Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Skade
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Skade

    boete na meting teller politiemotor

    Beste Forummers, Vanochtend was ik aangehouden door een motoragent en die heeft mij een boete gegeven omdat ik op zijn teller 140 reed, wat geeikt volgens hem 132 was en nog een correctie van 5 kilometer dus kwam ik op 27 km/h te hard. Is dit aan te vechten omdat hij het met zijn motor...
  2. Skade

    Pak lenen/huren voor MFMM

    Beste Mede-Forummers, Bij deze heb ik een vraagje.. Heeft er iemand een motorpak maat 48/50 te leen/huur voor de MFMM? Een maatje van me wil achterop maar heeft geen pak en ik heb er ook geeneen voor hem. Uiteraard wil ik er ook wel voor betalen mocht dit gewenst zijn! Ik hoop dat...
  3. Skade

    Vastzitten remmen tijdens rijden

    Beste Mede-forummers, Vanochtend opweg naar het werk met 1 of 2 graden, was ik 2 minuten van mijn werk verwijderd (van de snelweg afgegaan), toen mijn motor ineens bijna niet meer voorruit wilde. Het voelde alsof mijn achterremmen vastzaten en ik mijn motor hier doorheen moest rijden. Is...
  4. Skade

    Grote diesellekkage A20 richting brienenoordbrug!!

    Motorrijders opgelet!!! Wanneer jullie vanaf hoek van holland of de A4 komen let dan ALSTUBLIEFT op na de spaanse polder! Ten hoogte van de afrit Rotterdam centrum (Schieplein) ligt een hele grote plas diesel op de weg (3 rijbanen breed) door een opengeklapte vrachtwagen tank! Er is een...
  5. Skade

    Suzuki GSX-R 600 wat een machine!

    Met een grote smile loop ik richting de stalling.. de vlinders voel ik al fladderen in mijn buik en met een smile van oor tot oor loop ik met stevige pas door naar mijn tweede liefde. Wanneer ik er bijna ben kan ik bijna niet wachten om er weer op te stappen en de kriebels in mijn buik worden...
  6. Skade

    Wat een verschil, geen begrenzer!

    Afgelopen maand ben ik de eigenaar geworden van een gsx-r 600 k4 geimporteerd uit belgie. Nu was het zo dat er op het kentekenbewijs 78 kw stond, maar de vorige eigenaar heeft mij laten weten dat deze niet (meer) begrenst was. Nu ben ik zaterdag naar Hoegee Suzuki Tuning geweest en heb hem daar...
  7. Skade

    Gixxer met of zonder wit vlak??

    Hallo Luitjes, Morgen ga ik kijken voor een zwarte soes k4.. maar ik had een idee om het witte vlak tussen het oranje in zwart te laten spuiten. Dan komt het er ongeveer zo uit te zien (sorry voor de paint troep :P) Wat vinden jullie mooier staan? Origineel of wit overgespoten...
  8. Skade

    Overgespoten Gixxer? Of Stickers verwijderd?

    Hallo luitjes, Ik heb een vraag en die luid: Heeft er hier iemand zijn Suzuki Gixxer 600 k4 overgespoten? En in welke kleur? Ik vind de zwart oranje erg mooi en ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij helemaal in 1 kleur (of iig 80%) is overgespoten.. Over een maand ga ik namelijk een...
  9. Skade

    Beginnen met ZXR 400 daarna GSX-R 600??

    Hallo luitjes, In April/Mei ben ik van plan mijn eerste motor te halen (GSX-R 600 K4), maar ik wil eerst even mezelf nog ff inrijden, maar dan toch op een redelijk goedkope Sport/Sport-touring. Is het slim om met een ZXR-400 eerst een paar maandjes (lees: ong 3) ervaring op te doen of denk...
  10. Skade

    Twijfelgeval.

    Beste Mede-Forummers, Na het behalen van mijn rijbewijs vorige week ben ik een beetje aan het snuffelen geweest op internet en op het forum, en er zijn 3 leuke beginnersmotoren voor redelijke prijzen waar ik mijn keuzes op heb laten vallen. Dit zijn: - Honda CBR600 F3 - Kawa Zx6-r...
  11. Skade

    Rijbewijs gehaald!

    De titel zegt het al! Ik heb vandaag mijn motorrijbewijs gehaald! Hier even mijn verhaal: Ik heb lekker een dagje ervoor vrij genomen, om lekker uit te kunnen slapen en goed uitgerust mijn examen te kunnen doen. Vanochtend was ik heel nerveus met trillende handen en overal zweten, heel...
  12. Skade

    Schaamtemomentje.

    Whooe gister me proefles gehad voor de motor (zware catagorie) op een gs500 suzuki.. eerste proefles ging alles goed, ik mocht al alleen rijden enzo en het was me ook gelukt om met 70 door een bocht te gaan, die aardig lekker ging( tot mijn verbazing was het helemaal niet eng) Dus gewoon...
  13. Skade

    Hoi allemaal

    Hoi allemaal! Aangezien ik 8 mei voor mijn motorrijbewijs ga( > 25kw) dacht ik.. laat ik me maar eens aanmelden op het motorforum! Zodoende! Het lijkt me een erg gezellig forum met aardige mensen, een paar ervan heb ik dan mee mogen maken( mijn genoegen!) Nou dat ik veel plezier op het...
Terug
Bovenaan Onderaan