Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vincent-34
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    125/250 topic deel 27 'nog even overwinteren'

    we gaan hier weer verder. :W
  2. V

    ' Het 125/250 Topic deel 14. Gewoon dom lul'n '

    Het 125/250 topic deel 14 *O* Voor iedereen met een 125/250cc 2-takt of een 250/450cc brommert Voor de mooi-weer-rijders en nep crossers het actuele weer: Aankomende activiteiten: Mf Indoor sx meeting...
  3. V

    Het 125/250 topic, deeltje 11. We don't brake, but just go!

    Het 125/250 topic, deeltje 11 alweer. Voor iedereen met een 125/250cc 2-takt of een 250/450cc brommert :) Voor de mooi-weer-rijders en nep crossers het actuele weer: Aankomende activiteiten: Weekend meeting...
  4. V

    Het 125/250 topic deel 10! We gaan als de brandweer!

    Het 125/250 topic, deeltje 10 alweer. Voor iedereen met een 125/250cc 2-takt of een 250/450cc brommert :) Voor de mooi-weer-rijders en nep crossers het actuele weer: Aankomende activiteiten: Weekend meeting...
  5. V

    CR250 1992 met kenteken

    Hierbij bied ik aan: Een nette Cr250 met kenteken De motor heeft een paar dingen extra gekregen: -Nieuwe tandwielen -Nieuwe ketting -Alu framebeschermers t.w.v 100,- -Alu ontstekingsdeksel -Nieuwe koppelingsplaten -Nieuwe olie -Frame gepoedercoated -Enduro Banden -Lichtspoel...
  6. V

    Service manual cr250 van 1992 gezocht

    Hallo mf'ers Ik ga zaterdag waarschijnlijk mijn cr250 van 1992 ophalen. Er zit helaas geen service manual bij. Kan iemand een linkje geven met daarin een manual? Alvast bedankt.
  7. V

    Ktm sx250 1998 is dat wat?

    Hallo, Mf'ers. Ik zit heel veel te twijfelen tussen een cr250 van 92 (dus met nieuwere soort blok) of een sx250 van 1998. Ik ben 14, dus ik heb geen gigantisch buget. Ik weet genoeg van de cr, maar over de sx weet ik vrijwel niks. Kunnen jullie mij hierover wat vertellen (kwalen?), en...
  8. V

    Waarde Cr250 1992 + kenteken

    Hallo Mf'ers. Ik heb mijn cr250 uit 1987 bijna verkocht. Ik heb een nieuwere cr250 uit 1992 gezien + kenteken. Mijn vraag is: Wat is de waarde van een cr250 uit 1992 + kenteken. En wat kosten alle lagers uit het blok. Ben zondag helaas geflikkert, en sleutelbeen gebroken '( Kan 6...
  9. V

    Plastic tank CR250

    Hallo mf'ers Ik zie wel eens plaatjes staan van cr's, die hebben de tank zonder krassen en helemaal glad. Weet iemand hoe je de tank zo krijgt? Alvast bedankt.
  10. V

    waarde yz250

    hallo mf'ers, Wat kun je nog ongeveer krijgen voor een nette yz250 uit 1997? En zijn dit goeie motoren? Zijn er ook veel onderdelen voor te krijgen?
  11. V

    Cr250 1991 aanrader?

    Hallo mf'ers. Ik heb een tijdje geleden een cr250 uit 87 gekocht. Bevalt prima maar wil een iets nieuwere met minder problemen. Ik kan mijne inruilen tegen een enduro cr250 uit 1991. Is dit wel verstandig? heeft deze cr ook veelvoorkomende kwalen? EN is een enduro anders geveert...
  12. V

    Het filmpjes topic!

