Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Phantom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Phantom

    Aprilia RSV1000R olietank (reservoir)

    Aangezien de olietank van mijn RSV is lek geslagen ben ik op zoek naar een andere. Bouwjaar vanaf 2004 (RSV) Tuono vanaf 2005. Wie oh wie kan me helpen...
  2. Phantom

    Deventer en omstreken topic #2

    Welkom in het Deventer en omstreken topic De lente en zomer komen er snel aan en dat betekent voor velen van ons motorrijders dat het nieuwe seizoen is begonnen. Na maandenlang poetsen, onderhouden, smachten en de dagen hebben geteld is het tijd om onze gedeelde passie weer te beoefenen...
  3. Phantom

    Zutphen deel 18; eindelijk volwassen

    Welkom bij het Zutphen topic deel 18: Eindelijk volwassen Waar zijn we te vinden? Ons verzamelpunt is tegenwoordig bij tankstation Amigo net buiten Zutphen. Als je vanuit Zutphen richting Baak rijdt, aan de rechterkant. Wat doen we zoal? Tussen al het geouwehoer in dit topic door...
  4. Phantom

    Suzuki GSX-R 750 SRAD

    Suzuki GSX-R 750 SRAD 1998 Goed onderhouden motor. De motor gaat weg omdat ik het nieuwe seizoen op een andere motor van start wil gaan. De motor staat op Michelin Pilot Power banden waar nog geen 2500km mee iis gereden, remblokken zijn van het merk EBC type HH en net vervangen.. dus de motor is...
  5. Phantom

    MQP leren broek maat 58

    MQP leren broek maat 58, in goede staat. Prijs 75 euro.
  6. Phantom

    Spidi R2 leren jas maat 58

    Spidi R2 leren jas maat 58. Hooguit een half seizoen gedragen aangezien ik al snel overging op een overal. geen beschadigingen. Prijs ... doe een bod!!
  7. Phantom

    Laadspanning

    Net ff een nieuwe accu in de sv650s van mn vriendin gehangen en gelijk ff de laadspanning gemeten. Deze komt bij 3500 rpm op 13,4v. Accu in rust is 12,7v. Hij laad dus wel bij maar ik vind het aan de lage kant. Klopt dit? Ik heb de laadspanning gemeten op de accupolen.. dat moet zo toch?
  8. Phantom

    Het grote SRAD topic deel 12: Still hard to beat!!!

    Het grote SRAD topic deel 12: Still hard to beat!! Welkom bij het SRAD topic De lente en zomer komen er snel aan en dat betekent voor velen van onze SRAD fan's dat het nieuwe seizoen is begonnen. Na maandenlang poetsen, onderhouden, smachten en de dagen hebben geteld is het...
  9. Phantom

    Velgstriping gsxr 750

    orgineel suzuki velgstriping, kosten een vermogen bij de dealer maar ik vraag er 10 euro voor.
  10. Phantom

    Het grote SRAD topic deel 11: Keihard de winter uit!!

    Het grote SRAD topic deel 11: Keihard de winter uit!! Welkom bij het SRAD topic De lente komt er snel aan(hopelijk) en dat betekent voor velen van onze SRAD fan's dat het nieuwe seizoen is begonnen. Na maandenlang poetsen, onderhouden, smachten en de dagen hebben geteld is het...
  11. Phantom

    14 mei(morgen) groep 1 Assen MSL

    Te koop, wegens omstandigheden(werk) kan ik morgen niet mee doen aan de circuitdag op Assen. Het is de begin groep 1. Wie interesse heeft... laat maar weten en wie weet kunnen we wat regelen. Ik weet het.. erg kort dag.. maar baal er zelf ook goed van.
  12. Phantom

    14 mei(morgen) groep 1 Assen MSL

    Wegens omstandigheden(werk) kan ik morgen niet mee doen aan de circuitdag op Assen. Het is de begin groep 1. Wie interesse heeft... laat maar weten en wie weet kunnen we wat regelen. Ik weet het.. erg kort dag.. maar baal er zelf ook goed van.
  13. Phantom

    Het grote Suzuki SRAD topic, deel 7 het nieuwe seizoen in

    Het grote Suzuki SRAD topic, met deel 7 het nieuwe seizoen in *O* Een gezellig topic voor liefhebbers van: GSXR 600/750 TL1000S/R Werkplaats handboek SRAD 1996-2000 http://www.megaupload.com/nl/?d=K6JH23U0 ~Voorgaande & aanverwante delen Topics...
  14. Phantom

    Het grote Suzuki SRAD topic, part 6 a way of life

    Het grote Suzuki SRAD topic, part 6 a way of life Jaja.. deeltje 6 al weer.. Een gezellig topic voor liefhebbers van: GSXR 600/750 TL1000S/R Werkplaats handboek SRAD 1996-2000 http://www.megaupload.com/nl/?d=K6JH23U0 ~Voorgaande & aanverwante delen...
  15. Phantom

    duiken tijdens remmen

    ik heb een probleempje met mn srad 750. tijdens het remmen vol ik de voorkant trillen... maar als ik bijna stil sta begint de voorkant ritmisch te duiken. Als of je pompend aan het remmen bent. Ik voel de hendel zeker niet meetrillen. Ook hoor je op het laatst (tijdens de duikvlucht) een...
  16. Phantom

    Roy

    Hallo, Ik kijk al een poosje mee op dit forum en nu wordt het toch wel tijd om me voor te stellen. Mijn naam is dus Roy.. 30 jaar oud alweer ;( en ben woonzaam in Deventer en werk in Uddel op de veluwe. Mijn motorrijbewijs heb ik al enkele jaren alleen ben ik nooit verder gekomen dan een...
Terug
Bovenaan Onderaan