Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: robbes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Suzuki GSX ES / EF 750 uit 1986

    Hierbij bied ik een Suzuki GSX ES / EF 750 uit 1986 aan. Op het kentekent staat de GSX als ES geregistreerd maar de kuip onderdelen die bij de EF horen zitten er gewoon bij. De motor heeft bijna 60.000 km gelopen. Deze motor heeft een paar aandachtspunten: 1. Ergens in het elektrische...
  2. R

    tips motor huren in Arequipa (peru) en-of Bolivia

    Leute, Ik ben op zoek naar een bedrijf die motoren verhuren in Arequipa (peru). Ik wil namelijk graag met de motor een toch maken naar de nabij gelegen Colca Canyon. Georganiseerd of ongeorganiseerd, info over beide mogelijkheden is van harte welkom. Na Arequipa reizen we door naar de...
  3. R

    tips motor huren in

    Leute, Ik ben op zoek naar een bedrijf die motoren verhuren in Arequipa (peru). Ik wil namelijk graag met de motor een toch maken naar de nabij gelegen Colca Canyon. Natuurlijk kom ik via google verschillende mogelijkheden tegen. Maar mocht iemand van jullie zelf goede of slechte...
  4. R

    Vraagje aan TomTom gebruikers die routes downloaden

    Hi, Ik overweeg navigatie voor mijn motor aan te schaffen. Ik heb de TomTomGo720 op het oog. Deze plaats ik in mijn tanktas (regenbescherming) en de aanwijzingen volg ik via het scherm en via audio (bluetooth oortje of via koptelefoonoortje met draadje). Routes wil ik downloaden van gpstrack...
  5. R

    olie lekkage bij bout klepdeksel, vloeibare pakking?

    Leute, Bij een van de bouten die de klepdeksel op zijn plaats houdt, heb ik een kleine olielekkage. Zie onderstaand plaatje. Om deze lekkage te stoppen, wil ik met vloeibare pakking aan de slag. Is dat een goed idee of adviseren jullie wat anders? Tips zijn welkom. Robbes
  6. R

    specs van mijn FZ 700 en van Robbes

    Hoi, Hierbij leipe pics van mijn Yamaha FZ 700. Deze Yamaha is mijn eerste motor. Deze zomer heb ik mijn rijbewijs gehald. specs van mijn motor: 5 kleppen, 4 cilinder, 230 topsnelheid, 25000 miles op de teller, rijdt super lekker, ff wennen in vergelijking met lesmotor, super...
  7. R

    snelheidsmeter / kilometerkabel Yamaha FZ stuk

    Hoi, Tijdens een tourtochtje vandaag, besloot opeens mijn Kilimteterteller / snelheidsmeter ermee op te houden. De snelheidsmeter bleef strak op 0 km hangen en de kilometers werden ook niet meer opgeteld... Het gaat om mijn Yamaha FZ 700 uit 1987 (zie foto 1) foto1 Na aan analyse van...
  8. R

    Alternatief voor originele FZ 700 '87 spiegels

    Hoi, sinds een weekje heb ik een vette FZ 700 uit 1987 aangeschaft. Een prachtige fiets die lekker sportief tourt. Alleen de originele spiegels (op de kuip gemonteerd) zitten daar volledig voor de show. Je ziet er geen ruk in. Ik las op dit forum dat sommige FZ rijders...
  9. R

    Kawasaki Ninja 900 rookt uit rechterpijp

    Tjoo.. een vriend van me heeft een Kawasaki Ninja 900... nu begint er rook te komen uit een van de knalpijpen. Een 'zuiger'probleem? Zuigerveren ofzo... Nu zitten we ff op het internet te zoeken wat het zou kunnen zijn en hoe we het eventueel kunnen verhelpen... of dat we naar een dealer...
  10. R

    XJ of FJ en XJ 650 vraagje

    Ik overweeg begin volgende week een van deze twee motoren aan te schaffen. optie 1. XJ 650, cardan, uit 81, geen kuip, klik hier voor meer info... http://www.motorbikes.be/nl/Yamaha_XJ_650_1981.aspx helaas geen info over vermogen enzo kunnen vinden. Weet iemand die toevallig? Pk's...
  11. R

    voor toer/sportmotor : GPX Ninja R?

    ik ben op zoek naar een toffe motor om lekker mee te toeren maar tevens ook flink te kunnen gassen / scheuren. Natuurlijk weet ik dat het doen van een proefrit dé manier is om er achter te komen welke motor bij me past. Maar om deze regenachtige zondag door te komen ben ik zeer benieuwd naar...
  12. R

    multifiber -? glasfiber?

    Hallo, Ik wil graag weten of multifiber dezelfde eigenschappen heeft als glasfiber? (en dus ook meer dan 5 jaar meegaat) ofdat multifiber na een jaar of 3 ook niet meer te gebruiken is (zoals polycarbonaat (!)). weet iemand dat toevallig? Het gaat om de Shoei met nr. 050013+ zie: We...
  13. R

    GSX ES 750 uit 1986 aanschaftips gevraagd

    Hallo forummers, Ik kan voor een leuk bedrag een GSX 750 ES op de kop tikken. Dit gaat mijn eerste motor worden. Dus om op mijn gemakje wat rijervaring op te kunnen doen. Ik verwacht er er een paar duizend KM op te maken. Toch wil ik wel een beetje kwaliteit aanschaffen. De banden zijn...
  14. R

    Aanschaf CB550 wat advies

    dames heren, ten eerste: ff kort voorstellen: mijn naam is robbes, kom uit enschede en hoop binnenkort mijn rijbewijs voor de motor te halen. :) Ten tweede: ik heb interesse in een Honda, een oldtimer / brik. Vanaf 500 cc ofzo. Een HONDA CB 500 four vind ik echt bruutje gaaf. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan