Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: foo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Burgman 400 touring scherm

    Hallo, Heeft iemand ervaring met het originele varioscherm voor de Suzuki Burgman 400 K7 of K8? Graag reacties.
  2. F

    Nederlandse taal

    Sommige items zijn door het slechte Nederlands of de slechte spelling niet te volgen. Ik wil jullie vriendelijk vragen om iets beter op je eigen taal en de bijbehorende spelling te letten. Punten en komma's zorgen er ook voor dat de leesbaarheid verbetert. Let wel: vat dit niet op als...
  3. F

    Yamaha scooter show

    Ik las dat Yamaha een scootershow organiseert in diverse landen, waaronder Nederland. Aangezien er in dit forum meestal over Yamaha wordt gediscussieerd is deze informatie misschien interessant. De site is wel in het Duits, maar de data die er staan zijn eigenlijk de hoofdzaak. Klik op...
  4. F

    Het parkeren van een motor(scooter)

    Hallo, Aangezien er nogal wat misverstanden zijn m.b.t. het parkeren van een motor(scooter) en ik het ook niet precies wist, heb ik diverse parkeerwachten in meerdere steden gevraagd waar ik kan en mag parkeren. Ik kreeg steeds het volgende antwoord: Je kunt de motor(scooter) altijd parallel...
  5. F

    Reserve benzine

    Hallo, Via internet heb ik 2 kleine reserve jerry-cans besteld. Deze zijn uitermate geschikt voor motorrijders. De "grote" jerry-can bevat 1,5 liter en de kleine bevat 0,5 liter. Ze passen gemakkelijk onder de buddy of in het dashboardkastje van de scooter. Een aanrader lijkt me...
  6. F

    Verkoopcijfers

    Hoi, Ik vond ergens de verkoopcijfers van motorscooters in ons buurland Duitsland. Het betreft hier de verkopen van februari 2008. 1.Suzuki UH 200 Burgman 207x 2.Piaggio Vespa GTS 250 143x 3.Piaggio MP3 400 88x 4.Honda SH 300 67x 5.Yamaha...
  7. F

    Kuipruit Suzuki Burgman 125/200

    Te koop: originele kuipruit van een Suzuki Burgman 125/200 scooter 2007. De ruit is nooit gebruikt. Prijs 50 euro. Bij mij thuis (Midden-Limburg) af te halen; indien ik moet opsturen komen er verzendkosten bij. E-mail: foo1355@gmail.com
  8. F

    Suzuki Burgman 125/200

    Te koop: originele kuipruit van een Suzuki Burgman 125/200 scooter 2007. De ruit is nooit gebruikt. Prijs 50 euro. Bij mij thuis (Midden-Limburg) af te halen; indien ik moet opsturen komen er verzendkosten bij. E-mail: foo1355@gmail.com
  9. F

    Beste scooterslot?

    Hoi, Kan iemand mij zeggen welk slot het beste is? Momenteel gebruik ik een schijfremslot, maar ik vraag me af of dit voldoende is. Ik rij een Suzuki Burgman 200. Graag enige reacties, maar liefs ervaringen met sloten.
  10. F

    Burgman 200

    Hoi, Sinds enkele maanden rij ik een Suzuki Burgman 200. Ik moet zeggen dat het een ontzettend fijne scooter is met een prima wegligging. Hij gebruikt 1 op 30 en is zeer comfortabel. Ik heb de hele winter (nou ja, winter?) doorgereden. Zijn er nog meer gebruikers met dit model??? Graag enige...
Terug
Bovenaan Onderaan