Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. J

    Revit leren overal

    Aangeboden mijn Revit TT leren overal , deze is in nieuwstaat , hoogstens 5 keer aan gehad ... De maat is 48 Voor 250 euro mag ie van eigenaar wisselen.
  2. J

    Revit TT one piece

    Aangeboden mijn in nieuw staat verkerende Revit TT overal... Veel CE protectie , maat is 48.
  3. J

    gezocht YZ 490 voorwiel incl remplaat ( naaf )

    Ik ben op zoek naar een voorwiel of losse naaf incl remplaat voor een Yamaha YZ 490 van 1983. Van deze motoren zou het ook moeten passen... YZ 250 TT 600 YZ 490 Bouwjaren 1982/83/84 Grt John
  4. J

    Werkplaats handboek RM 250 1983

    Hi , ik ben een rm250 van 1983 aan het restaureren... Nou zou ik graag een werkplaats handboek hebben , heeft iemand toevallig nog ergens zo een boek verstopt liggen , zoja dan wil ik hem graag overnemen van je. Nou laat maar horen als je iets of iemand weet.
  5. J

    nieuwe set BT003 racing

    nieuwe set BT003 aangeboden 190 55 70 tupe 3 120 70 17 type 4 DOT 1509 compleet 200,00 ]~[/URL]
  6. J

    nieuwe bridgestone BT 003 Racing set

    Aangeboden wegens overstap ander merk banden 1 complete set Bridgestone BT003 racing in de maten 120/70/17 en 190/55/17 Banden zijn hagelnieuw met de stickers er nog op DOT code 1509 , banden liggen koel en donker opgeslagen. 200,00 voor de hele complete set. Voorband type 4...
  7. J

    banjo remlicht schakelaar vraag

    Misschien weet iemand het antwoord of heeft het op dezelfde manier gedaan ..... Kan een banjobout remlichtschakelaar ook op de remklauw geplaatst worden in plaats van op de rempomp. Dit vraag ik omdat ik op de pomp geen ruimte heb ivm dat deze maar 1 cm van het frame geplaatst zit en daar...
  8. J

    Alpinestars combipak mt 52

    Aangeboden mijn Alpinestars combipak.... Pak is nog gewoon nieuw en heeft echt nul beschadigingen of krassen , alle ritsen 100% Moet het pak helaas verkopen omdat ik ben afgevallen en wat kleiner moet. Pak is van TOP kwaliteit zoals de meeste wel weten , alle CE protectie zit er in ...
  9. J

    Garmin Quest complete set !!!

    Aangeboden een zgan Garmin Quest ..... Het is de totale set zoals - garmin Quest toestel - garmin Quest lederen opberg etui - autosteun - motorsteun incl lader ( cradel ) - thuislader - handleiding - city select V6 - City navigator V8 - City navigator V9 ( laatste versie kaarten )...
  10. J

    Gezocht rechterkuip deel gsxr 1000 k2

    Heren motorvrienden ..... Ik ben op zoek naar een rechterkuipdeel voor mijn gsxr 1000 k2 De kleur van mijn gixxer is wit/blauw , het kuipdeel moet wel in nette staat zijn want het is mijn straatfiets. Ik hoop dat iemand mij hier aan kan helpen. Bedankt John
  11. J

    gezocht rem schakelset ( race )

    Hooooi , Ik ben op zoek naar een rem schakelset voor mijn gsxr 1000 k2 Wie o wie heeft nog een net gebruikt setje voor me liggen Het moet wel een aftermarkt setje zijn want mijn orginele is nog 100% in orde Alvast bedankt John
  12. J

    gezocht wave schijven ....

    Wie kan mij helpen aan een nette set wave schijven ( braking oid ) voor mijn Suzuki gsxr 1000 k2 John
  13. J

    wave schijven ,quickshifter en rem schakelset gsxr 1000 k2

    Ik ben op zoek naar een mooie rem schakelset en wave schijven ...... Merk maakt niet zoveel uit , Braking , Galfer e.d. als ze nog maar in prima staat zijn , rem schakelset geld hetzelfde voor , Valtermoto e.d .....prima Quickshifter moet wel standallone zijn , dus zonder RB of PC module...
  14. J

    HJC maat M zgan , Klein Prijsje !!!

