Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kawaholic
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kawaholic

    Gezocht setje regenbanden (180)

    Zoals de titel al zegt, zoek ik een nieuw of gebruikt setje regenbanden voor mijn R6. (180) Moeten wel nog veilig zijn. Dus niet al te oud. Reactie graag via pm
  2. kawaholic

    Spoed. Clipon cbr.

    Net motortjes op aan t laden om morgen te kunnen rijden. Breekt mijn maat zijn clipon af. Heeft iemand deze liggen??
  3. kawaholic

    gezocht. Dynamodeksel R6 2003-2005

    Beste hobbyisten. De titel dekt de lading wel lijkt me. Graag via PM de staat en prijs.
  4. kawaholic

    Balhoofdbok

    Ik heb een balhoofdbok staan waar ik niets meer mee doe. Mag weg voor een kratje bier. Op te halen in Landgraaf.
  5. kawaholic

    banden kopen, omgeving zandvoort

    Morgen vertrekken we naar zandvoort. Het spant erom of mijn (nat weer)banden op tijd binnen gaan komen.... Ik dacht geen probleem dan maar op het circuit banden kopen. Nu blijkt dat de bandenboer van daar er donderdag niet zal zijn, ivm ziekte en andere circuitdagen.B| Weet iemand in de...
  6. kawaholic

    gezocht, regen setje 120-180

    Zoals de titel al doet vermoeden.. Zoek ik een setje regenbanden nieuw/gebruikt. maat 120 - 180.
  7. kawaholic

    Gezocht: Bandenwarmer(s)

    Aangezien mijn bandenwarmer (voor) het begeven heeft. Ben ik opzoek naar een vervanging. Heb je een losse bandenwarmer voor voor, of een setje over? dan hoor ik het graag. (PM)
  8. kawaholic

    Bandenwarmer repareren.

    Beste, Helaas heeft mijn biketek bandenwarmer het begeven. Het probleem heb ik al gevonden, de warmtedraad is door gebrand. Is dit zelf te repareren? betreft een stukje van +- 5cm.
  9. kawaholic

    Gevoel aan voorzijde

    de laatste circuitdag die ik heb gereden merkte ik dat ik tijdens het nemen van lange snelle bochten. Mijn voorkant van mijn r6 erg ligt aanvoeld. Voelt net zo licht alsof je voorwiel loskomt tijdens uit accelereren(wat niet het geval is). Wat dus ook invloed had op mijn vertrouwen. De sag...
  10. kawaholic

    [GZ] Radiale rempomp

    Zoals de titel het al zegt. Zoek ik een radiale rempomp. Heb je nog iets liggen waar je vanaf wilt? mij kun je er gelukkig mee maken.
  11. kawaholic

    Gipro gear-indicator resetten

    Hallo, Ik heb een Gipro G2 gearindicator overgenomen. Nu wil ik deze op mijn motor gaan inleren. Maar krijg hem niet in de Learning mode. Ik heb de 6x contact-aan-en-uit-methode, al meerdere keren geprobeerd. Maar helaas zonder resultaat. Heeft iemand an jullie dit toevallig al eens mee...
  12. kawaholic

    Yamaha R6 '07 (showroom staat)

    Te koop Yamaha R6 bj 2007 29.000 KM. Motor verkeerd in smetteloze staat. Altijd van liefhebbers geweest. 3e eigenaar origineel nederlandse motor. Zeldzame kleurstelling.(origineel) -Hyperpro aangepaste vering -hyperpro stuurdemper(RSC) -veerpoot verstellers -Rizoma rempotjes (origineel...
  13. kawaholic

    Iemand die van zijn circuitfiets af wilt?

    beste, De winter is er weer. en ben weer opzoek naar een nieuw hobby projectje, om mezelf de winter door te helpen. Ben op zoek naar een injectie model van een R6 of CBR. Mogen wat aandachts puntjes aan zijn, of wat poetswerk nodig hebben, of natuurlijk helemaal netjes zijn. Gezien het...
  14. kawaholic