    Ik dacht, laat ik maar eens proberen! Het filmpjes (motorcross) topic. Laat hier je filmpjes achter van jou en jouwn motor! Ik ben benieuwd wat er allemaal tussen zit. :Y Ik begin maar alvast: deel1 : deel2 :
  13. V

    Honda CR250 Gekocht SSNELLL

    Hallo allemaal, Ik heb vorige week een andere crossmotor opgehaald. De carter en waterpomp waren allemaal al gereviceerd door vloeibaar metaal. Het is een cr250 uit 1987 en snel dat ie is. Zoveel vermogen heb ik nog nooit gevoeld. Ben al een paar keer gaan crossen, en dat is mooi man...
  14. V

    Waterpomp cr250

    Hallo, allemaal. Kheb een goedkope cr250 zien staan bij ons in de buurt. Het is er eentje uit 1987, nu heb ik gelezen dat de carters niet zo lang meegaan, en de waterpomp. Gaat het veel kosten als ik er nieuw carters op zet? En het waterpompje is dat te vervangen, of kan dit blijven...
  15. V

    Spuiten. Help

    Welke motip kan je het beste gebruiken op het blok? En welke op een uitlaatbocht? En hoe kun je het beste de voorbahandeling doen? En moet je ook verschillende lagen aanbrengen? Alvast bedankt. Kga volgende week Cr250 89 Ophalen!
  16. V

    Kleur motorblok

    hallo, Ik wil binnekort een motorblokje spuiten van een cr250. Nu is mijn vraag: wat is de kleur van de cr250 motorblok (2007) En met wat voor verf kan ik hem gaan spuiten (motip)? Hij moet tegen hoge temperatuur kunnen denk 150graden, tegen benzine kunnen. Ik hoor het wel Gr
  17. V

    DR verkocht NU 2-takt

    Hallo allemaal, Ik heb mijn Dr250s 1983 verkocht en ga nu overstappen. (16,7pk) Ik heb al wel een keus gemaakt, het wordt een 2-takt. Nu zit ik te twijfelen tussen een 125cc of een 250cc Ik ben 14 jaar weeg 70kg en ben ong 1.70 lang. Mijn maxium wat ik wil geven aan een motor is...
  18. V

    Suzuki Dr250 Uniek dr

    Hallo, Ik bied hier een prachtige unieke Dr250S aan. Deze motor komt uit 1983, en is pas gereviceerd. Wat is er gebeurt? -Tank gespoten -Achterbrug gespoten -Sport luchtfilter gekregen. (orgineel aanwezig) -Hoge druk getunde carburateur -Nieuw zuiger -Clinder uitgeboort...
  19. V

    Overstappen

    Hallo, Ik heb nu een Suzuki Dr250S. Als ik ga overstappen naar een snellere motor wat raden jullie mij dan aan? Had een 600cc 4takt in gedachten Gr Vincent
  20. V

    Uitlaat gezocht DR250S

    Hallo, Ik zoek een sportuitlaat voor een suzuki dr250s uit 1985. Als je iets weet laat het me dan weten. Kan momenteel niks vinden. Gr Vincent
  21. V

    DE Dr250S houd in als ik gas geef. HELP!

    Hallo, Ik heb laatst een Suzuki dr250s '85 gekocht. De zuiger en de cilinder waren verschrikkelijk versleten! Ik heb er een overmaat zuiger in gedaan, en de cilinder is uitgerboort. Nu heb ik de boel weer in elkaar gezet en heb hem afgestelt. Als ik ga rijden en ik geef vol gas dan houd...
  22. V

    Kleppen op tijd stellen Dr250s

    hallo, Hoe kun je de kleppen van de Suzuki Dr250S op tijd stellen. Gr Vincent
  23. V

    Suzuki DR250S probleem

    Hallo, Ik zal mij even voorstellen, want ik ben nieuw. Ik ben Vincent, en heb net een Suzuki DR250S 1985 gekocht. Ik heb een probleem met het blok. Ik heb het gevoel dat hij z'n 100% power niet gebruikt. En er zit olie in de uitlaat en hij rookt heel erg. Na ongeveer 10 minuten rijden...
Terug
Bovenaan Onderaan