Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: A.S.Moto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A.S.Moto

    Welke tent neem ik mee?

    Dit jaar neem ik weer deel aan de Yamaha Tenere Travel Trophy, maar anders dan vorig jaar deze keer dus zonder dealer pakket en dus moet ik zelf m'n bagage zien mee te krijgen tijdens de trip. Nu ben ik op zoek naar een handige tent, omdat we elke dag ergens anders slapen dus een model dat...
  2. A.S.Moto

    Triumph Daytona 660

    En nog een nieuwe sportmotor! De R7 en de RS660 zullen in deze klasse wellicht de meest extreme zijn, maar met de nieuwe Daytona 660 en Suzuki GSXR8 vullen het aanbod goed aan! De nieuwe Honda CBR650R zal zich zeker ook vinden tussen deze sportievelingen... Belgische prijs voor deze Daytona...
  3. A.S.Moto

    Yamaha XSR 900 GP

    Damn, die is mooi!!
  4. A.S.Moto

    Kawasaki ZX-4RR

    400cc, 4 cyl en om en bij de 80pk... wie had dat gedacht dat we zoiets nog gingen zien? Ik word er alvast blij van....👍
  5. A.S.Moto

    Motor-dashcam, INNOV vs MIO

    Kom vooral INNOV en MIO tegen, lijken me beiden aan mekaar gewaagd. Iemand ervaring met één van deze twee merken? Vooral gebruiksgemak van hun App interesseert me...
  6. A.S.Moto

    SIDI ADVENTURE 2 GTX laarzen, maat 43

    Ik verkoop mijn zo goed als in nieuwstaat zijnde SIDI ADV 2 GTX laarzen. Zitten me niet zoals verwacht en staan hier maar in de kast. 200€ lijkt mij geen verkeerde vraagprijs.
  7. A.S.Moto

    Triumph Tiger 1200 '22

    Veelbelovend...
  8. A.S.Moto

    Aprilia Tuareg 660

    Hij is er.... Concurrentie voor de Yamaha Ténéré 700. 187kg, 80pk en 70Nm. Misschien de ideale motor voor degene die wat snufjes mist op de Ten... - Instelbare vering - TFT scherm - 4 rijmodi Velen vinden het ontbreken van elektronica op de Ten net een pluspunt, voor al de anderen is er...
  9. A.S.Moto

    Yamaha R7 2021

    Ik ben fan!
  10. A.S.Moto

    BMW F900R

    Valt me op dat er nog geen topic bestaat van dit model... Is dit geen populaire naked dan? Vind het persoonlijk net wel een interessant ding als ik ga vergelijken met z'n concurrenten. 🤔 Eigenaars hier?
  11. A.S.Moto

    Klim Adventure GTX - NIEUW

    Ik verkoop mijn pas aangekochte Klim ADV GTX handschoenen wegens toch net iets te klein voor mij. Maat is Large. Zijn een keer of twee gedragen naar en van het werk, maar ik vrees dat het niets gaat worden voor mij. Ik denk dat 100€ wel een mooie prijs is voor deze handschoenen? Nieuw ...
  12. A.S.Moto

    Garmin Zumo 395 Travel Edition

    Te koop wegens aankoop Zumo XT 220€
  13. A.S.Moto

    Klim Viper Pro Twotrak bril

    Nieuw... allez, 't is te zeggen, ik heb er één rit mee gereden en het is m'n ding niet. 70€
  14. A.S.Moto

    Richa lederen kledij

    Wegens niet gebruik te koop. Aangekocht en max 1 of 2 keer mee gereden Richa Rotar jas, maat 56 Richa Boot Trousers, maat 54 Samen had ik er graag 250€ voor, maar apart verkoop kan ook, en over de prijs kunnen we het ook wel eens worden...
  15. A.S.Moto

    2021 gaan we wellicht het kanaal over, tips gevraagd.

