Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Brammos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Brammos

    Rem wordt snel sponzig

    Ha mensen, Ben benieuwd of iemand mij kan helpen: Mijn motor (Multistrada 1200) is net terug van groot onderhoud, waarna o.a. de voorrem (Brembo) weer als nieuw aanvoelde. Maar nu zijn we twee weken verder, en ik kan de hendel eigenlijk vrij makkelijk tot op het handvat knijpen. De dealer...
  2. Brammos

    Speed Triple start slecht wanneer warm..

    Afgelopen zaterdag wezen rijden. s´Morgens de Speed triple zonder problemen gestart na +- 2 weken stilstand. Lekker stukje gereden á +- 100km. Aangekomen op de bestemming de motor even afgezet omdat mensen even wilden kijken. Minuutje of 2 later wil ik hem weer starten om verder te gaan...en...
  3. Brammos

    Gpx600 Loopt niet wanneer warm

    Hallo allemaal, De GPX van mijn vriendin vertoond wat kuren die ik niet meer kan plaatsen... Het probleem: De motor start zonder aarzeling en loopt vervolgens netjes stationair. Tot dusver geen gekke zaken. Maar dan: vorige week heb ik probleemloos 10km gereden nadat hij gedurende langere...
  4. Brammos

    Gestolen/terug gevonden motorscooter Malaguti f18, ML-RV-92

    Deze avond is mijn Malaguti F18 125cc gestolen in Amersfoort. Om precies te zijn tussen 21uur en 22.15uur op het Klinket. :( Kenmerken: Kenteken: ML-RV-92 Kleur: zilver Overig: lelijk zilver overgespoten uitlaat Nu eerst m'n woede kwijt zien te raken :(
  5. Brammos

    Schrapend geluid achter koppelingsdeksel

    Hallo allemaal, Vorige week is een vriendin van mij met lage snelheid onderuit gegaan. Zij had gelukkig niks en doordat de motor met lage snelheid in het gras terecht kwam had ook de motor niet veel schade op wat kapjes na. Dus vandaag de kappen wat hersteld en de motor weer klaar voor...
  6. Brammos

    Auto remvloeistof gebruiken?

    Nu wilde ik mijn remmen eens onderhanden nemen. En toevallig had een vriend van mij nog een gloednieuwe bus met DOT 4 remvloeistof, alleen is dit voor de auto.... Kan ik dit ook gebruiken voor de motor? alvast bedankt!
  7. Brammos

    Scheurtje in voor-tandwiel??

    Nu was ik zojuist m'n ketting eens grondig aan het schoonmaken en dacht: ik neem gelijk even het kapje bij het voor-tandwiel daarin mee. Maar mijn oog viel gelijk op het tandwiel zelf, het lijkt net of er hele kleine haarscheurtjes inzitten? :? Is dit een soort van pakking die gescheurd is...
  8. Brammos

    Uitlaat sv650 K3 passend op K4???

    Gisteravond een uitlaat opgehaald...Een Leovince highmount carbon voor €120 bijna gratis dus.... Echter eenmaal terug in de trein zag ik tot mijn schrik het volgende: Bestemd voor model K3...... ;( Hoe nu verder? Ik heb zelf een K4 en weet dat er enkele verschillen zijn tussen de K3 en K4...
Terug
Bovenaan Onderaan