Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. T

    Montage van Wilbers progressieve voorveren DIV. 900

    De lineaire veer is gemonteerd met een afstandbus. Er is een behoorlijk lengteverschil tussen de lineaire veer en de progressieve van Wilbers, (+11 cm). Hoe dient de montage nu plaats te vinden. Kortere afstandbus proberen te kopen of inkorten? Bij voorbaat al dank voor jullie reactie.
  2. T

    Plotseling lekkende carburateurs div. 900

    Gisteren na het tanken bleken ineens alle 4! de carburateurs fors te lekken, zo te zien uit de flotterkamer. Deze een aantal malen leeg gereden, maar lekkage bleef. Vanmorgen gestart en: weg lekkage. Heeft iemand een idee wat de mogelijke oorzaak geweest kan zijn en zo ja moet je er nog iets...
  3. T

    Bochten en collector Diversion 900

    Na enkele malen lapmiddelen te hebben ingezet is er nu een definitief einde aan de collector en de bochten gekomen. De zoekfunctie geeft mij onvoldoende duidelijkheid voor vervanging, m.n. merk en leveranciers. Iemand suggesties. In ieder geval bij voorbaat al hartelijk dank.
  4. T

    Vervangen remslangen Diversion 900

    Heeft iemand ervaring met het vervangen van de voorremleiding door een 2 slangs systeem (staal omvlochten) vanaf de hoofremcilinder of verdient het originele systeem de voorkeur bij vervanging. Dit laatste is echter wel veel prijziger.
  5. T

    Vervangen voorvork olie?

    Is het wenselijk en of noodzakelijk de voorvork olie na 12 jaar te vervangen? Er is geen lekkage langs de keerringen. B.v.d. voor de adviezen.
  6. T

    Spiegels

    Beide spiegels van mijn Diversion 900 verdraaien tijdens het rijden steeds in het bovenste kogelgewrichtje bij wat hogere snelheden (120 +). Kunnen ze op een of andere manier strakker gesteld worden? B.v.d. voor de reactie(s)
  7. T

    Werkplaatshandboek

    Ben na 5 jaar div. 600 op een 900 uit 2002 overgestapt. Wie kan mij aan een (digitaal) werkplaatshandboek helpen tegen vergoeding van de kosten. Bij voorbaat dank voor de reactie(s).
  8. T

    Remlicht probleempje

    Beste Forumleden, Het remlicht van mijn BMW K 100 RS blijft branden. Duw ik de voorremhendel iets terug dan gaat het wel uit. Is er een manier om de geringe speling in deze hendel af te stellen, of is de schakelaar zelf de boosdoener en moet die vervangen worden. In de hendel zelf zit geen...
  9. T

    Valbeugels BMW K 100 RS

    L.S. Hoe kunnen de bovenste bevestigingen van de valbeugels op het motorblok los gemaakt worden. Er zit weliswaar een grote moer op, maar die zit op een rubber uiteinde wat in de pijp van de beugel geperst is. Hieraan draaien zou betekenen dat het rubber afscheurt. Wat zie ik over het hoofd...
  10. T

    Benzinelucht in de garage

    Sinds enige tijd hangt er in mijn garage een benzine lucht(je) als mijn Diversion 600 erin staat. Heb al alle aansluitingen op de kraan, pomp en carbs. nagezien, evenals de tankafsluiting. Ik kan echter geen lekkage traceren. Ter informatie, de motor is uit 1993. Heeft iemand suggesties om dit...
  11. T

    "running lights"

    Heeft iemand ervaring met het monteren van alarmlichten op een Yamaha Diversion 600. Zo mogelijk met aansluitschema. B.v.d. voor de reactie(s) Tom van der Marel
  12. T

    remoliereservoir

    Bij openen van het voorremoliereservoir lag er een los stripje in met in het midden een klein gaatje en het heeft aan beide zijden een ronde uitsparing, alsof het ingeklemd moet zitten tussen de bevestigingshouders. Weet iemand waar dit voor dient en hoe en op welke hoogte het ingeklemd moet...
Terug
Bovenaan Onderaan