Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MrProper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MrProper

    3DO protectie broek

    Te koop, Knie en heup protectie voor in de motorbroek / jeans. Dit is betere en comfortabelere protectie die doorgaans in de broeken worden geleverd. Paar keer gedragen, dus nieuw. Nieuw bij elkaar 51,98. Mag weg voor 40,-
  2. MrProper

    Schijfrem slot met alarm

    Batterijen zijn een tijdje op, en heeft 1 sleutel. Mag weg voor 2 tientjes excl verzendkosten. Ophalen in Julianadorp of petten.
  3. MrProper

    Zip laarzen maat 38 (Hipora / waterdicht)

    Te koop, vanwege te klein voor mijn zoontje. Zeer nette laarzen voor een klein prijsje. 20,- ex verzenden (Ophalen in Julianadorp)
  4. MrProper

    Cardo Packtalk slim

    te koop, omdat ik met mijn nieuwe neotec 3 vast zit aan SRL3 (en ik wil ook niet in mn nieuwe helm dremelen om de slim passend te maken _O- ) is dus 2e hands, werkt nog perfect. De batterij unit aan de achterkant heeft was krasjes, van het neerzetten van de helm. De boom mic (voor systeemhelm)...
  5. MrProper

    Bering motorjeans XL

    Te koop, In goede staat, Bering Toma motorjeans in maatje XL. (Ik ben 1,85m broekmaat 32, zit goed) Loose fit, dus ontspannen op terras zitten. Grotendeels kevlar met knie stukken. Nieuwprijs 120,- mag weg voor 50,- Bering motorjeans Toma
  6. MrProper

    Olieverbruik (ook na nieuwe zuiger(veren)/klepseals)

    Beste, Mijn Honda PCX 125 met ongeveer 35k op de klok verbruikt wat olie. plusminus 100 a 150 ml op 400 km. niet schrikbarend, wel irritant (gezien er maar 800 ml totaal in gaat is het niveau peilstok al vrij snel droog). Nou heb ik een tijdje geleden een nieuwe cilinder, zuiger, zuigerveren...
  7. MrProper

    Doorgerot afwater gat

    Beste mede forummers, Mijn vader heeft een seven fifty waarvan het afwateringsgaatje is doorgerot. Bij flinke buien loopt het water dus de tank in. Als je de vinger door de tankopening steekt, kan je het gaatje voelen. Is er iets op de markt waarmee dit gaatje te dichten is? Staat in contact...
  8. MrProper

    Goedkope (motor) aanhanger

    Aanhanger op de basis van een Alpen kreuzer. Laadbaar tot 350 kilo Verlichting perfect Staat op gewone autobanden Uitneembare achterklep 135 cm breed en 200 cm lang Heeft jaren als motor trailer dienst gedaan maar staat nu in de weg. 50,-
  9. MrProper

    Tomtom rider 400 incl accessoires

    Te koop, IZGS Tomtom rider 400 great rides edition. Scherm van de tomtom is krasvrij. Vanochtend de gehele tomtom geupdate. - europa kaart (update feb 2023) - lifetime flitsers europa (update feb 2023) Met motorsteun, stuurbeugel, oplaad kabel (usb). Oplaad kabel motor zit er ook bij, staat...
  10. MrProper

    Givi Xstream 15L tanktas incl montagering

    Te koop, Nette 15L grote Givi Xstream 15L tanktas Tas is in nette staat, incl regelhoes (tas zelf kan ook redelijk een buitje hebben) 60,- voor de tas 10,- voor de ring (passend op een speed triple 2011)
  11. MrProper

    Givi kleine tanktas (montage tankring)

    Te koop, In goede staat zijnde kleine Givi tanktas. Montage geschied via tankring (eventueel erbij te koop) 45,- voor de tas 10,- voor de montagering (passend op een Speed triple 2011)
  12. MrProper

