Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mutlitask
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Twee uitlaatverloopstukjes

    Ik ben op zoek naar twee verloopstukjes voor tussen mijn uitlaten en de middendemper... Aangezien mijn huidige middendemper totaal verroest is en ik een nieuwe heb liggen wil ik graag de uitlaten dit keer fatsoenlijk aansluiten. De vorige keer zijn ze er eigenlijk gewoon "opgesloopt"... Helaas...
  2. M

    Koppelingscilinder VF 400 F

    Ik zit met een irritant probleem en hoop dat iemand mij hier wil en kan helpen! Mijn VF 400 F heeft al lange tijd een lekke koppelingscilinder. Ik had me voorgenomen om een nieuw rubber erin te zetten om de lekkage te verhelpen. Nu blijkt echter dat ik het rubber niet kan vinden. Bij drie...
  3. M

    Oude benzinetank opknappen

    Wie kan mij een beetje adviseren waar het gaat om het opknappen van een oude benzinetank? Ik ben in het bezit van een gebruikte benzinetank voor mijn Honda VF 400 F en wil er zeker van zijn dat hij volledig roestvrij is en blijft. Dan weet ik namelijk zeker dat ik de komende jaren nog door kan...
  4. M

    Problemen met de koppeling(svloeistof) van een VF 400 F

    Hopelijk kan iemand mij helpen, want ik weet het zelf even niet. Het volgende is het geval: Mijn Honda VF 400 heeft last van de irritante eigenschap dat de koppelingsvloeistof regelmatig (eens in de paar maanden) bijgevuld moet worden. Meer dan dat mij gezond lijkt in ieder geval. Ik heb al eens...
  5. M

    Benzinetank voor een VF400F

    Mijn VF'je heeft een rotte benzinetank en ik heb geen zin om voortdurend lekken te moeten dichten. Daarom bij deze een oproep! Wie heeft er toevallig nog een (goede) benzinetank rondslingeren voor een VF400F/VF500F ? Het maakt niet zoveel uit wat voor kleur hij is, zolang hij maar in goede...
  6. M

    Klassieke motoren encyclopedie

    Voor de liefhebber: Een encyclopedie met een weergave van de ontwikkeling van motoren in de periode van 1900-1980. Per merk worden de geschiedenis, de belangrijkste modellen, de technische gegevens en allerlei wetenswaardigheden beschreven, en dat alles met ruim 800 schitterende...
  7. M

    zadel bekleden

    Het zadel van mijn Honda VF 400 is door de kou van de afgelopen tijd gaan scheuren en moet dus hoognodig overnieuw bekleed worden. Nu durf ik het niet zelf te doen omdat ik bang ben dat ik het verpest, daarom zoek ik eigenlijk iemand/een bedrijf in de omgeving van Amersfoort die dit eventueel...
  8. M

    Hydraulische olie en deze kou

    Op één of andere manier is de hydraulische olie van de koppeling van mijn motor momenteel zo dik als het maar kan. Daardoor kan ik niet normaal schakelen. Tevens is mijn versnellingsbak heel erg stroef met deze kou. Weet iemand hoe ik deze dingen kan voorkomen, want ik kan mijn motor nu niet...
  9. M

    Slechte ervaringen met SUV's

    Het zal misschien aan mij liggen, maar ik heb nu al twee een bijna ongeluk gehad met een SUV. Vandaag wederom. Ik kom aan bij het stoplicht, die springt op oranje. Ik denk ik stop maar want ja dat moet toch. Eerst even spiegelen... wat schetst mijn verbazing komt er een of andere...
  10. M

    Komt er nog een midwintertocht...?

    Komt er nog een midwintertocht...? Ik bedoel dus een leuke rit in December ofzo. Of is daar doorgaans geen interesse voor...?
  11. M

    Toen wist je het... je kon totaal niets meenemen!

    Oke, motorrijden is heerlijk en vlot rijden... maar wat mij toch wel een beetje ergert is dat je bijna niets mee kan nemen als je met de motor gaat. Hoe lossen jullie dit op? (En dan heb ik het niet over een tank~/rugtas.)
  12. M

    Stel je wordt gesneden door een auto..

    Even ongeacht of het een SUV of wat dan ook is, maar het is duidelijk de fout van de auto (bijvoorbeeld wat mij overkwam: kwam een mercedes jeep uit een parkeerhaven de weg oprijden en ik moest er langs kruipen om er niet bovenop de rijden.) Wat kun je doen in zo'n situatie want iemand...
  13. M

    Regenhoes

    Ik zoek een regenhoes voor mijn motor, maar wil eigenlijk geen nieuwe kopen (mijn motor is ook niet bepaald nieuw). Heeft iemand toevallig nog een regenhoes op de plank liggen die hij/zij kwijt wil?
  14. M

    Zadel schoonmaken

    Het zadel op mijn motor is vrij vies (en ik heb dus een rood zadel) en het valt me op dat het zadel nogal 'plakt' (ja zelfs na een sopje). Dit lijkt me niet normaal en ik vroeg me af of iemand weet hoe ik dit moet oplossen en ook meteen waarmee ik het beste mijn zadel kan onderhouden. Ik heb...
  15. M

    De economie achter brikkies..

    Eigenlijk meer een onderwerp voor "Algemene motorpraat" maar ik denk dat de lezers van dit subforum er een beter antwoord op kunnen geven. Ik rijd nu sinds kort motor en bevind me regelmatig op dit forum. Wat me opgevallen is, is dat er veel mensen zijn die een motor kopen (afgedankt of...
  16. M

    A-sociale motorrijders

    Oke, ik rijd nu ongeveer zo'n maand of wat motor en ik moet eerlijk zijn dat ik er absoluut geen spijt van heb tot nu toe want het is verdomd heerlijk. Ik kreeg nog steeds een raar gevoel in mijn buik als ik weer mag rijden en ik vind het heerlijk om volledig verregend thuis te komen na een...
  17. M

    Oliestreep

    Ik reed dus net naar mijn werk toe en toen kwam ik onderweg een oliestreep tegen van zo'n 500 meter. Ik zag het gelukkig op tijd maar het is wel levensgevaarlijk voor motorrijders. Dus mocht je vandaag in Amersfoort moeten zijn let dan op: ter hoogte van de Rondweg Oost - Outputweg vanuit...
  18. M

    Mutlitask

    Nou ik ga mezelf ook even kort voorstellen en heb meteen een aantal vragen voor de mede MF'ers! Ik ben dus Mutlitask (ja wist even geen andere username en er zit een typo in) en heb sinds December afgelopen jaar mijn motor-rijbewijs. Onlangs ben ik de trotse eigenaar geworden van een Honda...
  19. M

    Honda CB 700 SC

    Ik zit er aan te denken om een motor te kopen sinds ik mijn rijbewijs een half jaar terug heb gehaald. Ik ben geinterreseerd geraakt in een Honda CB 700 SC omdat motoren uit de jaren '80 mij heel erg aanspreken en omdat ik geen geld heb voor een motor van 5000 euro. Nu is mij bekend dat een...
Terug
Bovenaan Onderaan