Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joris
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Joris

    Rechter externe luchtbuis RSV Mille

    Gezocht. Rechter luchtbuis (buitenkant) voor RSV Mille. Luchtbuis is hetzelfde voor bj1998 t/m bj2004. Bij voorkeur in rood (bj 2000). Andere kleur en/of licht beschadigd is geen probleem, aangezien ik meer spuitwerk heb. Reacties via 06-15062368 of joris@earracing.nl
  2. Joris

    Motoraanhanger voor 1 en 2 motoren

    Voor vervoer van je motor(en). Aanhanger is zeer stabiel (getest met 1 en 2 motoren tot 150 kph). Kenmerken: - Voor 1 of 2 motoren (zonder ombouw) - Voldoende bevestigingen voor spanbanden. - Dichte betonplex vloer - RVS voorwielsteunen -...
  3. Joris

    Veel onderdelen R6 bj 2003 (rood)

    Heb nog (veel) spul van m'n R6 bj 2003 over. Op verzoek meer info van betreffende onderdeel. Spul is af te halen in Veghel en Eindhoven. Vraagprijzen (excl verzendkosten) Spiegels - €30 Clipons - €40 verkocht Ventilator - €30 verkocht Stuurschakelaar links - €40 verkocht Zijkuip links -...
  4. Joris

    Onderdelen/kuipdelen RSV bj2000

    De R6 heeft plaats gemaakt voor een RSV Mille uit 2000. Aangezien de rechterkant niet zo mooi is als de linkerkant, heb ik een boodschappenlijstje (kuipdelen liefst in de originele rode kleur): Zijpaneel kuip rechts Luchthapperdelen kuip rechts Topkuip Kuipruit (geen smoke) Kuipframe...
  5. Joris

    Te koop: Yamaha R6 '03 racer

    Wegens beëindigen van het racen, mag de R6 vertrekken. Yamaha YZF-R6 Bouwjaar 2003 Met kenteken Standaard blok YEC race-radiateur Vering/demping volledig aangepast door Intrax (van oprichter WP) HK/WP stuurdemper Laser Hotcam + originele demper Stalen remleidingen Valtermoto...
  6. Joris

    Spoed: onderdelen voetsteun PP Design

    Help! Ik ben met spoed op zoek naar de schetsplaat van de rechter voetsteun van m'n racer (R6 2003). Moet volgende week vrijdag weer de baan op en het importeur kan het spul niet leveren. Valt me eerlijk gezegd zwaar tegen Je mag van dat dure spul toch verwachten dat ze de onderdelen...
  7. Joris

    10 sept: Lange Aojemrit Zijtaart (NBr)

    Op zondag 10 september organiseert motorclub Straal Open uit Zijtaart (gemeente Veghel) haar Lange Aojemrit. Lange Aojem is Brabants voor lange adem: deze monsterrit heeft een lengte van 530 km, met een kortere variant van 350 km. De route gaat over prachtige wegen dwars door de Achterhoek en...
  8. Joris

    ZAC Oschersleben (24-07-06)

    Ben eigenlijk nog op zoek naar een meerijmaatje. Wil op zondag vertrekken en op dinsdag weer naar huis (heb niet voor niks een extra vrije dag genomen). Heb een fatsoenlijke aanhanger voor 2 motoren in de aanbieding en evt ook een degelijke auto (maar busje/station zou wel handig zijn ivm...
  9. Joris

    Toertocht Hemelvaartsdag - Zijtaart (NBr)

    Tijd om weer te spammen voor een mooie toertocht door Midden- en West-Brabant. :] :] :]
  10. Joris

    Lange Aojemrit Zijtaart (11-09-2005)

    Motorclub Straal Open uit Zijtaart organiseert op zondag 11 september haar open Lange Aojemrit. Lange Aojem is Brabants voor "lange adem." De naam doet de rit zeker eer aan, want de monsterrit heeft een lengte van circa 400 km. De route gaat grotendeels door de grensstreek van België, Limburg en...
  11. Joris

    Toertocht Hemelvaartsdag (5 mei 2005)

    Nog niks te doen met Hemelvaartsdag? Onze club organiseert weer haar jaarlijkse open rit :)
  12. Joris

    Japanse merken moeten zich schamen

    Als ik zie hoe het er dit jaar in de WK Superbike aan toe gaat, moeten de Japanse merken zich kapotschamen. Er is veel aan het seizoen vooraf gegaan met Flammini & Co. Onduidelijkheid en onenigheid over de regels, etc. Maar feit blijft dat Ten Kate ... zonder officiele fabriekssteun ... een...
  13. Joris

    Nazomerrit Straal Open (12 sep 2004)

