Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rebelske
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rebelske

    Te koop: CBR 600 F2 uit 92

    Wie wil m kopen? Mijn Honda CBR600F2 uit 1992. Het is een Amerikaans model, dus met een mijlenteller. Hierop staan ook de kilometers aangegeven. Er staan nu ruim 83.500 km's op de teller. Hij heeft 200 km geleden een grote beurt gehad. Ook ketting en tandwielen zijn vervangen. Ik heb er nooit...
  2. Rebelske

    Wat is er toch mis met de SS600

    Omdat ik niet het Jurgen tekent bij Belgarda topic wilde verzieken, bij deze een nieuw topic met de vraag: Wat is er toch mis met de SS600. Heel veel mensen vinden dat het een prutsklasse is (tenminste zo lees ik het) en dat bijvoorbeeld Jurgen beter in de motoGP bij Harris had kunnen rijden...
  3. Rebelske

    Goede/leuke links

    Omdat er op dit forum geen pagina met interessante links bestaat (en ik die eigenlijk wel wil hebben), leek het me een goed idee om er een topic over te openen. Mijn bedoeling hiermee is om allerlei links te verzamelen die ik dan in deze post een beetje geordend neer zal neerzetten. Dus kom je...
  4. Rebelske

    Video Zoetermeer-Nootdorp-Prinsclausplein

    Is er toevallig iemand die een filmpje heeft gemaakt terwijl hij/zij over de A12 reed van Zoetermeer naar het Prinsclausplein. Stoppen of beginnen in Nootdorp mag ook. Het is voor een vriendin van me. Zij doet bouwkunde en voor haar afstuderen heeft ze iets ontworpen voor de afrit bij Nootdorp...
  5. Rebelske

    Foto's circuitdag (CRT) 12 sept

    Jaaaaaaaa, ik heb ze weer binnen! Foto's genomen door Ad Kievit van de CRT op 12 september. Wie helpt raden welke bocht welke is, want dit keer heeft hij het er niet achterop gezet. 1. 2. 3. 4. 5. Vooral foto 1 en 5 zijn niet verkeerd (qua rijstijl), vind ik zelf. Ik denk dat nr. 3...
  6. Rebelske

    Volgend jaar geen TT?

    Lees dit ff: http://www.racesport.nl/main.html?http://www.racesport.nl/frontpage/news.asp?newsid=1918 Het lijkt erop dat er echt wat moet veranderen. En dat ze t dus nu ook niet kunnen maken zelf wel drank uit blik te schenken. Feit is wel dat het met de SBK toch wel goed gaat omdat het...
  7. Rebelske

    Gemarkeerde topics

    Ja, daar was ik weer met een ideetje. Als ik een topic gemarkeerd heb en ik wil de markering weghalen, dan moet ik dat topic eerst openen. Kan het niet gefixt worden dat je de markering kunt verwijderen als je in het onderdeel 'gemarkeerde topics' zit. Dus misschien dat je de topics aan kan...
  8. Rebelske

    Laaste blz ipv eerste

    Is het misschien een ideetje om als je een topic opent wat meerdere pagina's heeft, de laaste pagina in beeld te brengen ipv de eerste? Ik vind het onhandig om steeds naar de laatste pagina te moeten klikken. Ik heb m op 100 berichten/pagina staan, dus ik hoef het niet erg vaak te doen, maar...
  9. Rebelske

    Zekeringen

    2 Vraagjes over zekeringen: 1) zitten er in de motor alleen van die vierkante zekeringen en niet van die cilindervormige? 2) Mijn Haynes-manual zegt: Warning: Never put in a fuse of a higher rating or bridge the terminals with any other substitute, however temporary it may be. Serious damage...
  10. Rebelske

    Breedte van plaatjes

    Als je een plaatje upload en hij is te groot (in kb), dan kan dat niet. (Prima overigens.) Kunnen we zoiets ook niet doen voor plaatjes die in de breedte te groot zijn (Kan dat gecheckt worden door de software?????) Ik vind het nl vrij irritant dat de plaatjes breeder zijn dan de tekst, dan moet...
  11. Rebelske