    [GZ] QS module R6 2007

    Zoals de titel al doet vermoeden. Ben ik op zoek naar een quickshiftermodule voor een R6 van bj 2007. Ligt deze toevallig bij jou wat stof te vangen? Laat het even weten via PM. Anders bestel ik hem volgende maand wel nieuw. Als je een setje hebt incl QS dan hoor ik het ook graag.
  15. kawaholic

    zx10R pimp materiaal

    Te koop carbon heelplates en goudkleurige kroonmoer graag berichten via pm, omdat ik niet steeds mijn eigen post bekijk
  16. kawaholic

    hyperpro csc stuurdemper + montage set zx10r

    te koop stuurdemper hyperpro csc z.g.a.n. Incl monageset voor zx10r. montageset evt ook los te koop.pm voor meer info.
  17. kawaholic

    Stuurdemper Hyperpro CSC , montageset voor zx10r

    te koop stuurdemper hyperpro csc z.g.a.n. Incl monageset voor zx10r. montageset evt ook los te koop.pm voor meer info.
  18. kawaholic

    motorzaken met circuitmotoren

    Omdat mijn zoektocht naar een nieuwe circuitmotor niet zo wil lukken via MF, MP, FB enz. vroeg ik me af of iemand motorzaken kent die vaker circuitmotoren in de aanbieding hebben. Dan kan ik die ook eens in de gaten gaan houden. greetzz
  19. kawaholic

    Starlane stealth

    Te koop omdat ik iets met datalogging wil. Starlane stealth met gps module. €150,- Interesse/vragen via Pm. Of parts apeding home punt nl Foto verderop in topic
  20. kawaholic

    GEZOCHT circuitmotor vanaf bj 2006

    Gezocht circuitmotor vanaf bj 2006.liefst 600 maar sta ook open voor een 1000 (Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki Liefst met opties die wel noodzakelijk zijn voor een circuitmotor. Budget ligt tussen de 3K-4K. maar kan wat bijgesteld worden afhankelijk leeftijd en opties.
  21. kawaholic

    Koppeling R6

    Mijn r6 had wat kuren met het vrij komen van de koppeling.(Vorige eigenaar zou de platen al eens hebben laten vervangen)Ik heb de koppeling even gedemonteerd om te kijken of wel alles goed zat. Nu zouden er 2 afwijkende frictie platen moeten zijn. Echter kan ik zo niet zien welke 2 het zouden...
  22. kawaholic

    [GZ] setje regenbanden 120 en 180

    Aangezien het de 8e gaat regenen in assen. En ik dubbele gevoelens heb met mijn 12j oude regen banden. Ben ik opzoek naar een wat jonger setje. Heeft iemand wat. Let me know. Zou helemaal mooi zijn als de verkoper toevallig ook die dag op assen is. Anders wordt t krap aan met verzenden
  23. kawaholic

    [GZ] powercommander R6

    Heeft iemand toevallig nog een powercommander voor een R6 van 2004 die aan t verstoffen is? Laat me maar wat weten.
  24. kawaholic

    Vraagje over quickshifter

    Wie kan mij vertellen waar ze de quickshifter op aansluiten bij een originele ecu? Ik heb een R6 met een "race"kabelboom. En een yec aangepaste ecu (staat erop tenminste). Omdat ik vorige circuitdag veel problemen met de qs ondervond. Wil ik even de bedrading gaan doormeten om zo eventueel het...
  25. kawaholic

    [GZ] snelgas R6

    Zoals de titel het al zegt. Ben ik opzoek naar snelgas voor mijn '04 R6. Heb je dit nog ergens in de schuur liggen laat het me maar weten. Was in de veronderstelling dat ik er al snelgas op had zitten. Maar na nameten blijkt de slag toch nog rond de 80 graden te liggen |( . Zoek dus iets wat...
Terug
Bovenaan Onderaan