Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rogerno1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rogerno1

    Yamaha zijtassen incl beugels

    Te koop! Originele Yamaha zijtassen incl bevestigingsbeugels, binnentassen en 1 nieuwe losse rits (mocht er 1 ooit stuk gaan ). Ik had ze voor mijn R1, maar die is allang verkocht en deze tassen kunnen op meerdere modellen bevestigd worden. Ze zijn 2 keer gebruikt op vakantie ( 2x 2 weken )...
  2. rogerno1

    Alpinestars race overall maat 52

    Zoals de titel al luid heb ik een racepak van Alpinestars te koop. maat 54 met een vaste prijs van 100,- Dit was mijn reserve racepak, maar die heb ik nooit op het circuit aan gehad, aangezien mijn motor kapot ging voor ik het pak kon gebruiken. Het pak is altijd netjes ingevet. Passen in...
  3. rogerno1

    Ook foutmelding bij advertentie

    Goedendag! Ook ik ondervind een klein probleempje bij het plaatsen van een verkoop advertentie... Kan het zijn dat je een advertentie via de pc/laptop moet maken en niet via je mobiel? De foto's staan namelijk op mijn mobiel. Dit krijg ik te zien.... Groeten Roger
  4. rogerno1

    Yamaha R1 2008 met kapotte blok

    Update 17 april : motor is gereserveerd tot woensdag Zoals de titel al zegt: Te koop Een yamaha R1 uit 2008 met een kapot blok, het blok is stuk gelopen tijdens een uitloopronde op Assen ( gewone circuitdag ). Blok is door Fank Mos van Mobu Motors deels uit elkaar gehaald en zag dat de o.a...
  5. rogerno1

    Gezocht! YEC kabelboom R1 2008

    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een originele YEC kabelboom voor een R1 2007/2008. Heeft iemand die ergens nog liggen of weet iemand die er 1 heeft? Heb zelf een yec boom aangesloten, maar die werkt niet meer naar behoren en ben dus op zoek naar een goede die wel werkt Alvast...
  6. rogerno1

    Leren Dainese 'Avro' Dames combi pak

    PRIJSVERLAGING!!! Hierbij te koop het pak van mijn vriendin. De maat is van Dainese 50, maar de europese maat is 40. Het pak is 3 jaar oud, 2 delig, 2 jaar geleden (2018) voor het laatst gedragen . Mag weg omdat ze alleen maar in textiel rijdt. Altijd netjes ingevet, geen beschadigingen van...
  7. rogerno1

    Arlen Ness race overall Maat 54

    Zoals op de foto te zien een nog goed uitziende race overall. Ongeveer 1500km mee gereden, maar is helaas te groot, ongeveer 500km mee gereden op het circuit. Heb zelf een ander pak gekocht. Nooit mee gevallen! Altijd een onderpak onder gedragen, regelmatig ingevet en...
  8. rogerno1

    Splinternieuwe Scorpion EXO-510 Air Fantasy Chameleon

    Splinternieuwe ongebruikte helm. De foto's spreken voor zich... Wordt geleverd met pinlock. Ik verkoop dit omdat mijn vriendin het niet mooi vind. Nieuwaarde is €225,- Vraagprijs €150,- bieden mag, maar GÉÉN onzinbiedingen! De maat van de helm is M. Passen mag altijd, maar alleen als je echt...
  9. rogerno1

    Yamaha tracer 900 voorvorken

    Te koop: In zeer goede staat ( zie foto's ) Voorvorken van een Yamaha Tracer 900 uit 2017. Hebben er 5969km onder gezeten ( zie foto ). Reden van verkoop: Heb zwarte voorvorken eronder gezet omdat dat beter matcht. Bieden! ( kosten nieuw in de winkel 1250,- ). Een bod van 250,- via MP heb ik...
  10. rogerno1

    Yamaha Tracer 900 voorvorken

    Te koop: Voorvorken van een Yamaha Tracer 900 uit 2017. Hebben er 5969km onder gezeten. Reden van verkoop: Heb zwarte voorvorken eronder gezet omdat dat beter matcht met de kleurstelling van de motor. Bieden mag, maar wel op waarde ( kosten nieuw in de winkel 1250,- ).
  11. rogerno1

    onderdelen Honda Fireblade sc59

    Zoals de titel aangeeft heb ik nog wat liggen van een Fireblade sc59 ( vanaf bj 2008 ). Een tellerunit met ongeveer 15000km. Verkocht! Linker Clip-on compleet met schakelaars 30,- incl verzending. Achterbrug ( 15000 km ) 75,- verkocht! Standaard achterschokbreker ( 15000 km ) 50,- incl...
  12. rogerno1

    Richa Monsoon Textielbroek maat L

    zoals de titel al zegt heb ik een nagenoeg nieuwe ( 1 keer gedragen ) textiel broek van  het merk Richa ( type Monsoon ) in de maat L te koop. Ik had hem vorig jaar gekocht en sindsdien 1 keer aangehad tijdens een kort ritje en daar kwam ik al vrij snel achter dat hij te strak zat bij de...
  13. rogerno1

    Nieuwe Bridgestone RS10 190/55/17

    Zoals de titel zegt heb ik een nieuwe Bridgestone RS10 achterband te koop. Maat: 190/55/17 DOTcode: 45/14 Vaste prijs 125,- EXCL. verzenden
  14. rogerno1

    R6 Hyperpro stuurdemper

    Hallo allemaal! voor een vriend ( zonder MF ) verkoop ik deze Hyperpro stuurdemper, passend op een R6 vanaf 2006 t/m 2015 ( volgens hem :P ) vraagprijs 350,- ( bijna nieuw dus ;) ) Don't shoot the messenger :+
  15. rogerno1

    Schuuropruiming Fireblade 954

    Ik heb hier nog een aantal standaard onderdelen liggen van een honda Fireblade 954 uit 2002 En hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, maar onzinbiedingen wordt niet gewaardeerd :P En om verwarring te voorkomen....de uitlaatbochten ( spruitstuk ) zitten er NIET bij!!!!!!!!!!! PB...
  16. rogerno1

    Yamaha YP400 Majesty Leovince uitlaat

    Iemand interesse in een uitlaat voor een Yamaha YP400 :? Merk: Leovince Prijs 250,- Bij interesse graag een PB. Groeten Roy
  17. rogerno1

    Yamaha YP400 Majesty Leovince uitlaat

    Hierbij te koop uitlaat voor een Yamaha YP400 scooter Merk: Leovince Prijs: 250,- Verdere info graag PB om dit topic niet te vervuilen met onzin ;)
  18. rogerno1

    Te Koop: GSXr 1000 K3 racezitje

    Hierbij te koop mijn net aangeschafte racezitje van een GSXR 1000 K3 helaas past die niet op mijn K2 dus vandaar de verkoop in ik heb hem voor 50,- incl verzending betaald en wil dat ook terug hebben geen winst geen verlies dus :+
  19. rogerno1

    TK: Tracktraining Level 2 ----26 Juni 2011

    Hierbij doe ik mijn dagje Tracktraining level 2 in de verkoop doe een goed bod, want zinloze biedingen gaan rechtstreeks de grintbak in ;) het gaat zoals de titel al zegt om 26 juni 2011 en je mag GEEN! let op! GEEN level 2 doen als je level 1 niet gedaan heb ;)
  20. rogerno1

    Honda Fireblade MT-XL-53 gestolen in Haarlem

    Zoals de titel al luid ben ik ook de dupe van diefstal van me motor :( :( :( :( :( :( :( afgelopen zaterdagavond 24 April Tussen ongeveer 21.00 uur en 00.00 uur is op de Solidarnoscstraat in Haarlem mijn Honda Fireblade bouwjaar 2002 met kenteken MT-XL-53 ( IDENTIFICATIENUMMER...
  21. rogerno1

    Het MF Haarlem Elfsteden Toertocht Topic

    zoals de Titel al luidt zijn en op jullie op de foto kunnen zien, zijn Sven en ik op het idee gekomen om het nieuwe Motor Forum HAARLEM jaar in te luiden met een Openingsritje uitsluitend voor de mensen uit de OP van het HAARLEM TOPIC De rit zal vanaf de is uitgesteld tot het beter weer is...
  22. rogerno1

    MFH Goes Norway!!!

    zoals de titel al zegt zijn Alex en ik in het diepste geheim bezig geweest met plannen maken voor een motor vakantie naar Noorwegen in Augustus 2010 nu willen wij natuurlijk weten of jullie daar zin in hebben, wij gaan zowiezo en wie mee wil is welkom ;) uiteraard geldt dit alleen voor de...
  23. rogerno1

    Regio-Haarlem Deel 77: Dit keer met zonder topic-titel

    Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... [hr] MFH Woordenboek Den'nis'sen Denniste, h gedennist Het meepraten op een openbaar forum zonder de voorgaande berichten te lezen cq raadplegen. Mich'ael'en Michaelte, h...
  24. rogerno1

    [centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 32

    Ook deel 31 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 32. Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal]MF'er...
  25. rogerno1

    gezocht: motorblok Fireblade 2002

    hallo allen :W helaas moet ik op zoek naar een ander blok voor mijn Fireblade uit 2002 -O- en schijnt dat als ik het wil laten maken of zelf aan de gang ga dat ik dan ruim 2000,- kwijt ben aan onderdelen enz enz en maken een ander blok is dan goedkoper :Y mocht er iemand een...
Terug
Bovenaan Onderaan