Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: j0rDy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    NijmegenTopic e.o. part 34 : (nieuw) Leven in de brouwerij!

    NijmegenTopic e.o. part 34 : (Nieuw) leven in de brouwerij! In memory of: Barkvk Voorgaande delen 1 Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen? 2 Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen, part 2! 3 Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen Part 3! 4 Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4! 5 Wie rijdt er in...
  2. J

    motor-forum beschikbaar via een beveiligde https verbinding

    Hallo modjes/administrators Gezien steeds meer browsers meldingen (gaan) geven bij inlogpaginas die beschikbaar zijn via een onveilige verbinding vroeg ik mezelf af wanneer motor-forum beschikbaar wordt via een beveiligde (https) verbinding?
  3. J

    Rizoma bar ends aluminium zwart

    Te koop: Rizoma aluminium barends in het zwart. Set is vorige week gekocht, slechts 1x gemonteerd geweest, niet mee gereden. Gekocht met een set bar end spiegels, maar bij testmonteren al niet bevallen. Inclusief al het bevestigingsmateriaal. Inclusief verpakking/doos. prijs: 30,-
  4. J

    Yamaha x-max 400

    Daar istie dan! Het nieuwe X-MAX lid van Yamaha, de X-MAX 400: Maximale mobiliteit De nieuwe X-MAX 400. Toonaangevend in zijn klasse. Met zijn dynamische design, lichtgewicht chassis en volbloed Yamaha X-MAX DNA, zullen de prestaties van deze allrounder u verrassen! Zijn krachtige...
  5. J

    ervaringen banden (maxi)scooters

    zo, na 30.000km is het eindelijk zo ver, mn achterband is kaal...nu heb ik net ff gekeken en het is een IRC MB-67. Nu ga ik die natuurlijk niet vinden hier in nederland, maar ik zoek wel een band met dezelfde eigenschappen (met name duurzaamheid/slijtage). Het is de bedoeling dat ik er weer 30k...
  6. J

    aan de eigenaar van de kawasaki in nijmegen centrum

    hierbij een bericht aan de eigenaar van de kawasaki in nijmegen centrum (hier hou ik het bij voordat mensen slechte ideeen krijgen). ik waardeer het ten zeerste dat mijn geliefde motorscooter een slaapmaatje heeft gekregen :) , echter waren er wat mensen zo vriendelijk om de dekens er vanaf te...
  7. J

    Vespa Quarantasei

    Gepresenteerd op de EICMA 2012: de Vespa Quarantasei (46) Vooralsnog is er niet heel veel informatie bekend, maar het gaat (voorlopig) om een concept/prototype dat ze wellicht in 2012 op de markt willen brengen. Hierbij wat informatie: An exciting mix of tradition and innovation...
  8. J

    wanneer krijgen wij BPM/wegenbelastingvrij?

    ligt het aan mij of worden we weer eens keihard genaaid door denhaag? (godsamme, begin echt als een ouwe zak te klinken :+ ) ik zat eens na te denken: wij scootisten, veelal in het lagere/langzame segment hebben over het algemeen hele zuinige beestjes (ik doe 1 op 25, makkelijk), daarbij ga...
  9. J

    Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter!

    Nijmegen Topic Editie XVI Nijmegen topics are always dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Vorige edities http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/292011/Het-Nijmegen-eo-Topic-Deel-XV-draaien-vast-warm-vo.html...
  10. J

    Mad Doctor MDC 552 aeroled knipperlicht

    Te koop: Mad Doctor MDC 552 aeroled knipperlicht let op: geen set, 1 knipperlicht! incl montagemateriaal, weg wegens overcompleet (had er eentje gesloopt en kon alleen een setje kopen) misschien dat ik iemand om dezelfde reden blij kan maken? plaatje:
  11. J

    Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

    Nijmegen Topic Editie XV Always dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Vorige edities Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic Mededelingen/ritten Voornamelijk Zondagmiddag rond 2en (jaja, luie motorrijders) bij de ANAC te Nijmegen...
  12. J

    Nijmegen e.o. Kartdag!

