Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DualDevil
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Te koop: Cardo Scala Rider Freecom 4 DUOset (2 units dus): 150 euro

    Te koop weinig gebruikte Freecom 4 communicatieset. Is echt nog in heel mooie staat en amper gebruikt. Altijd droog opgeborgen in originele opbergdoos. Gebruikt op vakanties, maar in de praktijk is er niet veel van terecht gekomen. We hebben de motoren verkocht, daarom nu ook de communicatieset...
  2. D

    Te koop: Oxford tanktas met magneten en optie tot montage met bagagehaken

    Hierbij te koop onze tanktas. Kan gebruikt worden met haken en met magneten op de tank, maar kan ook achterop gemonteerd worden met de haken. Is weinig gebruikt en nog in goede staat, inclusief originele regenhoes. Wordt verkocht omdat we niet meer rijden, kijk voor meer motorkleding en spullen...
  3. D

    Te koop: Givi bagagetas / rearbag / roltas voor achterop (50 breed x 30 diameter)

    Hierbij te koop Givi bagagetas van net geen 50cm breed en 30 cm in diameter. De tas is weinig gebruikt en in zeer goede staat. Inclusief waterdichte hoes. Deze wordt verkocht omdat we geen motor meer rijden en gezinsuitbreiding hebben gehad. We verkopen al onze motorspullen dus kijk voor meer...
  4. D

    Te koop: Optimate 4 inclusief vaste accu-aansluiting

    Te koop: Optimate 4 inclusief vaste accu-aansluiting Werkt prima maar ik heb geen motoren meer dus deze is overbodig. Optimate 4 de ultieme alles-in-één acculader om thuis uw 12 V-accu te onderhouden. De verbeterde Optimate 4 initialiseert, diagnostiseert, herstelt, laadt, test en onderhoudt uw...
  5. D

    Athena koppelingsdekselpakking nw Kawasaki GTR/ZX10/ZZR1100

    Athena koppelingsdekselpakking - nieuw, ongebruikt en ongeopend uiteraard. Helemaal nieuw en netjes. Ik heb mijn motoren verkocht na een ongeluk, deze mag dus weg voor een klein prijsje van 5 euro. Artikelnummer Athena: S410250008119 Bruikbaar voor in ieder geval: KAWASAKI ZX-10 1000 1000...
  6. D

    paddock stand - gebruikt - paddockstand achter met setje nieuwe steunen

    paddock stand - gebruikt - paddockstand achter met setje nieuwe steunen voor onder de achterbrug. Heeft wat roest, maar werkt goed. Ik heb geen motoren meer, mag daarom weg. Prijs is laag, en vast. Voorkeur voor ophalen ivm vorm en gewicht. 10 euro
  7. D

    Motorslot Art4 ketting - LP Defender

    Stevig ART4 slot, gebruikt voor Honda Hornet. Die motor is inmiddels weg, dus het slot mag ook weg. Het slot is 120 cm lang, en sluit door 2 schakels door elkaar steken en vervolgens het slot te sluiten. Prijs was 40 euro, mag weg voor 25.
  8. D

    ABUS Granit slot 58-140 HBIII 100+ 12KS 120 Black Loop - Stevige ketting en beugel combinatie

    Gekocht voor mijn motorscooter, maar die is al lang weg. Nu ik geen motoren meer heb ruim ik de schuur op. Nieuwprijs is 180 euro, ik wil er graag 90 voor, maar een bod mag als dat onredelijk is ;) Heel fijne en bijzonder sterke combinatie. De ketting met loop (je kunt de ene kant door de...
  9. D

    Abba bike stand - standaard - gebruikt met Aprillia RSV Mille/XJ900/Hornet 600

    Hele handige motor stand, deze ABBA (en niet van Mama Mia) bike stand: https://abbastands.co.uk/product-detail.asp?item=superbike-stand&pid=1 Gebruikt voor allerlei motoren, maar gekocht voor mijn RSV Mille. Met de bestaande adapters en wat handigheid voor vrijwel elke motor te gebruiken/pas te...
  10. D

    Garmin Zumo 345 LM - In perfecte staat

    Hierbij te koop onze Garmin Zumo 345 LM, omdat we geen motoren meer hebben en niet meer rijden vanwege een motorongeluk. Ik heb een RAM Mount erbij, een laadkabel / usb kabel en een motorlader met daaraan een Tamiya stekker. Op de andere kant die aan de accu zit, kan naast de zumo ook een...
  11. D

    Schademotor: CB600F Hornet 2011 met ABS

    Bij deze bied ik te koop aan: De Honda Hornet CB600F uit 2011 met ABS waar ik in februari een ongeluk op heb gehad. Heeft in de tussentijd regelmatig geladen aan de druppellader, maar uiteraard niet gereden ivm de schade aan de motor. Het blok en het dashboard werken overigens perfect. Hij start...
  12. D

    gratis af te halen - zelfgemaakte freesbank

    Kan ik nog iemand blij maken met deze oude handgemaakte frees bank? Ik heb hem ongevraagd gekregen, maar wil hem liever weggeven dan weggooien. Mag dus ook gebruikt worden voor reserveonderdelen of voor alternatieve projecten. Weggooien is zonde. Ik hoor het wel
  13. D

    Carbtune Pro voor 4 Cilinders

    Verkocht Mijn Carbtune voor 4 cilinders mag weg. Heb geen motoren meer, en kan niet goed rijden vanwege een motorongeluk. Kortom, ik heb hem niet meer nodig. Erg weinig gebruikt, mag weg voor 65 euro. Verkocht Verkooptekst bij de carbtune: Nauwelijks gebruikte carbtune. In zeer goede...
  14. D