    Hoe halen jullie het in je hoofd om de megameeting tegelijk met DE toertocht van onze motorclub te houden? |( Anniewees voor degenen die geen zin hebben in de megameeting, hebben nu dus een goede reden om daar weg te blijven ;) :P :9 O-) -------------------------------------------...
  14. Joris

    Ladies on Tour - zondag 13 juni

    Zijtaart (gem Veghel) – Motorclub Straal Open organiseert op zondag 13 juni voor de 7de keer “Ladies on Tour.” Dit is een jaarlijks terugkerende motortoertocht voor motorrijdende vrouwen. Een aantal jaren geleden is de club begonnen met het organiseren van “Ladies on Tour” omdat er steeds meer...
  15. Joris

    Hemelvaartsrit Straal Open Zijtaart (NBr)

    Op Hemelvaartsdag (do 20 mei) organiseert Straal Open voor de 8ste keer de Hemelvaartsrit. Deelname aan deze rit staat open voor alle motorrijders m/v. De lengte van de toertocht is circa 240 km. De route gaat door West- en Midden-Brabant, langs plaatsen als Baarle-Nassau, Drimmelen...
  16. Joris

    Welke blokken op zwevende brembo's?

    Volgende week ga ik m'n nieuwe remschijven monteren. Maar nu vraag ik me af: kan ik de huidige remblokken blijven gebruiken. Dit zijn de groene brembo's. Heb overigens ook een setje rode Ferodo blokken (CP911) liggen, die zijn iig voor deze schijven geschikt.
  17. Joris

    Dikke problemen met Duc 748

    Onderhoud en tuning viel een beetje erg tegen: 748 tunen door Biggelaar Motor was helemaal klaar en Toine ging nog even een proefritje maken. Ik had me intussen geestelijk al over de hoge kosten voor het beurt en vervanging van wat onderdelen gezet. Krijg ik een telefoontje van Jan vd...
  18. Joris

    748 tunen door Biggelaar

    Volgende week gaat m'n 748 voor een 40000 km beurt naar Biggelaar. Hij zal helemaal uit elkaar getrokken worden, dus dit is een mooi moment om hem wat te tunen. Voor ca 500 euri extra kan Biggelaar er leuke dingen mee doen. Naar wat ik begrepen heb worden iig de koppen geflowed. Wat wordt er...
  19. Joris

    Kruisjes langs de kant van de weg

    Net was er op Omroep Brabant een stukje over een gedenkteken voor een verkeersslachtoffer aan de kant van de weg. Wat vind jij ervan dat overal van die monumentjes komen? Voor mijn part ruimen ze alles op. Er vallen honderden verkeersslachtoffers per jaar, je kunt toch niet voor ieder...
  20. Joris

    Poging tot verkrachting door motorrijder

    Poging verkrachting Zeeland bij Bureau Brabant ZEELAND/SON - In de uitzending van Bureau Brabant, het opsporingsprogramma van Omroep Brabant en de politie Brabant-Noord, wordt vanavond een reconstructie vertoond van een poging tot verkrachting in Zeeland. Op donderdag 11 september wordt op de...
  21. Joris

    Groene Brembo blokken ???

    Heb ze vandaag gemonteerd ... iemand ervaring met die dingen?
  22. Joris

    RAW's doen gek

    M'n richting aanwijzers doen gek .. dan doen ze het wel en dan weer niet. Dat is normaal bij een richtingaanwijzer, maar in dit geval niet. :+ Soms doen ze het wel normaal, dan weer blijven ze branden of doen het helemaal niet. Probleemje is zaterdag ontstaan. Enig idee wat het kan zijn? Ik...
  23. Joris

    14 sept '03: Nazomerrit - Straal Open Zijtaart

    Wie heeft er zin in een toertochtje (als voorproefje op het Rondje Veghel :P )? Op zondag 14 september organiseert m'n clubje een open rit. Iederen is dus welkom. De rit zal ongeveer 200 km lang zijn en grotendeels door Zuid-West Brabant en een stukje België gaan. Inschrijven kan tussen 9.30...
  24. Joris

    Hell's Angels geflitst

    Op www.nieuws.nl staat een link naar een filmpje "Hell's Angels geflitst in rouwstoet" Filmpje doet het alleen niet :? Hahaha, wel een goede grap :+
  25. Joris

    Foto's www.circuitfoto.be

    Gloeiende #$@%^& wat ben ik toch een :z :z :z :z :z Heb via Circuitfoto deze foto's besteld: Maar nu heb ik deze foto over het hoofd gezien ... en die is eigenlijk veel mooier dan die andere |( |( |( Iemand die deze foto bij zijn bestelling toe wil voegen?[/b] :} Je moet...
Terug
Bovenaan Onderaan