Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rvwijk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rvwijk

    Givi Monokey V46 inclusief bodemplaat

    VERKOCHT
  2. rvwijk

    Theorieboek A (Examen Motor)

    uitgave 8 met de nieuwe eisen "gedragscode filerijden" nieuwprijs € 19,50 Prijs € 5,- (excl. verzendkosten)
  3. rvwijk

    Verkeerde meldcode op verzekering, 390,- boete RDW?

    Hallo allen, Ik kreeg zojuist een brief van de RDW dat mijn voertuig niet verzekerd zou zijn. Nu blijkt de meldcode op de verzekeringspapieren niet te kloppen. Er zijn 2 cijfers omgedraaid. Dit had ik moeten checken, ik weet het! Maar aan de andere kant; hoeveel mensen doen dit...
  4. rvwijk

    Motorbroek Textiel XL Unisex

    Weinig gebruikt, hooguit 10 maal! Gekocht voor de vrouw, maar na de nodige kilo'tjes kwijt te zijn zit ie haar wat te ruim. - Met Knox CE-protectoren op de knieën. - Waterdicht. - Inclusief 3M Thinsulate® binnenbroek (lekker voor 's winters!). - Unisex, dus ook voor heren. - Maat XL. -...
  5. rvwijk

    Groen licht door magneten?

    Iedere motorrijder kent de frustratie van stoplichten die niet op groen springen doordat een motor vaak niet zwaar genoeg is. Uiteindelijk zit er niets anders op dan te wachten op een auto achter je of door rood te rijden. Niet ideaal natuurlijk. Nu kwam ik dit filmpje tegen op jijbuis...
  6. rvwijk

    Gevaar!!! Aanhanger verliest rotzooi

    Ik reed net achter een auto met aanhanger. Deze was waarschijnlijk op weg naar de stort gezien de hoeveelheid rotzooi die over de rand heenhing. Nu had ik gelukkig redelijk wat afstand, want op een gegeven moment waaide er 2 flinke stukken karton vanaf die ik dus maar net kon ontwijken! Ik...
  7. rvwijk

    Aprilia Atlantic 250

    OK, gisteren ben ik geslaagd voor m'n AVD!!! dus nu wordt het tijd om eens serieus te kijken naar een mooie motorscooter! Nu kwam ik de Aprilia Atlantic 250 tegen en deze past in principe binnen mijn budget (opgelegd door de budgetcommissie :-) ) Helaas heeft ie geen ABS, maar een gecombineerd...
  8. rvwijk

    Het grote "ik heb een scooter gespot in mijn vakantie" topic

    Plaats hier je foto's van scooters die je zag tijdens je vakantie. Graag "spotplaats" erbij vermelden. Ik zal einde v/d dag het goede voorbeeld geven, maar voel je niet bezwaard mij voor te gaan...
  9. rvwijk

    galaxy jonway :: lowbudget C1?

    Dit kwam ik tegen op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/176294296 Hier de link naar de Chinese producent: http://english.jonway.com/jonway/motorcycle_detail.asp?id=96 ZONDER helm op een Chinese cabrio-scooter!!! _O- Iemand??? :)
  10. rvwijk

    Kymco Exciting 500i of Yamaha Majesty 400

    Beide hebben dezelfde aanschafprijs. Beide hebben ABS, wat voor mij een vereiste is. Topsnelheid ligt ongeveer gelijk dus kunnen beide goed meekomen, zowel in de stad als op de snelweg. Ik heb positieve ervaring met de "brom"-uitvoering van de Kymco People-S en eigenlijk weinig ervaring...
  11. rvwijk

    even voorstellen

    Hallo allemaal, Na 38 jaar gaat het dan toch eindelijk gebeuren; ik ga mijn motorrijbewijs halen. Na enkele jaren op het fietspad op een Kymco People S (rijdt overigens helemaal niet verkeerd), ben ik het een beetje zat om als pubertje op een opgevoerde scooter aangezien te worden (klopt...
Terug
Bovenaan Onderaan