Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeltel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeltel

    Overzicht nieuwe posts in topics waar ik in heb gepost

    Als eerste: tof! Erg fijn dat er nieuwe forum software is. Was wel toe aan een update. Fijnere layout op de mobiel (en vast ook desktop). Hulde voor het werk. Nu gebruikte ik altijd: Jeltel Om te zien of er nieuwe posts waren in topics waar ik aan heb deelgenomen. Maar (logischerwijs) werkt dit...
  2. Jeltel

    Alternatief voor de TCX infinity?

    Ik draag al 8 jaar een setje Daytona's. Maar die zijn aardig versleten. Dus ben op zoek naar nieuwe laarzen en had mijn oog laten vallen op een paar TCX infinity EVO. Maar helaas. Maat 44 is net te groot en 43 net te klein. Ik zoek dus een alternatief. Een toerlaars met meer bescherming dan...
  3. Jeltel

    Het grote Yamaha Diversion topic deel 15

    Welkom in deel 15 van Het grote Yamaha Diversion topic. In dit topic bespreken, berijden, onderhouden en repareren we twee typen Yamaha Diversion: De XJ600 S/N en XJ900 S/N. De S-versie heeft een (top)kuip, de N is "naked". Hoewel de 600 en 900 veel gemeen hebben, is vrijwel geen enkel...
  4. Jeltel

    Gelderland Tourderstopic #7: Mag het dak dicht?

    [hr] Vorige delen: Tourders in Gelderland en aangrenzende provincies? Gelderland Tourders topic #2: Koffie, gebak en BBQ's! Gelderland Tourderstopic #3: Live vanuit Heerlen!! Gelderland Tourderstopic: Met warme choco de winter in!!! Gelderland Tourderstopic -5-: Wie was de chef...
  5. Jeltel

    Demper met BSAU keur?

    Afgelopen week heb ik via Delkevic.co.uk een complete rvs vervangingsuitlaat gekocht. Maar nu kan ik op de demper zelf geen E-keur vinden, alleen een BSAU keur. Wat ik zo snel heb gevonden is dat BSAU een Brits keurmerk is, wat net iets luidruchtiger is dan een E-keur. Aangezien het mij...
  6. Jeltel

    Kwaliteit Motad RVS uitlaten

    Aangezien mijn eigen uitlaat nogal aan het doorrotten is ben ik op zoek naar een nieuwe set. Gelijk maar RVS, want dat gaat wat langer mee. Ik heb twee opties, Delkevic en Motad. Helaas kan ik Delkevic pas over 4-8 weken verwachten, maar Motad kan ik volgende week al hebben. Hier op MF hoor...
  7. Jeltel

    Is iedereen X-factor aan het kijken ofzo?

    Veel te rustig hier... Geen gezeur over uitlaten of mooiweerrijders, fijn :)
  8. Jeltel

    Jelte l

    Heej daaro, Nieuwe hobby nieuw forum ;) Morgen ga ik beginnen met het halen van mijn motorrijbewijs. Eerder dan gedacht eigenlijk. Doordat ik nu in Nijmegen samenwoon heb ik eigenlijk gewoon geld over en wat is een beter doel dan een motorrijbewijs? Naast dat het leuk is, wil ik de motor...
Terug
Bovenaan Onderaan