Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flinkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Flinkie

    Snelle race-Kip

    Na jaren trouwe dienst staat deze Kip caravan te wachten op een nieuw baasje. Het is een carvavan die ik gebruikt heb voor twee doeleinden, weekendjes weg en circuitdagen. Hij is daarom aangepast om een motor in te kunnen vervoeren, zie foto's. Het is geen nieuwe caravan en hij heeft wat...
  2. Flinkie

    Gilles AS31GT Triumph Daytona/Street Triple 675

    Een nieuw, in doos verkerende rem/schakelset voor de 675. Hij past op het 2006/2009 model. 2013 is geloof ik weer anders maar daar gaat iemand me vast in verbeteren. Een paar foto's: 300 euro
  3. Flinkie

    TKG: achtershock ZX10 '06/'07

    Zoals de titel t al zegt, ik zoek een originele schokbreker van een ZX10 uit 2006/2007. Mocht je er eentje hebben liggen, stuur me dan even een PBtje.
  4. Flinkie

    Hyperkewl vest

    Heb hier nog een Hyperkewl vest liggen in maat L. Volledig nieuw en ongebruikt, zit zelfs nog in t celofaantje. Is een apart printje, keer wat anders dan blauw/zwart. Een paar fotootjes: Mag weg voor 50 euro
  5. Flinkie

    Nieuwe set Metzeler Racetec Interact K2: 120/70/17 190/55/17

    Ook hier even onder de aandacht. Ik bied een gloednieuwe set banden aan voor 250 euro of enkel de achterband voor 150 euro. Zoals de titel het zegt: nieuw, ongebruikt, niet gemonteerd geweest, droog en donker opgeslagen. Ophalen in omgeving 's-Hertogenbosch. Ben op 2/5 en 3/5 op Assen en kan...
  6. Flinkie

    Hagelnieuwe Metzeler Racetec Interact K2 - 190/55/17

    Zoals de titel het zegt: nieuw, ongebruikt, niet gemonteerd. DOT code: 03/14. Vaste prijs: 150 euro. Ophalen in omgeving 's-Hertogenbosch. Ben op 19/4, 2/5 en 3/5 op Assen en kan hem dan ook meenemen. Versturen kan ook, kosten conform pakketkosten (denk een tientje?). In set met...
  7. Flinkie

    Snelheidstrainingen verzekert onder standaard verzekering

    Ik kwam een interessant artikel tegen over iemand die onlangs zijn C licentie heeft gehaald (ik denk bij RAC in Alés) en schade heeft gereden. Normaliter wijst een verzekeraar dit direct onder 'snelheidstrainingen' echter bleek deze keer dat de rechtbank er anders over dacht. Biedt perspectief...
  8. Flinkie

    Gilles schakelset voor Triumph Daytona 06-12

    Nieuw in doos, in zwart en onbeschadigd. Betreft de AS31GT in de kleur zwart met carbon. Is ook bruikbaar voor een straatfiets, enkel de achterlichtsensor omzetten van de standaard schakelset. Past op iedere Daytona & Street triple 675 tot modeljaar 2012. Volgens mij zijn die vanaf 2013 anders...
  9. Flinkie

    Koplamp SV650N/SV1000N/Bandit gezocht

    Ik ben op zoek naar een koplamp voor een naked, dus zo'n rond model. Dus niet die van de S met zo'n kuipje. Mocht je er een hebben liggen dan hoor ik het graag. :]
  10. Flinkie

    Ook meedoen in de Ducati Club race dit jaar?

    Gezien omstandigheden kan ik, hoe vervelend ook, niet deelnemen aan de Ducati Club race van dit jaar. Daarom bied ik mijn inschrijving aan de Thunderbike klasse ter overname aan voor het weekend van 25 en 26 mei. De enige criteria die geldt is dat je een Europese of Amerikaanse racer met 1, 2...
  11. Flinkie

    CRT dag 28/9

    Ik ben op zoek naar één of meerdere sessies (liefst 3) voor vrijdag 28/9 op Assen ter voorbereiding op de cupdag erna. SGT A of B maakt me niet uit. Mocht je sessies over hebben dan hoor ik het graag! :]
  12. Flinkie