    Vanucci zadeltassen

    Te koop, Gebruikte zadeltassen van het merk vanucci. 1 tas heeft een beschadiging wat gerepareerd is, zie foto. Verder prima stevige tassen die universeel gebruikt kunnen worden. 30,- of een goed bod.
  13. MrProper

    Paddockstand Triumph / Ducati

    Fijne paddockstand van het merk Constands. Pen diameter is 27mm, past sowieso op speed triples. Mag weg voor 40,-
  14. MrProper

    Rijbewijs all-in pakket voucher

    Ter overname, voor een bedrag van 800 euro. Een tegoed van meer dan 1335 euro te besteden bij rijschool Istha Den Helder of Schagen. Met dit tegoed kun je met een klein bedrag erbij een pakket aanschaffen voor bijvoorbeeld je motorrijbewijs A, bestaande uit een 20 lessen All in pakket. Het...
  15. MrProper

    14 tands voortandwiel Grom / monkey

    Voor betere acceleratie. Km of 20 mee gereden. JTF249-14 Voor 10,- incl verzenden.
  16. MrProper

    Difi smart connector

    Met de DIFI SMART CONNECTOR verbind je je jas met je jeans en zorgt deze ervoor dat je jas niet omhoog kruipt tijdens het rijden. De Smart Connector lus je vast aan je riem en daarna rits je de connector vast aan de korte verbindingsrits van je motorjas...
  17. MrProper

    VERKOCHT KTM powerwear softshell motorjas

    Te koop, In nette gebruikte staat KTM softshell motorjas maat L. (Zit perfect, 1,86m, normaal postuur) Wind / waterdichte jas, voorzien van schouder, rug en elleboog protectie. Leuke casual jas voor kleine ritjes. Houd je warm en droog. Nette, gebruikte staat. Dwz, geen serieuze beschadigingen...
  18. MrProper

    Compressie test set + klepveer spanner set

    Te koop, 10,- per stuk of 15,- voor beide. De compressie tester is nooit gebruikt. Klepveerspanner 1x. Excl verzendkosten (7,-)
  19. MrProper

    Gipro gear indicator stuurbeugeltje

    Te koop omdat mn gipro een andere plek heeft gekregen. Ideaal voor op naked bikes. Nieuwprijs is 45,- Vraagprijs is 25,-
  20. MrProper

    Boek: man en werkplaats

    Izgs! Vraagprijs = 15 euro ex porto
  21. MrProper

    Klaar. en nu? (Honda GL500 Restomod)

    Ongeveer een jaar geleden verveelde ik me een beetje, en heb ik een project motor gekocht. Een tikkeltje verwaarloosde Honda GL 500 uit 82 met rond de 90k km op de klok. Echt ontzettend veel lol gehad met het (ver)bouwen, eigenlijk meer dan het rijden. Nu issie zo goed als af. Hij rijd...
  22. MrProper

    Alpinestars leren jas mt 50

    Verkocht!
  23. MrProper

    USD voor partij (vork, velg, rem, kroonplaat) alle merken

    gezocht, voor mijn scrambler / cafe racer ombouw: een complete set, dus velg, vorkpoten, T-stuk, kroonplaat, remmerij, van een willekeurige motor. mag van alles zijn, als het maar recht is, en geen pitting of andere schades.
  24. MrProper

    KTM 990 data kabeltje

    Ivm niet meer hebben van een KTM. interface kabel tussen ODB en motor. Je hebt nog wel de usb naar odb nodig. mag weg voor een prikkie.
  25. MrProper

    Veerweg simuleren

    Ik heb wat / jullie meningen nodig. ik ben bezig met een cafe racer. Komt een platte brat seat style kont op. een van de valkuilen bij de bouw van die dingen is dat bij de eerst de beste testrit, met een hobbel de band tegen je frame rost. nou kan ik niet ‘ff’ een proefritje maken met de...
Terug
Bovenaan Onderaan