    Kawaman: ik heb iemand voor je kaartjes

    De titel zegt al genoeg lijkt me zo.
  12. Rebelske

    Held op brommer

    Er is gewoon een jongen op een brommer geweest (pizzacoureur...koerier) die mij heeft gewaarschuwd voor flitsende agenten en bij deze wil ik die jongen HEEEEEEEEEEEL HARTELIJK bedanken. Dat was echt een goed actie. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}...
  13. Rebelske

    Foto's CRT op Assen 6 mei

    Jawel! Ik heb de foto's van de CRT (Circuit Rijvaardigheids Training) van Assen. ((Jullie ook al?)) Nu nog met dat kont van m'n zadel af en ik zou een kneedown kunnen proberen. Enne, ik blijf die RSV wel mooi voor op het rechte stuk.... 2 sec....
  14. Rebelske

    Reebok overleden (goed verhaal)

    Ik las echt een fantastisch geschreven verhaal in de motor '73, dat wilde ik jullie niet onthouden. Reebok overleden Op 12 mei omstreeks vijf uur 's ochtends was het tijd om mijn werkkleding weer eens aan te trekken. Na een bakkie koffie zocht ik mijn kleding op om vervolgens op de motor naar...
  15. Rebelske

    Het gaat door: TT verzet voor voetbal :r:r:r

    Er is een topic over geweest, maar toen was er nog geen beslissing gevallen en ik kan het topic niet vinden dus vandaar Bron racesport.nl en lees hier het hele verhaal :r :r :r :r :r :r :r Waar is het goed voor????? Voetbal krijgt al geld genoeg, dus ze kunnen gewoon GEEN voetbal...
  16. Rebelske

    Kinderzitjes verplicht

    Edit: Bron Motornet.nl Het is wel goed dat ze iets proberen te doen, maar als je kind in een kinderzitje zit en je valt, dan moet dat toch haast fout gaan? Het is wel een uitdaging voor mij als IO-er (student Industrieel Ontwerpen, TU Delft) om een kinderzitje te ontwerpen wat veilig op de...
  17. Rebelske

    Suzuka 2002

    Van Eurosport.com afgeplukt, als je ook 125 en 250 wilt weten zie: 125 250 Pos Name Team Time 1 Loris Capirossi West Honda Pons 2:05.052 2 Valentino Rossi Honda Racing Corporation 2:05.096 3 Tohru Ukawa Honda Racing Corporation 2:05.561 4 Kenny Roberts Telefonica Movistar...
  18. Rebelske

    VRO1: mijn belevenissen van 17-3

    Omdat ik het (mezelf) beloofd had en omdat ik denk dat er mensen zijn die er wellicht wat aan hebben, zal ik iets vertellen over de VRO1 cursus die ik 17 maart gevolgd heb. De dag opzich: De dag bestaat eigenlijk uit 4 delen. 2 Delen voor de lunch (met koffie tussendoor) en 2 delen na de lunch...
  19. Rebelske

    olie bijvullen, warm of koud

    Ik moet het oliepeil van mijn motor peilen als de motor gelopen heeft. Dus dan is de olie warm. Soms moet ik dan olie bijvullen. Moet ik de olie die erin zit dan eerst af laten koelen, of kan ik er gewoon nieuwe olie bijgooien?
  20. Rebelske

    blz 3 van 5

    Beste Duderuud (tenminste ik denk dat ik jou hiervoor moet hebben als ik een beetje heb op zitten letten). Staat of kan er misschien ergens komen te staan op welke blz je van een topic zit? Alvast bedankt. :} :} :}
  21. Rebelske

    Fotoreportage Moto73 BRRRRRRRRR

    Hebben jullie de foto\'s gezien die bij de motorsportman en motorfiets van het jaar zitten van de Moto73? Echt belachelijk :r :r :r :r :r van den Goorbergh, Veneman en Eggens op bezemstelen????????? Hallo, wie proberen ze hier mee een lol te doen, wat een verschrikelijke foto\'s :j :j...
Terug
Bovenaan Onderaan