Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. PatrickPoeldijk

    Nette Yamaha XJ900F 1990

    MOTOR IS VERKOCHT!!!
  2. PatrickPoeldijk

    Leren motorpak maat 54

    Motorpak is in goede staat, geen scheurtjes e.d. Motorpak bestaat uit losse leren broek en jas, welke aan elkaar zijn te ritsen. Motorpak heeft een uitritsbare thermovoering Motorpak is geschikt voor iemand van +/- 1.70m en +/- 70 á 75 kilo (normaal postuur) Vraagprijs €70,-
  3. PatrickPoeldijk

    Kinder motorpak Maat 140/146

    Ik bied hierbij een goede kwaliteit kindermotorpak aan. Het is zowat niet gedragen ( 6 á 8 keer) en echt in nieuwstaat!! Het is een pak met uitneembare thermovoering en hij is wind en waterdicht. Ook kan je de broekspijpen nog 4 cm langer maken, dit is erg handig in verband met de groei van uw...
  4. PatrickPoeldijk

    Suzuki GS 650 GT '82 met cardan

    VERKOCHT
  5. PatrickPoeldijk

    Yamaha XJ900F uit '85 met vele extra's!

    VERKOCHT.. SLOTJE..
  6. PatrickPoeldijk

    Perfecte Yamaha XJ 900

    Slotje a.u.b. Verkoop is uitgesteld.
  7. PatrickPoeldijk

    koppelingsplaten en band vervangen

    Hallo mensen, Ik heb een vraagje; Bij mijn Yamaha XJ900 uit '85 moet de achterband vervangen worden en de koppelingsplaten moeten vervangen worden. Nu kreeg ik een telefoontje van de monteur dat dit 400 euro moet gaan kosten! Dit lijkt me wel aardig veel geld, aangezien ik weet dat de...
  8. PatrickPoeldijk

    Motornavigatie huren?

    Mensen, Ik zit met een vraag; Is er interesse om motornavigatie te huren tegen een redelijk tarief per dag (zeg +/- 13 euro per dag tegen een borg van +/- 350 euro)? Het zou dan gaan om Garmin Zumo of TomTom Rider.. Graag jullie idee hierover.
  9. PatrickPoeldijk

    V45 Sabre ervaringen gezocht

    Hallo medemotorliefhebbers, Ik heb een, naar mijn mening, mooie Honda Sabre V45 op het oog uit 1986. Hij is met mooie schurgers kuip en kofferset. De eigenaar van de motorzaak heeft me verteld dat hij in goede staat is, zowel technisch als optisch, dus ga ik zaterdagmiddag kijken en eventueel...
  10. PatrickPoeldijk

    Goeieavond

    Mijn naam is Patrick, woonachtig in het Westland (vlakbij Den Haag) en 30 jaartjes oud. Ik ben hier terecht gekomen om informatie te verkrijgen voor de aanschaf van een motor. Dit lijkt me wel de uitgelezen plek om te slagen op dat gebied.
Terug
Bovenaan Onderaan