Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: OB6D
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. OB6D

    CBR600RR 05/06 spullen

    Complete kuipset. 150 Euro: Aan alles behalve het voorspatbord en de tankcover mankeert wel iets. De zit is op rechts op het hoogste punt iets geschaafd. Het linker kuipdeel, daar waar die grote schroef zit een beetje. Het Rechter kuipdeel is aardig geschaafd, maar niet stuk. Topkuip zat op...
  2. OB6D

    CBR600RR 2006 zonder kenteken

    Ik bied bij deze te koop aan mijn CBR600RR van 2006. Het is een ex. CRT fiets, wat wil zeggen, dat deze is gebruikt door instructeurs om mee voor te rijden op circuitdagen. Ik heb hem sinds einde seizoen 2008 en heb er in 2009 en 2010 circuitdagen mee gereden. Hij heeft toen ie nog niet in...
  3. OB6D

    Circuitdag Bikerdsdays Spa 13-9 Debutant

    Ik zie, dat ik de verkeerde dagen heb vrij gevraagd... werk in ploegen, zou voor deze dag 3 andere dagen vrij moeten vragen/krijgen... |( lekker bezig... Te koop: circuitdag Maandag 13 September, Bikersdays op Spa Francorchamps In de groep, debutant piloten. :]
  4. OB6D

    Aangeboden: Assen CRT 5 SGT sessies op 13-8 of 15-8

    Heb 2x vlak achter elkaar geboekt, maar 1x vind ik ook wel prima. Dus 1 van de 2 wil ik wel kwijt (die met het slechtste weer). Doe bij belangstelling maar ff een pb-tje, want morgen ben ik al weer vergeten dat ik dit er op gezet heb. :W
  5. OB6D

    5-Spaaks VTR 1000 SP2 velgen

    Opnieuw gepoedercoat in 2008. Daarna wiellagers voor en achter vervangen, omdat die zijn "meegebakken". Zitten een paar BT002RS banden op, die nog goed zijn voor een rondje om de kerk, die krijg je er bij. Heb hooguit 500km gereden met deze set (op Assen), daarna zijn ze op de kast beland...
  6. OB6D

    Topkuip VTR SP 1/2 in zwart rood voor superbikestuurombouw

    Aangeboden: In de VTR SP2 2005- kleuren, een topkuip met ruitje, welke bij de "oren" zijn ingekort tbv een superbikestuurombouw. Vraagprijs € 150,-
  7. OB6D

    VTR 1000 SP2 bj. 2005

    Ik had zo'n rode SP-1 en een zilverkleurige met "wat" schade. De laatste is mijn circuitfiets met kenteken geworden, want voor de 1e vond ik dat zonde. En omdat ik bijna nooit meer op die rode reed, heb ik die verkocht. Maar ik had toch ook altijd nog graag eens een SP2 gehad en toevallig liep...
  8. OB6D

    Reicha overall D-52 UK-42 in't zwart grijs oranje

    Ik had een race overall gekocht op de gok, van iemand die zei, het is UK 42 zijnde gelijk aan 54/56. Ik heb een 56 jas, mijn broek kleiner, dus ik denk dat gaat altijd passen. Komt dat pak hier aan, staat er 52 in. Ja, zegt ie, da's het verschil tussen een D en een EU maat. Ohw... Nou, dat zegt...
  9. OB6D

    Noorderlijke VTR-1000-SP 1/2 meeting

    Zullen we het doen? Gaan we het doen? deelnemerslijst! Don (Overnachter en zaterdagritdeelnemer) Vinnie (Overnachter en zaterdagritdeelnemer) pmugen (Overnachter en zaterdag rit deelnemer) OB6D...
  10. OB6D

    VTR 1000 SP2 '05

    .
  11. OB6D

    VTR 1000 SP-1 2001

    VTR 1000 SP-1 van 2001, +/- 29000 Km's, als nieuw, helemaal orgineel, op de dempers en het ruitje na. Heb het orginele er wel bij, maar het is het een of het ander... Er zitten twee verschillende velgen in, grijs en zwart. Heb hem zelf gekocht met twee grijze velgen. Heb er extra velgen...
  12. OB6D

    PowerCommander loggen met laptop?

    Als je je PowerCommander ongeacht wel type op je laptop aansluit, dan heb je op je scherm al je toerental en je throttle positie etc. Voor iemand die kan programmeren moet het niet al te moeilijk zijn om dat te loggen en op zijn mooist in een trendje te zetten. Met visual basic of iets...
Terug
Bovenaan Onderaan