Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: berryhtd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Gezocht Leovince gp pro voor Yamaha FZ1

    Ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn FZ1. Voorkeur gaat uit naar de leovince gp pro. Mag ook een Mivv GP of SC-Project GP uitlaat.
  2. B

    Motorpak laarzen handschoenen buse kawasaki (mag ook ruilen)

    Te koop Een motorpak maat 50 nog geen 2 jaar oud en onbeschadigd. Buse leren combipak motorpak Kawasaki http://link.marktplaats.nl/m1135908066?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet Ad Laarzen maat 43 ook nog geen 2 jaar oud en in...
  3. B

    Strak punt in ketting?

    Beste mf leden Ik heb sinds vorig jaar een fz1-n uit 2008 en kocht hem met 9600 km op de klok, hij rijd echt super op 1 dingetje na. Ik merk als ik constant een snelheid rijd en dan vooral in lagere toeren een beetje hobbelig/schuddend gevoel. De ketting lijkt prima op spanning 4cm ongeveer...
  4. B

    Leren motorpak Buse groen/zwart

    Te koop Leren buse combipak in de kleuren zwart groen. Hij is maat 48 en in nette staat, ik doe hem weg omdat ik een ander pak heb en deze niet meer pas. http://www.marktplaats.nl/a/motoren/kleding-motorkleding/m657657481-motorpak-buse-mt-48-groen-zwart.html De marktplaats prijs is...
  5. B

    Orginele zx6r seatcover 05/06

    Te koop: Orginele seatcover van een zx6r uit 05/06 in de kleur groen. Seatcover verkeerd in nette staat. prijs € 80.00
  6. B

    Gezocht: Demper zx6r 2003-2004

    Ik zoek een demper voor mijn zx6rr uit 2003. Liefst van het merk mivv, akrapovic, yoshimura, arrow, bos in ieder geval mooi geluid! Als het een korte of mooi ingekorte demper is heb ik dat nog liever. ik hoor het graag
  7. B

    Slip-on demper MET db killer

    Ik zoek een Slip on demper voor mijn zx6r uit 1998, deze moet een db killer hebben omdat ik wil gaan circuit rijden en dan niet de baan word afgehaald. Het moet een aansluit diameter hebben van 65mm Wie kan mij helpen aan een demper? Hoef niet netjes te zijn zolang hij maar dicht is en...
  8. B

    TK zx6r uit 1998 met 25kw op kenteken

    Te Koop Ik heb een kawasaki zx6r uit 1998, hij is al officieel terug gezet op 25kw(op kenteken). Dit is gebeurd bij motor-city in apeldoorn(kawasaki dealer), dus geen gezeur met de politie mocht je worden aangehouden.€200 De reden dat ik mijn motor wil verkopen is omdat ik wat anders wil...
  9. B

    tanksteun voor bijrijder

    Ik heb geregeld zo'n steun gezien op de tank waar je aan kunt vasthouden als je achterop zit. Mijn vraag is dus weet iemand waar je die kan kopen. Lijkt mij handig voor mezelf zodat je niet steeds iemand hoeft mee te remmen als het ware, en voor de persoon die achterop zit om veilig en goed...
  10. B

    ZX6R start slecht als warm is

    Hallo ik heb een zx6r uit 98 waarmeer ik af en toe wat gezeur mee heb. Als hij warm is start hij soms niet of nauwelijks. Als ik hem dan aan duw doet hij het gelijk. Ik weet niet wat het is maar hij doet het steeds vaker, misschien dat 1 van jullie wet wat het kan zijn? mvg berry
  11. B

    verslikken in lage toeren zx6r

    Hallo, Ik heb een zx6r uit 1998 en hij is 25kw begrenst en ik heb vaak dat als hij stationair draait en ik speel wat met het gas dat hij dan een beetje verslikt en dat het ik dus ook met het terug schakelen als ik gas geef zeg om snel over te schakelen. wat zou dit kunnen zijn te weinig...
  12. B

    Past kuipframe zx6r 95 tm 97 ook op 98 en 99?

    De titel zegt het als.... Wie kan me het vertellen want mijne is afgebroken voor de 2e keer en zoek er dus 1 maar weet niet of ze op elkaar passen.
  13. B

    Gezocht (spoed) Kuipframe zx6r 1998!

    Wie heeft er 1 voor me liggen. :] en wie weet of die van 95 tot 97 ook passen??? mvg berry
  14. B

    zx6r houdt in na plaatsen orginele begrenzing

    Ik heb een zx6r uit 1998. ik had eerst me motor op de gasschuif begrenst en dus op uitdraai. maar om gezeur met de politie te voorkomen heb ik hem orgineel 25kw op kenteken laten zetten en dat gebeurd dus met die begrenzer ringen in de inlaat. nu rijd hij zeer slecht en houd in terwijl ik...
  15. B

    Hoe 25kw op kenteken?

    Hallo, Ik heb een kawasaki zx6r uit 1998. ik heb hem nu 25kw op uitdraai maar ivm met gezeur met de blauwe hempjes wil ik hem toch helemaal op kenteken hebben. VRAAG: hoe moet ik dat stap voor stap doen en wat kost het ongeveer? mij is verteld dat ik hem naar een kawasaki dealer moet...
  16. B

    zx6r inhouden na verwijderen 25kw!

    hallo ik was van plan mijn motor terug te zetten op vol vermogen alleen mijn motor is begrenst door middel van bouten boven de gasschuif zodat ze niet helemaal open gaan. toen ik die eruit haalde en ging proef rijden begon hij in te houden. ik zoeken op internet of hij misschien nog ergens...
  17. B

    Raar maar waar? na halen rijbewijs gratis stempeltje er bij

    Yes eindelijk me motorrijbewijs gehaalt....... nou wil ik mijn rijbewijs gaan aanvragen......zo kom ik daar dus bij het gemeentehuis aan en vraag het aan.... daarna krijg ik te horen waarvoor wil u het aanvragen ik zeg voor de motor. zegt die man daarna''om over te zetten op zwaar...
  18. B

    zx6r bj 97 25kw zetten

    Wie kan mij vertellen wat het gemiddelt kost bij een dealer om een 25kw setje te kopen en daarbij gelijk laten omzetten op 25 kw kenteken? ik heb namelijk interesse in een motor en wil weten wat ik dan voor kostgen extra krijg aangezien hij niet op 25kw staat. gr berry
  19. B

    GEZOCHT: zx6r bj 95t/m97

    ik zoek een zx6r bwj: 95 t/m 97 kleur stelling zilver grijs zwart prijs indicatie t/m 2300 kmstand niet boven 65000 wie o wie help me mijn eerste droomfiets zoeken
  20. B

    ook nieuw hier!!

    Hallo, ik ben berry ben 20 en kom uit hoevelaken. ik heb me ook maar aangemeld aangezien ik ook een motor ga aanschaffen nadat ik me rijbewijs heb. altijd handig om wat extra tips en tricks van andere te zien. ik ben nog bezig met me rijbewijs en heb mijn bv en theorie al alleen ik...
Terug
Bovenaan Onderaan