    Hopelijk kan het volgend jaar, maar stilaan ga ik toch aan het plannen. We zouden graag de oversteek eens maken, via Calais. Om vanaf de overkant via Wales richting Ierland te rijden. Na Ierland nog door Schotland om daar ergens de ferry te nemen richting NL. We zouden max 14 dagen...
  16. A.S.Moto

    We gingen met "overgewicht" naar Salbertrand.....

    Overgewicht, dat hebben die dikke allroads toch he? Zelfs de fantastische Tenere 700 vinden we met z'n allen te zwaar om offroad te rijden... Op dinsdag 25 augustus, om 05u30 vertrokken we met twee uit de kluiten gewassen dikke hoogpoters richting Italië... Een XTZ 1200 Supertenere en een Tiger...
  17. A.S.Moto

    Gibraltar met de motor

    Eind maart zitten we met de motor in Z-Spanje, en ik zou graag een dagritje doen naar Gibraltar. Iemand daar al met de motor geweest? - Die grensovergang, ik lees dat er soms lange wachtrijen staan. Zou het wat meevallen in maart? - Om de rock te bezoeken, moeten we dan echt met die...
  18. A.S.Moto

    Givi Airflow - Yamaha Supertenere 12-14

    Ik heb nog een Givi Airflow ruitje over dat van m'n vorige Ten is gekomen. Werkelijk een topding! 50€
  19. A.S.Moto

    Dag van de Motorrijder (Vlaanderen - BE)

    Zondag 29 maart staat in Vlaanderen in het teken van de seizoensstart voor de motorrijder. Wie na een winterstop z'n skills wat wil bijschaven, of nog op zoek is naar wat tips and tricks, z'n motor eens een checkup wil laten geven of gewoon een fijne dag wil beleven kan er terecht...
  20. A.S.Moto

    Uit eten in Piemonte.

    Wij gingen uit eten in Piemonte… en vulden de rest van de dagen in met leuke ritten.... 😎 Een verslag van onze trip 2019. Lang moeten wachten deze zomer, maar ik wilde graag eens naar het Fort Jafferau en aangezien mijn eerste poging in juli vorig jaar mislukte wegens teveel sneeuw heb ik deze...
  21. A.S.Moto

    Richa Viper lederen broek mt 48

    Richa Viper broek in nieuwstaat, amper gedragen. Nieuwprijs 275€, mag weg tegen elk aannemelijk bod. Kooptip, bij Joma motorkleding koop je voor 179€ of 199€ een nieuwe Richa jas die je aan deze broek kan ritsen. Zo heb je voor weinig geld een nieuw pak. :t Richa GHOST JACKET Richa LUCKY...
  22. A.S.Moto

    Op en af naar het Stella Alpina treffen 2018

    Het stond al even op de planning en dit jaar moest het er eens van komen... Het Stella Alpina treffen. Een collega wilde wel meegaan, en vorig jaar beslisten we om deze editie eens mee te maken. Plan was om er een dag of 5 voor uit te trekken en de routes werden gemaakt. Dag 1. Om...
  23. A.S.Moto

    Spanje 2018

    Dit jaar stonden de Pyreneeën en Bardenas Reales op de planning, en omdat we toch door Frankrijk moesten had ik nog enkele zaken aangevinkt... (Georges de l'Aude, Georges de St Georges, Georges de Galamus, Combe Laval en en proevertje Cevennes mocht niet ontbreken) Meestal schiet ik de...
  24. A.S.Moto

    Richa Motorpak

    Te passen/af te halen in Limburg (BE) Jas Scorpion in goede staat, maat 48 Broek Viper, als nieuw, maat 48 200€
  25. A.S.Moto

    Motorhotel aan Middellandse Zee gezocht

    Voor onze Pyreneeënreis zoek ik nog een leuk hotel aan de Middellandse Zee om een tweetal dagen rust te nemen voor we aan de terugreis beginnen. Ideaal ergens in de ruime buurt van Roses, mag nog wat meer naar het zuiden, maar ik wil gerust ook al in Frankrijk zitten. Voorwaarden: -...
Terug
Bovenaan Onderaan