    HJC maat M in de kleur zwart. Helm is nauwelijks gebruikt en kan weg omdat ik er toch niets mee doe. Doe een bod vanaf ..... laten we zeggen 10 hele euroos en kom de helm maar halen , ik heb liever dat iemand er nog plezier aan kan beleven dan dat hij hier nutteloos ligt te liggen ...
  15. J

    HJC maat M zgan , Klein Prijsje !!!

    HJC maat M in de kleur zwart. Helm is nauwelijks gebruikt en kan weg omdat ik er toch niets mee doe. Doe een bod vanaf ..... laten we zeggen 10 hele euroos en kom de helm maar halen , ik heb liever dat iemand er nog plezier aan kan beleven dan dat hij hier nutteloos ligt te liggen ...
  16. J

    Probiker combi mt 50 - prx4

    Te koop mijn nieuw gekochte leren combi van Probiker. Ik heb de combi vorig jaar aangeschaft en heb hem toen niet echt veel aangehad , de combi is dus nog in prima conditie !!! De maat van de combi is mt 50 en de kleur is lekker neutraal ( zwart /wit ) Voor de combi wil ik 100 euro hebben...
  17. J

    Restyle motor jack

    Wegens aanschaf lerencombi mijn weinig gedragen motorjack van het merk Restyle. De jas is in keurige staat , heeft geen slijtplekken , beschadigingen of dingen die stuk zijn. Er zit CE bescherming in de schouders en ellebogen en er zit een rits aan de binnenzijde waar je een broek aan kan...
  18. J

    Nieuwste theorie boek rb A , VekaBest incl DVD met examenvr

    Aangeboden een 2 weken oud theorie boek voor rb A , het is van Vekabest en het is de nieuwste uitgaven , incl DVD met examen vragen !!!! Graag een normaal bod omdat het boek een maal is doorgelezen ...... Op te halen in Almere of versturen , verzend kosten voor de koper.
  19. J

    GEZOCHT kenteken Suzuki RM 250 ( k7)

    GEZOCHT kenteken Suzuki RM 250 ( k7) Heeft iemand nog zoiets liggen wat ik hiervoor kan gebruiken .... ;)
  20. J

    GEZOCHT kenteken Suzuki RM 250 ( k7)

    GEZOCHT kenteken Suzuki RM 250 ( k7) , heeft iemand wat liggen dat ik kan gebruiken dan hoor ik het graag. John
  21. J

    Gezocht Powercommander III usb GSXR 1000 K1/K2

    Ik plaats de advertentie hier ook maar even omdat misschien niet iedereen bij het te koop gevtaagd topic kijkt, ik ben dus op zoek naar een pc III usb voor mijn gsxr 1000 k2. Heeft iemand hier nog een goed werkende liggen die hij niet meer gebruikt. Alvast bedankt , John
  22. J

    Powercommander III usb GSXR 1000 K1/K2

    Ik ben op zoek naar een powercommander III usb voor mijn gsxr 1000 K2. Mocht je er een hebben liggen of verkoop je je motor en wil je hem los verkopen dan hoor ik het graag. Alvast bedankt John
  23. J

    Streetfighter ZZR 600

    Ik wil graag overstappen naar een supersport ( 1000 ) dus verkoop ik mijn zelf verbouwde fighter. Het orgineel is een ZZR 600 die rond de 28.000 gelopen heeft. Hier is totaal niets meer van terug te zien. Subframe komt van een 636 en er zit 1 zitter poly race kontje erop. Kleur is donker...
  24. J

    HJC helm 3 x gedragen maat L

    Te koop wegens ,, toch te groot ,, gekocht. HJC helm in de kleuren blauw zwart grijs , de helm is een x of 3 gedragen en nog gewoon nieuw. De maat is L en de helm is op te halen in Almere. 50 euro vind ik een nette prijs.
  25. J

    Onderdelen ZZR 600 D model

    Aangeboden : Subframe incl.voetsteuntjes Tellers met 47.000 km Tellersteun teab ( hoef de hoofdprijs niet hoor ..... )
Terug
Bovenaan Onderaan