, flyer voor FMR-toerrit volgt dit weekend :P
  9. deejay

    Harley Davidson Sportster XL53C '99

    Ik bied hier een motor te koop aan van een vriend. Gegevens: Datum eerste afgifte: 19 April 1999 Cilinder inhoud: 883cc Kilometerstand: 14880 Diverse extra's: Forward controls, bagagerekje, Tassenbeugels, Olietemperatuurmeter en diverse emblemen en...
  10. deejay

    Noordelijke Klusdag ZZRclub 24 april 2010

    Op 24 april is de ZZRclub te gast in Deejay's Garage te Dokkum
  11. deejay

    Deejay's ZZR 1100 Project

    Vrijdag heb ik mijn rijdende Suzuki GSX 600F omgeruild voor een Kawasaki ZZR 1100 waar nog heel veel aan moet gebeuren. Ik ben er erg blij mee Lekker winterproject De motorfiets is wel helemaal compleet, maar er zit hier en daar nog wat werk aan
  12. deejay

    Suzuki GSX 600F '95

    Aangezien ik binnenkort een ZZR 1100 erbij krijg is het tijd om afscheid te nemen van 1 van 2 Fjes die ik te staan heb. Ik rij er nog bijna dagelijks op en er zit net een nieuwe koppeling in. Zeker een motor waar je nog veel plezier mee kunt hebben. Actuele km-stand is lastig te zeggen, want ik...
  13. deejay

    Suzuki GS550 (loop of sloop)

    Tijdens het opruimen van de loods i.v.m. de komst van een brug is wel gebleken dat deze motor mij flink in de weg staat... Als iemand zin heeft om hem voor een zeer zacht prijsje van mij over te nemen dan hoor ik dat graag.. Helemaal compleet is hij niet... Koplamp en buddyzit missen...
  14. deejay

    Wielen Suzuki GSX 600F '94

    Ik heb nog een set wielen van een Suzuki GSX 600F uit '94 te liggen. Vraagprijs € 50,00 Zal morgen even kijken dat ik actuele foto's kan maken/posten...
  15. deejay

    Frame Suzuki GSX 600F

    Ik heb nog een kaal frame van een Suzuki GSX 600F uit 1990 te staan. Was eigenlijk van plan hem te stralen en te poedercoaten, maar aangezien ik nu al 2 goede Fjes te staan heb is dit frame overbodig geworden. Indien gewenst heb ik de achtervork + vering er ook nog bij... Vraagprijs is €...
  16. deejay

    Te snelle motorrijders gepakt

    De politie heeft zondagmiddag van acht motorrijders en drie automobilisten het rijbewijs ingevorderd na forse snelheidsovertredingen van meer dan 50 km/u. Van deze elf bestuurders waren er twee beginnend bestuurder. Er werd zowel met een lasergun als met een onopvallende videosurveillanceauto...
  17. deejay

    Open dag bij Bernard Motoren te Dokkum

    Op zaterdag 12 april houdt Bernard Motoren & Banden een open dag. Tijdens de open dag heeft de motorzaak uit Dokkum vele aanbiedingen. Ook wordt er een tourtocht georganiseerd. Tijdens de open dag is het ook mogelijkheid voor heropstappers en beginnende motorrijders om te proefrijden met het...
  18. deejay

    Post hier foto's van jouw sleutelplek

    Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten. Vandaag nog deze gekocht... ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..
  19. deejay

    Jong geleerd

    Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar foto's van onze ZZR 1100 deze foto nog tegen van juni 2006 en die moest ik hier wel even posten... Ze is natuurlijk al wat groter inmiddels en heeft me zondag geholpen met de demontage van de Suzuki ;)
  20. deejay

    Deejay's GSX 600F project

    Zoals te lezen valt bij voorstellen heb ik gisteren een GSX 600 F gekocht voor weinig... Motorisch is hij goed, maar is slecht onderhouden en waarschijnlijk veel buiten in de regen gestaan. De vorige eigenaar zei dat hij een mooi weer rijder is en dat de motor altijd binnen gestaan heeft...
  21. deejay

    Deejay ook hier

    Ik zal me hier maar even voorstellen. Mijn naam in real life is Douwe Jan en ik ben 36 jaar oud. Sinds mijn 20ste heb ik het A-rijbewijs en op 23 jarige leeftijd heb ik mijn eerste motor nieuw gekocht bij Motorado te Leeuwarden. De eerste motor was een rode Suzuki GSX 600F met kenteken...
Terug
Bovenaan Onderaan