Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TLTim46
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TLTim46

    GoPro Hero HD2

    Wegens het uitkomen van de Hero3 nu mijn zo goed als splinternieuwe Hero2 te koop. Het is de Motorsport edition, maar de zuignap houd ik liever zelf. Ook zitten enkele plakkers op mn helmen bevestigd. Ik heb m nieuw gekocht op 30-06-2012, aankoopbewijs aanwezig. Compleet zoals op de foto...
  2. TLTim46

    Complete voorvork GSXR 1000 K3-4 radiaal

    Hij hoeft niet weg.. de vork van m'n fighter, gsxr 1000 2003 Incl: Vorkpoten Triple trees met gefreesde vortex kroonplaat Wiel Schijven, standaard gsxr Vortex clipons Radiale tokico's met 4 blokjes per klauw Extra setje nieuwe remblokken EBC HH Volledig plug and play 650,-...
  3. TLTim46

    Nieuwe CTS-Moto Revolution Rotors 320 mm

    CTS-Moto Revolution Rotors 320 mm met zwart hart en goudkleurige rivets. Made in the USofA. Past op TL S/R, GSXR, Hayabusa en.... Buiten diameter: 320 mm Binnen diameter: 69 mm Aantal gaten: 5 Diameter van de gaten: 10,5 mm Hart op hart maat: 91 mm De schijven zijn gemonteerd...
  4. TLTim46

    TL1000S koplamp en achterbrug

    Koplamp in perfecte staat: 70,- Achterbrug met goede lagers, klein beetje loopspoor van ketting, zonder wiel en as: 30,- Bieden mag ook
  5. TLTim46

    Michelin Power One voorband 120-60

    Hallo allemaal, Ik heb een voorbandje in de aanbieding Het gaat om een Power One 2CT in de maat 120-60 Is amper gebruikt. Niet op circuit geweest. 30,- incl verz.
  6. TLTim46

    MV Agusta Vooras in nieuwstaat

    Hierbij bied ik een zo goed als nieuw voorwiel met as aan voor een MV Agusta. De vorige eigenaar heeft de wielen er vanuit de showroom (0km) onder vandaan gehaald en vervangen door een setje marchessini's Wiel: 175,- As: 75,- Samen: 225,-
  7. TLTim46

    USD vorkpoten TL1000S

    Ik heb nog twee vorkpoten voor een TL1000S liggen, waar ik nog iets mee wilde gaan doen. Voorlopig heb ik wel even genoeg projectjes, en rode cijfers om m'n rekening, dus wie neemt ze van me over? Ze zijn recht, lekken niet, 1 seal is een beetje beschadigd. vaste prijs 100 euro
  8. TLTim46

    CTS-Moto Revolution Rotors voor GSXR, TL1000S/R, en...

    Aangezien ik een öhlins veer nodig heb en mijn oude remschijven nog wel 2 jaar meekunnen, nu te koop: CTS-Moto Revolution Rotors 320 mm met zwart hart en goudkleurige rivets. Past op TL S/R, de meeste GSXRetjes, en.... Ik wil er iets minder voor hebben dan ik zelf betaald heb, anders gaan...
  9. TLTim46

    Suzuki TL1000S

    Te koop: TL1000S uit ’97. De teller staat op 54.000 km. Motorblok is 500 km geleden volledig gereviseerd met -krukas, achterste cilinder en drijfstangen van 20.000km, -nieuwe big-endlagers, -nieuwe oliepomp van laatste model, -allerlei nieuwe pakkingen, -nieuwe olie + filter...
  10. TLTim46

    Tim's TL1000S

    Hee Motorforummers, Bij dezen mijn projectje.. Hiermee begon ik.. Eerst even in de prak gereden.. Alles eraf gesloopt.. Gsxr 1000 K4 vorkje meegeprikt.. Mooi rempomje erbij gezocht.. Mooie Vortex clip-ons ondersteboven gemonteerd. Weken zitten klooien met de draadboom...
Terug
Bovenaan Onderaan