Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lambik44
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lambik44

    XV920RH

    Ik ben al een tijd bezig met het bouwen van een cafe racer en hij loopt inmiddels. Maar omdat ik een open K&N filter heb gebruikt en uitlaatbochten van 45 mm doorsnede loopt hij niet zo goed. Hij ploft natuurlijk en pakt heel slecht op. Er moeten dus grotere sproeiers in. Wie heeft een idee...
  2. Lambik44

    moment aanhalen achterwiel vfr750

    Ik moet een achterwiel monteren van een vfr750 hte type met vier moeren. Ik kan zo snel niet een manual vinden op het net. Wie weet met hoeveel Nm ik ze moeten aandraaien. Al vast bedankt Aart
  3. Lambik44

    Suzuki GS 450 L

    Wie kan mij helpen aan het aanhaalmoment voor de kop van een Suzuki 450 twin. Ik probeer al een service-manual te achterhalen, maar dat lukt me nog niet echt. Aart
  4. Lambik44

    hydraulische koppeling

    Ik ben op zoek naar een hydraulische cilinder om mijn koppelingskabel met hydrauliek te bedienen. Ik heb dat wel eens gezien dat men met een hydraulische koppelingshandel de koppeling bediend van een motor met een koppeling die normaal met een kabel wordt bediend. Aart
  5. Lambik44

    voorvok FZR 1000

    Wie kan mij vertellen hoeveel olie er in een voorvorkpoot moet van een FZR 1000. Het gaat om de eerste UPSD vork met een binnenpoot van 41 mm. Aart
  6. Lambik44

    yamaha's met 43 mm voorvorkpoten

    Ik ben op zoek naar een t stuk en kroonplaat van een yamaha met 43 mm binnenpoten. En het stuur op de kroonplaat gemonteerd net zo als een Fazer 600. Ik wil namelijk mijn rd350 een beetje aanpassen. Standaard zitten daar namelijk 33 mm binnenpoten in. Wie weet welke modellen allemaal deze maat...
  7. Lambik44

    spatbord bevestiging Harley 1936

    Kan iemand mij aan een goede foto of tekening helpen hoe het spatbord van een zijspan vast moet zitten op de as van het wiel van het zijspan. Aart
  8. Lambik44

    exup klep

    Ik ben met een project bezig en ben op zoek naar een exup achtige oplossing. Alleen niet zoals bij een bv een FZR 1000. Daar zit een soort wals in de collector. IK ben op zoek naar een vergelijkbare klep in de uitlaat die in pijp zit. Dus een ronde versie. Aart
  9. Lambik44

    Wie kan mij helpen met wat aluminium laswerk

    Wie kan mij helpen met wat aluminium laswerk. Ik en bezig met een olietankje voor een motorfiets. Ik woon in het midden van het land. Aart
  10. Lambik44

    hulp bij maken uitlaat

    Ben een uitlaatsysteem aan het maken voor een motor. Ik heb al bochten, maar nu heb ik een verloop nodig van ongeveer 36 mm naar 50 mm over een lengte van 60 cm. een cone dus met een plaatdikte van 1 mm. Wie kan mij helpen.
  11. Lambik44

    ervaring met printen acceptgiro's

    Het loopt weer tegen het eind van het jaar en dan moeten de acceptgiro's er weer uit voor de contributie. Wie heeft er ervaring mee. Ik heb nu alles in Word staan en alles uitgelijnd met de tab en de spatiebalk. Een oude printer pakt dat wel maar een moderne niet meer. Wie heeft hier iets voor...
  12. Lambik44

    Leverancier racekuip Yamaha OW01?

    Wil mijn OW01 een leuk kleurtje geven en ben daarom op zoek naar een racekuip. Weet iemand een leverancier van polyester kuipen van een beetje goede kwaliteit.
  13. Lambik44

    remklauw achterwiel YZF 750 of Thunderace

    Ben op zoek naar een remklauw voor het achterwiel van een YZF 750 of een Thunderace. Dat is dus het type welke aan de onderkant van de achterbrug hangt. Deze heb ik nodig voor mijn FZ 750 waar ik een YZF 750 achterwiel heb ingebouwd. Heb nu de remklauw van links voor onder geplaatst, maar deze...
  14. Lambik44

    uitlaat OW01 FZR750R

    ik ben op zoek naar een open uitlaat voor een OW01. Het liefst van Laser. Het moet dus een model zijn welke er zo oppast zonder aanpassingen
  15. Lambik44

    Team shirt Gauloises van Rossi

    Weet iemand waar je zo'n shirt vandaan kan halen.
  16. Lambik44

    TT of man

    Wie kan mij verder helpen. Ik wil graag in 2004 naar de TT of man maar wil georganiseerd gaan. Wie of welke organisatie kan mij verder helpen. Aart
Terug
Bovenaan Onderaan