Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: alextreem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. alextreem

    Alpinestars Backprotector M

    Hey Mijn backprotector van AlpineStars ligt werkloos in de kast aangezien ik geen motor meer heb. Zonde, dus vandaar dat ik hem wil verkopen. Protector is een jaar of 3 geleden aangeschaft bij Termaat Motoren voor rond de 100 euro. Mijn vraagprijs van 60 euro is dan ook gerechtvaardigd...
  2. alextreem

    Dainese Stripes Pelle mt. 52 nieuw met bon

    Hey, Aangezien ik geen motor meer heb door een ongeval vorig jaar, hangt mijn vorig jaar gekochte leren jack in de kast. Zonde, want dit topjack hoort buiten te zijn om de schouders van een motorrijder die voor kwaliteit gaat. Het jack heb ik welgeteld 1 x aan gehad. Een km of 10 om te...
  3. alextreem

    IXS all weather broek Desert Fox, maat L

    Goedemiddag, Aangezien ik deze broek niet meer ga gebruiken omdat ik geen motor meer heb -O- , kan ik hem verkopen. Heb de broek op 23 juni 2012 gekocht bij Termaat voor 200 euro. Op wat overleden insecten na, is de broek smetteloos... Ideale broek die uit 2 delen bestaat. Zomer en...
  4. alextreem

    Arai Helder vizier. Nieuw

    Aangezien mn helm t loodje heeft gelegd kan ik het eenmaal gebruikte heldere vizier verkopen. Zit helaas geen pinlock in. 20 euro lijkt me een prima bedrag. Grts Alex
  5. alextreem

    Tanktas voor bijna niks

    Aangezien ik de tanktas niet gebruik, kan ik er hopelijk iemand anders blij mee maken. Kan bevestigd worden middels de magneten. Werkt prima. Er kan behoorlijk veel in want hij is naar boven toe uit te bouwen middels de rits. Hoef er bijna niks voor te hebben. 10 euro lijkt me ruim...
  6. alextreem

    Difi Regenbroek, XL zwart

    Aangezien ik de broek niet meer nodig heb kan ik hem verkopen. Nooit gedragen. Kaartje zat er zelfs nog aan. Merk: DIFI Maat: XL Kleur: ZWART vaste prijs: 10 euro Groetjes Alex
  7. alextreem

    regenjas Suzuki maat XL blauw

    Aangezien ik geen Suzuki meer heb kan de regenjas wel in de verkoop. In hagelnieuwe staat want heb hem nooit aan gehoeven. Maat is XL. Past over de gangbare maten van een leren pak. Vraagprijs: 20 euro. Groetjes Alex
  8. alextreem

    Carbon Heelplates Yamaha XT660X

    Aangezien mn XT totall is kan ik de carbonnen heelplates verkopen. Geen schade zoals je op de foto kan zien. Inclusief de boutjes. Denk dat een vraagprijs van 70 euro wel ok is. Als je daar anders over denkt, kom met een voorstel.. Grts Alex
  9. alextreem

    Undersuit Rev'It maat L

    Aangezien het motorrijden voorlopig even in de ijskast staat kan ik mijn undersuit ook verkopen. Merk: RevÍt Type: Excellerator Thermo Maat: L (ben zelf 1.80 en 85 kilo en hij zat me prima. Aangezien de stof mee rekt kan je er met andere maten ook prima in komen.) Staat: zgan. Heb hem...
  10. alextreem

    Undersuit Rev'It maat L

    Aangezien het motorrijden voorlopig even in de ijskast staat kan ik mijn undersuit ook verkopen. Merk: RevÍt Type: Excellerator Thermo Maat: L (ben zelf 1.80 en 85 kilo en hij zat me prima. Aangezien de stof mee rekt kan je er met andere maten ook prima in komen.) Staat: zgan. Heb hem...
  11. alextreem

    originele onderdelen Yamaha XT660X '05

    Hallo, Aangezien ik mn XT totall heb gereden op een koekblik die voor mn neus moest keren -O- kan ik mn originele spullen verkopen. Alles is zo goed als nieuw. In de aanbieding: - heelplates - luchtfilterkapje en snorkel - uitlaten Alles tegen elk aannemelijk bod. Geen...
  12. alextreem

    MQP leren combipak, maat 50

    Hallo, Het MQP- combipak wat ik te koop aan bied hangt ongebruikt in de kast sinds ik SM rij. Dat is zonde. De staat van het pak is ondanks de leeftijd, uitstekend. Absoluut onbeschadigd. Ritsen werken nog als nieuw dus als je het pak mooi vind en je past hem, kun je er nog gelukkig mee...
  13. alextreem

    Alpinestars SMX-r race-laarzen. Maat 42. Erg goede staat

    Hallo, Aangezien ik ze op mn XT niet meer draag, kan ik de race-laarzen verkopen. Ik heb ze zo'n twee jaar met veel plezier en genot gedragen. Ze zitten echt erg lekker. Alleen de teen-sliders hebben een keer het asfalt gezien maar dat is dan ook de enige beschadiging die er op de laarzen...
  14. alextreem

    Arlen Ness overall blauw mt 52

    In verband met het stoppen met circuitrijden, bied ik mijn race-overall aan. Merk: Arlen Ness Type: DNA Maat: 52 (ik ben 1.83m. en rond de 85 kilo) Kleur: Blauw/zwart Staat: zeer goed Bouwjaar: 2010 Vraagprijs: 250 euro Doe een leuk bod in deze richting en je kunt het nieuwe...
  15. alextreem

    Kawasaki z 550 GT zijspan met cardan!!!

    Namens mn pa te koop: Kawasaki z 550 GT met cardan!!! Bouwjaar: 1987 Kleur: blauw met zwart (de bak) Betreft een Zijspanbak van Velorex met een kilometrage van om en nabij de 84000 km. Goed ingereden dus. Heeft recentelijk een grote beurt en drie nieuwe banden gekregen. Gaat weg...
  16. alextreem

    Yamaha R6 '01 volledig raceklaar

    Ivm een andere prioritering en het einde van het seizoen in zicht zet ik toch mijn Yamaha R6 racer te koop. Heb er zes dagen mee gereden in 2 jaar tijd. Niet veel maar de koop van een huis *O* en ellende met de auto ;( kwamen er tussendoor Hieronder het gebruikelijke lijstje met mods...
  17. alextreem

    Gebruikte Pirelli Banden 120/180

    Hey, Heb nog wat gebruikte circuitbanden liggen in de garage. Loopvlak is nog prima bruikbaar voor stuntwerk of misschien zelfs wel voor op de weg. Heb 4 voorbanden (achterbanden zijn verkocht Tesamen mag t weg voor 30 euro... Das dus nog geen 8 euro per band... pakje kauwgom kost meer...
  18. alextreem

    Racekont Yammie R6 '99 -'01

    Heb nog een racekontje in de garage liggen voor een Yamaha R6 vanaf bouwjr '99 tot '01. Nog in prima staat zoals je op de foto's kan zien. Over te nemen door de eerste beste met een fatsoenlijke prijs. Paar tientjes, meer niet. Heb er ook nog een nieuw stuk foam voor liggen. Deze is er...
  19. alextreem

    Nieuwe undertail R6 '99 -'02

    Heb pas een gloednieuwe undertail gekocht via mf voor mn R6 racer uit '99 -'02. Helaas blijkt deze niet passen omdat het andere kuipwerk in de weg zit. Daarom ga ik hem maar weer verkopen. Heb er 35 euro incl verzenden voor betaald dus dat is dan meteen de prijs die ik er voor wil hebben...
  20. alextreem

    Duoseat cover voor een gsx-r k1

    Ik heb nog een duoseat cover voor een Suzuki gsx-r K1 liggen. Past zowel op een 600 als een 750 als een 1000 als t goed is. Kleur is zwart. Zitten enkele krassen op maar is nog prima te gebruiken. Hoef er de hoofdprijs niet voor te hebben dus doe een goed bod. De eerste met een goed bod...
  21. alextreem

    Moto73 2010/2011

    Hey, Voor de liefhebber heb ik een stuk of 24 delen van Moto73. Betreft de meest recente. Ga verhuizen en was niet van plan ze mee te slepen. Op te halen in Velp. Ruilen tegen een flesje wijn of iets anders lekkers...
  22. alextreem

    Yamaha R6 '99 - '02 start/knipper blokken incl kabels

    Behoeft weinig uitleg. Zie de foto's Voor echt weinig van me over te nemen. Doe een goed bod.
  23. alextreem

    Onderkuipen Yamaha R6 '99 - '02 zwart voor weinig

    Heb nog een onderkuip voor een yamaha R6 liggen die past op het model '99 tot '02. In de kleur zwart. Staat: gebruikt maar zeker wel ok. Prijs: tegen elk aannemelijk bod. Liever ophalen dan verzenden.
  24. alextreem

    Race Onderkuipen Yamaha r6 '99-'02

    Het nieuwe seizoen staat voor de deur. Daarom nu voor niet teveel wat mooie onderkuipen te koop passend op een R6 uit '99 tot '02. Kuipwerk kan wat aandacht gebruiken, maar dat is niet noodzakelijk. Bied er voor wat je wil. Dan kijk ik wel of het in de buurt komt van wat ik er voor wil...
  25. alextreem

    Bikelift Voorbok

    Mensen, Heb nog een gloednieuwe Bikelift Voorbok staan die ik nooit gebruik. Hij is ook nooit gebruikt aangezien hij niet past onder de voorpoten helaas. Staat al een half jaar in de garage te niksen dus mag voor niet al te veel de deur uit. 30 euro lijkt me een mooi bedrag. Voor...
Terug
Bovenaan Onderaan