    Gezocht: vrij rijden sessies Assen CRT 27/4

    Mocht iemand zich hebben ingeschreven voor de CRT dag van 27/4 en om wat voor reden van z'n sessies af willen, ik ben er nog op zoek naar. Je kunt me het beste even pben, dan reageer ik direct.
  13. Flinkie

    Motul 300V 15W50

    Dames en heren, Ik heb nog een 4 liter fles 300V 15W50 over voor 60 euro. Mooi prijsje voor de snelle beslisser!
  14. Flinkie

    Set wielen Daytona 675

    Ben nog op zoek naar een setje wielen voor een Daytona 675. Mocht je een setje over hebben of iemand weten, ik hou me graag aanbevolen!
  15. Flinkie

    Abba superbike stand

    Ik heb nog een Abba stand over incl de optionele frontlift zodat je je hele bike kunt liften ipv enkel achter. De adapters die meegeleverd worden zijn voor een Triumph Daytona 675. Geen idee welke motoren hier nog meer mee gelift kunnen worden. De adapters zijn gewoon los verkrijgbaar. Paar...
  16. Flinkie

    Alpinestars 2 delig - mt 54

    Wegens overcompleet: Alpinestars 2 delig voorzien van geperforeerd leer aan de voorzijde van zowel jas als broek. Pak is met de nodige zorg onderhouden, dus regelmatig schoon gemaakt en ingevet. Hij heeft wat normale gebruikerssporen wat te zien is aan de voorzijde waar het pak de tank raakt...
  17. Flinkie

    TK: Kawasaki ZXR 750

    He luitjes, Vanwege tijdgebrek bied ik bij deze m'n ZXR750 aan die even wat aandacht nodig heeft. Hij heeft wat optische schuifschade aan de linkerzijde maar alles werkt prima (zie foto's). Ik heb er zelf +/- 15000 km mee gereden, heeft alle nodige beurtjes gehad inclusief kleppen stellen...
  18. Flinkie

    Circuitdag Zandvoort 2-9: 99 euro!!

    Hallo, Ik heb twee circuitdagen te koop voor as maandag, 2 augustus. Betreft groep 1 en de dag heeft 5 sessies. Kosten zijn 99 euro per persoon. Groet, Flinkie
  19. Flinkie

    Beste ZXR liefhebbers.

    Ik ben op zoek naar een groen voorspatbordje voor een ZXR750 L-model. Iemand toevallig een liggen? Groet, Flinkie
  20. Flinkie

    schakelsetje/schetsplaat voor een ZXR750 uit '93 (L-model)

    Een schakelsetje/schetsplaat voor een ZXR750 uit '93 (L-model). Weet niet of overige jaren/modellen hetzelfde setje gebruiken, weet iemand dat? Mocht je er één hebben liggen, ik neem hem graag van je over! Groet, Flinkie
  21. Flinkie

    Schakelset gezocht

    Iemand een schakelset liggen voor een ZXR750 L-model? Groet, Flinkie
  22. Flinkie

    Overname circuitdag Zandvoort vrijdag 1 mei

    Voor 1 van mijn motorvrienden verkoop ik een circuitdag in groep 1. Dit zijn 3 sessies van 20 minuten georganiseerd door Motorsport Lifestyle. Kan worden overgenomen voor kostprijs -> € 75,-
  23. Flinkie

    Gezocht: originele uitlaat ZXR750L1 (1993)

    Wie o wie helpt mij hieraan?
  24. Flinkie

    Waterpomp ZXR750

    Heb een hoogstwaarschijnlijk een kapotte keerring in de waterpomp. Ben dus op zoek naar een andere of iemand die de mijne kan reviseren? Heb een L1 ('93)
  25. Flinkie

    Te koop: Caberg systeemhelm

    Toch maar eens m'n kast opgeruimd waar ik nog deze gloednieuwe helm heb staan. Hij was als cadeau bedoeld maar helaas paste hij niet... Het is een zeer goed uitziende systeemhelm, al zeg ik het zelf.. Helm is voorzien van een ombouwkit waarbij 't binnen een handomdraai een pot-helm wordt...
Terug
Bovenaan Onderaan