Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zeroground
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zeroground

    Ferodo FD570P remblokken

    Een set Ferodo FD570P remblokken voor 1 remklauw. Veel gebruikt in Honda zwevende 2-zuiger remklauwen uit de '90ies van o.a. VFR750 en CB600 Hornet, NTV650, CB1, CB500. 1994-1996 XL600v Transalp, latere VT600 €15 ex verzenden, evt ophalen in Eindhoven Ferodo link met o.a. OEM onderdeelnummers...
  2. Zeroground

    welke voorband? GS750

    ik heb een paar weken geleden deze gs op de kop getikt. Na het afstellen van de onsteking, schoonmaken van de carbs, voorvorkkeerringen vervangen, remrevisie gaat het weer de rijdbare richting in. Nu nog de verlichting en elektra nog fatsoenlijk krijgen en de accubak spuiten en het is ready...
  3. Zeroground

    bijkeuken sale

    Liefhebbersch van originelalischtische onderdeelen grijpt Uwen kansch! Wegens ombouw naar straatvechtertje en chronisch tekort aan ruimte bied ik bij deze een aantal motorfietsonderdelen aan die niet zouden misstaan in het interieur van Uw huis. Origineel Achterlicht van een Bandit 400 met...
  4. Zeroground

    vettige vraag

    wat voor vet kan je het beste gebruiken om de achtervorklagering en de lagering van het linksysteem te smeren? tot nu toe gebruik ik molybddeendisulfidevet(?spelling?), kan je dat ook voor de balhoofdslagers gebruiken? als in verschillende werkplaatshandboeken kijk staan er zo 4 verschillende...
  5. Zeroground

    routing koppelingskabel

    ik heb de clip ons van mijn bandit 400 afgehaald en er weer een echt stuur opgezet, alles zit al vast en werkt, maar ik ben benieuwd of de koppelingskabel nu wel de originele route neemt. als iemeand ff een paar piccies van de routing rond het balhoofd&het stuur+evt onder de tank kan plaatsen...
  6. Zeroground

    vage remvraag

    n vriend van mij heeft pas een ktm lc4 ex-enduro uit '89 gekocht. ombouw naar motard was al grotendeels gedaan, er zitten bijv. 17" velgen in, maar nu moet er ook een 320mm schijf op. nu komt het: hoe kom je aan /maak je een schetsplaat voor de remklauw waar je mee uit de voeten kan? voorvork is...
  7. Zeroground

    klepstelgereedschap xj600s

    het beestje rammelt en tikt aan alle kanten dus we gaan de kleppen stellen want het is net de jostiband. vraag 1: heeft iemand in Eindhoven e.o. het klepstelgereedschap voor een yamaha diversion 600 en wil dit aan mij uitlenen? als het verder dan 30k rijden is laat maar dan bestel ik hem wel bij...
  8. Zeroground

    Arjen Hilbers welkom terug

    ik ken hem verder niet, maar iig welkom terug in Nederland! en als je tijd over hebt zet je avonturen een keer op m-f kunnen we allemaal meelezen! ps. iemand een mail -adres? :] gr. Thijs
  9. Zeroground

    cbr 600

    wat zijn de sterke en zwakke punten vd honda cbr 600 tussen 90-99? gebruikerservaringen qua banden etc. ook welkom natuurlijk. alvast bedankt, Thijs
  10. Zeroground

    wat is de perfecte passen fiets

    net terug van een vakantie met veel bergpassen en ik ben er achter dat de mijne iig niet de perfecte fiets is voor de passen (div 600) maar welke dan wel? wat voor type blok, zitpositie etc.
  11. Zeroground

    allebei de keerringen kapot?!

    bij de gsf 400 bandit van mijn buurman zijn allebei de keerringen lek. waardoor kan zoiets komen? ik denk zelf aan de geleide bussen in de vork ook omdat er een licht "knakkend" geluid hoorbaar is bij inveren. iemand andere ideeën en een ruwe schatting van reparatiekosten?
  12. Zeroground

    knak doet de bout.. en nu?

    net bij inspectie van mijn koppeling een van de bouten van het deksel kapot gedraaid, het goede koppel 10nm en toch kapot |( . er zit nog twee cm in het blok hoe krijg ik die eruit? alvast bedankt, Thijs
  13. Zeroground

    nieuwe banden voor dattie eruit gaat of niet?

    een kennis van mij wil over ong. een halfjaar zijn chopper verkopen en heeft een klein probleem: slick achterband (alleen in het midden...) uitgedroogde semislick als voorband, accu droog, oude olie, remvloeistof etc. Hij rijd er al niet meer op (duh). wat is wijsheid? alles vervangen voor de...
Terug
Bovenaan Onderaan