Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kalerat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    problemen vizier n103

    Bij de dealer een nieuw setje bevestigingen gehaald voor mijn vizier en tot mijn verbazing heb ik nu meer standen om mijn vizier open te zetten. Ook blijft hij nu beter open tijdens het rijden, zelfs bij 120 km per uur blijft hij op een kiertje nog open staan. Het probleen met het zonnevizier...
  2. K

    Feestje geven? Zangeres nodig?

    Voor een geslaagd feest kan ik jullie deze zangeres aanbevelen: Zangeres Piet*. Heb haar laatst horen zingen op een feestje en met haar repertoire kan ze volgens mij van ieder feest een succes maken. Kijk maar even op haar website staan ook een paar demo's op. http://www.kattengejank.nl...
  3. K

    Beschermende kleding toch wel belangrijk?

    Daarom moet je zoveel mogelijk zien te voorkomen dat je tijdens het motorrijden je hand over het asfalt haalt. Behalve wanneer je handschoenen aanhebt, dan mag het gewoon. Bekijk deze video op http://www.flabber.nl/archief/023862.php :)
  4. K

    Beschermende kleding toch wel belangrijk?

    Daarom moet je zoveel mogelijk zien te voorkomen dat je tijdens het motorrijden je hand over het asfalt haalt. Behalve wanneer je handschoenen aanhebt, dan mag het gewoon. Bekijk deze video op http://www.flabber.nl/archief/023862.php
  5. K

    Motorscooter mider als "gewone" motor

    Doe mee met een nieuwe discussie op: Waarom hekel aan motorscooters??
  6. K

    Waarom hekel aan motorscooters??

    Lees net dat de verkoop van motoren is gestegen en met name die van motorscooters. 13% van de verkoop bestaat al uit een motorscooter en dan lees je op motormeuk een reactie zoals deze: als je al moeite hebt gedaan om een motor rbw te halen ga je toch zeker geen motorscooter halen.. of denk ik...
  7. K

    Alu treeplanken voor de x-max??

    Heeft iemand ze al of weet iemand waar je ze kunt kopen? Misschien nog andere suggesties dan aluminium
  8. K

    Yamaha X-Max Club?

    Hoi, Lees toch steeds meer op dit forum dat er mensen zijn met een X-Max. Nu lijkt het me leuk om eens na te gaan hoeveel het er eigenlijk al zijn. Ik ben in ieder geval vanaf april de gelukkige eigenaar van een X-Max en ik vroeg me dus af hoeveel X-Max'ers er al op dit forum actief zijn...
  9. K

    Sportscreen X-Max

    Wie heeft er ervaring met een sportscreen op z'n X-Max. Dit is dus een verlaagd ruitje.
  10. K

    Scooter uitlijnen?

    Hallo, Weet er soms iemand of je een scooter kunt laten uitlijnen, want ik heb het idee of mijn X-Max iets naar rechts uitwijkt. Ik heb in ieder geval steeds het gevoel alsof ik met het stuur iets naar rechts stuur. Ook als ik het stuur los laat wijkt de scooter gelijk naar één kant.
  11. K

    wind lawaai (turbulentie) om je hoofd?

    Heb sinds kort een Yamaha X-Max en het viel me op dat je met zo'n windscherm best veel lawaai hoort tijdens het rijden, had juist minder verwacht. Hiervoor nooit met een windscherm gereden dus daarom deze vraag: Hoe komt het en zijn er oplossingen voor?
  12. K

    Ook een X-Max gekocht

    Hoi, Ben nieuw op dit forum en heb gisteren mijn nieuwe X-Max opgehaald bij Roadrunner Motoren in Velp. Maandag besteld en vrijdag geleverd dus helemaal top. Het is een Fine Silver geworden en ik moet zeggen het ziet er fantastisch uit. Pas 50 km mee gereden en ik vind het nu al super, ook...
  13. K

    Ook een X-Max gekocht

    Eindelijk na een jaar op een Cygnus te hebben gereden gisteren mijn nieuwe X-Max opgehaald bij Roadrunner Motoren in Velp. Wat een verademing ben er echt super blij mee. :) Vandaag dus maar even lekker gaan rijden.
Terug
Bovenaan Onderaan