Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wanne-B
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wanne-B

    GoPro Hero 2 Motorsports inc. handlebar mount & 8GB sd-card

    Wegens aanschaf van een spiegelreflexcamera mag deze GoPro Hero 2 weg. Het gaat om de 'motorsports edition', en bevat het pakket dus een aantal extra accessoires ten opzichte van de standaard versie. Ideaal voor op de motor (waarvoor ik hem gebruikt heb), maar natuurlijk ook voor de auto/fiets...
  2. Wanne-B

    GS500e: originele linker-spiegel

    Voor mijn GS500e uit 1991 zoek ik nog de originele linker spiegel (of een volledige alternatieve set, mits niet gek veel duurder..). Wie kan mij blij maken? :)
  3. Wanne-B

    Probleem electronica?

    :W allen, Mijn probleem is niet urgent nu ze lekker onder een dekentje in de garage staat, maar toch wil ik langzaamaan beginnen met het oplossen ervan. Een tijd terug was ik een mooi ritje aan het maken, toen opeens de motor zich vreemd begon te gedragen. Op de momenten dat ik het gas vol...
  4. Wanne-B

    Accu

    Zo, mijn eerste topic. Volgens mij ook een niet al te lastige vraag, maar ik heb er de ballen verstand van.. Ik zat net, aangekleed en wel, op de motor om een rondje te gaan doen. Sleutel om, wil de motor starten en opeens hoor ik een tik (geen motorische tik!) en alle elektriciteit was...
  5. Wanne-B

    Theorieboek VekaBest

    Een overbodig geraakt theorie-boek: Vorige week theorie gehaald, dankzij dit boek (en mijn geniale brein natuurlijk) slechts 2 foutjes. *O* Boek is één keer doorgebladerd en is dan ook nog helemaal nieuw. Dus geen pen/potlood/marker strepen erin. Boek is vorige week (dus laatste druk!)...
Terug
Bovenaan Onderaan