    Motor Forum Nijmegen en omstreken Kart Race Zoals elk jaar, wanneer de winter in ons land neerdaalt, en het te koud is voor buiten vermaak, besluiten het "zooitje ongeregeld" uit nijmegen na een seizoen motorvermaak op de nederlandse wegen, met af en toe een circuitje, besloten diit voort...
  13. J

    Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic

    Nijmegen Topic Editie XIV Still dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Vorige edities http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/285643/Het-Grote-Nijmegen-eo-Topic-Deel-XIV-Natuurplaatje.html Mededelingen/ritten Voornamelijk Zondagmiddag rond 2en (jaja, luie...
  14. J

    Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIII: De Spamkoningen!!!!

    Nijmegen Topic Editie XIII Still dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Mededelingen/ritten Voornamelijk Zondagmiddag rond 2en (jaja, luie motorrijders) bij de ANAC te Nijmegen! MF-Nijmegen Bioscoop De Speeltuin - MF Nijmegen 10 Juni 2008: Kneedown -...
  15. J

    Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

    Nijmegen Topic Editie XII Dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Mededelingen/ritten Voornamelijk Zondagmiddag rond 2en (jaja, luie motorrijders) bij de ANAC te Nijmegen! MF-Nijmegen Bioscoop De Speeltuin - MF Nijmegen 10 Juni 2008: Kneedown - Abcman...
  16. J

    Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XI: Dedicated to BARTVK!!

    Nijmegen Topic editie 11.0 Dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Mededelingen/ritten MF-Nijmegen Bioscoop De Speeltuin - MF Nijmegen 10 Juni 2008: Kneedown - Abcman: Kneedown - MF Nijmegen 1 Juni 2008 Yamaha Fazer burn-out JWHijmans: Yamaha R1...
  17. J

    Yamaha MT03 accessoires (rad.kapjes,tankcovers,stuurgewicht)

    Te koop voor de Yamaha MT03: radiator covers (2x zwart, geen schroeven bijgeleverd) 10,- originele uitlaat (NIEUW!) 150,- Foto's volgen!
  18. J

    Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

    Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3! MT-03 - Onverslaanbaar in de stad, fun daarbuiten De Yamaha MT-03 is een design-voorbeeld. Kijk naar de stijlvolle achterbrug, de opvallende enkelzijdige achtervering en de dubbele uitlaat. Een revolutionaire motorfiets, gemaakt voor het leven op...
  19. J

    Vertrek Nijmegen en omstreken naar MFMM part 2 2009

    Zoals gezegd hierbij het Vertrektopic voor de Motor-Forum Mega Meeting (MFMM)! 2e MF MegaMeeting 2009 op zondag 30 augustus! Vertrekpunt: Anac Tankstation Energieweg 102 Verzamelen: 09:30 Vertrekken: 10:00 Zorg ervoor dat je er op tijd bent want wie wil deze geweldige dag nou missen...
  20. J

    Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

    Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3! MT-03 - Onverslaanbaar in de stad, fun daarbuiten De Yamaha MT-03 is een design-voorbeeld. Kijk naar de stijlvolle achterbrug, de opvallende enkelzijdige achtervering en de dubbele uitlaat. Een revolutionaire motorfiets, gemaakt voor het leven op...
  21. J

    Het Yamaha MT-03 Topic Deel 2

    Het Yamaha MT-03 Topic Deel 2 MT-03 - Onverslaanbaar in de stad, fun daarbuiten De Yamaha MT-03 is een design-voorbeeld. Kijk naar de stijlvolle achterbrug, de opvallende enkelzijdige achtervering en de dubbele uitlaat. Een revolutionaire motorfiets, gemaakt voor het leven op straat...
Terug
Bovenaan Onderaan