    Garmin Zumo 660 lifetime maps, motorsteun (inc voeding) & RAM Montagematerialen

    Hierbij bied ik mijn in goede staat zijnde zumo 660 met montage materiaal (RAM), motorsteun inclusief voedingskabel en lifetime maps abbonnement aan. De kaarten zijn dus actueel. Er zit ook een beschermhoesje bij. De Zumo gaat weg omdat mijn motoren verkocht zijn en ik de zumo niet meer nodig...
  15. D

    Onderdelen Cb600 Hornet uit 2011 voorvork voorwiel radiateur

    Ik ben voor mijn Honda Hornet met abs uit 2011 op zoek naar een goede: - voorvork (binnen en buiten poten) - voorwiel (evt incl. Schijven) - radiateur Heb je iets of weet je iets? Laat het me weten
  16. D

    Kawasaki GTR 1000 - 1989 - 99000 km - nieuwe banden - beetje werk - prijs verlaagd €500,-

    Ik heb in de aanbieding: Mijn GTR 1000. Of, dat had het eigenlijk moeten worden, maar hij is niet echt van mij geworden. Ik heb deze namelijk een tijdje terug gekocht, een goeie stap gezet om hem weer goed de weg op te krijgen, maar de puntjes niet op de i gezet. Nu ben ik verhuisd naar een...
  17. D

    Stoere RSV Mille - 2001 - Prijs verlaagd! Nu € 1400,-

    Stoere RSV Mille Bij deze bied ik aan mijn mooie gele RSV Mille. Het is een betrouwbare en goed rijdende motor met serieus veel koppel en superstrakke wegligging. Hij is misschien niet de jongste, maar hij kan wat mij betreft qua prestaties en looks nog meer dan prima meekomen! De motor is...
  18. D

    Stalen remleiding enkel -Banjo recht en banjo haaks ong 76.5

    Hoi MF'ers, Ik heb nog een stalen remleiding liggen die ik niet gebruik. Mijn motoren zijn al voorzien, dus deze mag weg voor een klein prijsje. Lengte 76.5 cm hart op hart gemeten zonder het bochtje mee te nemen, met dat bochtje dus zo'n 1 a 1,5 cm langer. 10 euro lijkt me fair, foto...
  19. D

    Stukje eenvoudig draaiwerk;welk metaalbewerker helpt?

    Een oproep aan de MF community, Ik zoek een pro of hobbyist die mij kan helpen bij het aanpassen van de rem pushrod van mijn RSV zodat ik een ducati pomp kan plaatsen. Ik heb moeite de gewone RSV pomp redelijk werkend te houden, en deze modificatie gaat dat vergemakkelijken. Het lijkt mij...
  20. D

    Oplossingen voor rem-vering problemen Kawa Zx10 1988

    MFers helpt u mij met advies! Ik bezit een zx10 uit 1988. Motor is mooi, bevalt goed en kan volgens mij nog prima een tijd mee. Maar, er zijn 2 problemen die lastig op te lossen zijn waarvan de oplossingen los kunnen worden gekocht of in een totaaloplossing. De 2 problemen zijn terugkerend...
  21. D

    ZZR voorvork in ZX10 Tomcat

    Heren kenners, Ik heb een zx10 tomcat uit 1989 waarbij de voorvork redelijk versleten is én de remschijven krom zijn. De ZX10 schijven zijn vrijwel alleen nieuw te krijgen en de zzr onderdelen zijn een stuk bekender / meer verkrijgbaar, daarbij is de 1100 weer nieuwer en nieuwer is beter. :P...
  22. D

    Motor inrijklem 3 maanden oud Datona voor €25.-

    Hey MF Ik heb 24-03-15 een inrijklem besteld om mn ZX10 makkelijk recht op te zetten bij het sleutelen en om olie te peilen en dergelijken. In de praktijk gebruik ik de klem niet of nauwelijks, en staat hij eigenlijk werkeloos in de hoek. Daarom gaat hij toch maar weg. Hij werkt prima en...
  23. D

    Tips afstelling ZX10 (1988) met open K&N filters en 4-1 uitl

    Hallo allemaal, Ik heb laatst een zx10 uit een jarenlange slaap ontwaakt, en brullen doet ie. Helaas waren de originele luchtfilterbak - rubbers niet meer leverbaar, dus K&N pods erop gezet. (RU2952 ): Daarna natuurlijk een slecht lopende motor. Niet heel veel verstand van, maar met wat...
  24. D

    Standaard vering Honda CBR 600 F2 1992

    Ik heb voor en achter een set progressieve veren geplaatst en een andere achtershock. Daarom heb ik de oude achtershock en de oude voorveren niet meer nodig. In de aanbieding dus: Beide werkten nog gewoon, werd gewoon nog volop mee gereden maar een upgrade naar progressief is toch nog wel wat...
  25. D

    Achtervelg Honda CBR 600 F2 1992

    Achtervelg Honda CBR 600 F2, bouwjaar 1992 (PC25) Band die erop zit is vrij oud, maar remschijf en velg zijn in orde. Paars gespoten door vorige eigenaar, laklaag is niet geweldig. Zonder tandwiel en tandwieldrager, die hou ik nog. Prijsje, 50 euro compleet - Band, schijf...
Terug
Bovenaan Onderaan