Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stoepkrijt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. stoepkrijt

    4 juli motor (veteranen) races witte paal (schagen)

    jaja het is weer bijna zo ver 4 juli worden de classic bike races weer gehouden in schagen op het industrie terrein Witte Paal net als voorgaande jaren motorgroet motormuis 13
  2. stoepkrijt

    veteranen (motor) race Schagen 5 juli

    het is weer bijna zo ver zondag 5 juli zijn er weer de veteranen regelmatigheids wetstrijden in schagen dat zal weer plaats vinden op de Witte Paal de toegang is gratis programma boekje kost 3 eurie aanvan 11 uur
  3. stoepkrijt

    MF'r gespot in schagen

    ik heb zaterdag 6 mei rond kwart over 5 uur een MF'r gespot in schagen (noord-holland). dat was bij Ad Niesten op de Dorpen. het gaat om een YAMAHA RN01. de kleur is een beetje paars achtig blauw groeten motormuis 13 :] :W
  4. stoepkrijt

    HMV races in schagen (noord-holland)

    op zondag 20 juli zijn er weer regelmatigheids wedstrijden met oude motoren van 50cc tot 500cc en ook zijn er de zijspans het zal van ongeveer om 10 uur beginnen en duurd tot een uur of 5 dus een dag vol kijk plezier ook zijn er diverse eet en drink kraampjes dus honger en dorst zal er...
  5. stoepkrijt

    even voorstellen

    hallo ik jan en 23 jaar :Y rij al 1.5 jaar motor en werd laats door een vriend van me "motorsmurf" op dit forum gewezen en ben erg benieuwd wie ik allemaal zan ontmoeten via MF motorgroet en veel veilige kilomters Jan Praat :]
Terug
Bovenaan Onderaan