Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Kofferrek Honda Sabre

    Goedenavond, Ben niet nieuw maar terug van weggeweest....ff geen motor gehad maar nu weer wel.... :) Direct maar een vraagje, op mijn Sabre zit een knullig in elkaar geknutselt kofferrek. Is er een kofferrek wat ik op de Sabre (1100) kan sleuten. Heeft iemand enig idee welk Krauserrek een...
  2. B

    Voorvork vf1100

    Heren techneuten, De onderdelen voor de Honda Sabre worden steeds schaarser, nu heb ik een overleden voorvorkpoot (nieuwe seals en toch nog lekken....zucht. Is er iemand die nog twee van die poten, en/of mss wel een hele voorvork heeft staan voor een betaalbare prijs? Of een tip om de boel...
  3. B

    Voorvork VF1100 (sabre)

    Heren techneuten, De onderdelen voor de Honda Sabre worden steeds schaarser, nu heb ik een overleden voorvorkpoot (nieuwe seals en toch nog lekken....zucht. Is er iemand die nog twee van die poten, en/of mss wel een hele voorvork heeft staan voor een betaalbare prijs? Of een tip om de boel...
  4. B

    Kuipruit

    Goedenavond, Heeft iemand nog een kuipruit liggen voor een Schurgers 680S? De mijne heeft een mooie barst! Kuip zit op een VF 65 1100 Honda Sabre. Alvast bedankt! Albert
  5. B

    Luchtfilterperikelen

    Wateen oeverloos gekloot met dat luchtfilter...............man, dat ding krijg je bijna niet op je carburateurs. Is er niet ergens een winkel waar ik open luchtfilters kan kopen, dus per carb apart, die ouwe luchtfilterkast (of vloek ik nu) is echt een kreng! Wie o wie heeft ervaring met een...
  6. B

    Niet nieuw maar wel nieuw?

    Goedenavond dames en heren zx10 rijders. Ik ben Albert (Appie in de volksmond zalkmaarzegge) en ik zit toch al zo,n twee jaar op dit forum te loeren zonder zelf wat te doen............ Ik heb een wit rode ZX10 die rijdt als een beest, maar......................heeft iemand een tip wat te...
  7. B

    Een Honda Spacy verhaal

    Haai allemaal, Ik zal mij even voorstellen: ik ben Albert en ben ongeveer al heel mijn leven bezig met klooien aan vooral ouwe bakkies. Op het ogenblik heb ik een nieuwe uitdaging...........een Honda Spacy (scooter) 125cc 4-takt. Na een week gevloek en gekloot aan dat ding, wat al een jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan