Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: paprilia
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. paprilia

    honda cbr1000 rr sc57 2005

    omdat ik iets anders heb gekocht mag ie weg honda cbr 1000 rr 2005 km stand 16979 witte jvp racekuip (stickers verwijderbaar) valter moto remschakelset (omgekeerd schakelen) carbon blokprotectie links en rechts snelgas voorvering aangepast (andere veren) wilber achterveer (volledig...
  2. paprilia

    te koop 16 juni assen

    omdat mijn kuipdelen dan nog niet binnen zijn :( ,mag deze dag naar iemand anders is met trackdays4all ,de dag is volgboekt richttijd die ik heb doorgegeven is 1,58 vraagprijs 160 euro groeten patrick
  3. paprilia

    ktm rc8

    ik plaats deze advertentie voor een vriend van mij het gaat om een ktm rc 8 uit 2008 km stand 8270 alleen voor circuit gebruik alles is orgineel behalve - rem schakelset van valtermoto - moto master wave schijven voor alleen vrije dagen...
  4. paprilia

    aprilia rsv mille uit 99

    aangezien ik toch niet meer op de openbare weg rij,gaat mijn appie in de verkoop het is origineel een belgische motorfiets die ik vorige jaar heb ingevoerd de motor heeft 51000km gelopen -accumen gearindicator -arrow demper(originele demper ook aanwezig) -duozit -banden in goede...
  5. paprilia

    tips en vragen over de sachsenring

    volgende maand gaan we 2 dagen sachsenring doen wordt de eerste keer daar voor ons,lijkt me een lastig baantje om te leren(vooral links om en hoogte-verschil). heb gehoord dat ze zeer streng zijn met geluid,wordt er gecontroleerd op originele dempers of vervangingsdemper met db-killer geen...
  6. paprilia

    aprilia rsv 2004

    omdat ik nog maar weinig op de openbare weg rij mag ie weg aprilia rsv 2004 02-04-2004 kmstand ongeveer 42000 titanium einddempers(originele dempers aanwezig) banden bijna nieuw 400km mee gereden fijne 2 cilinder niks mis mee even 2 minpuntjes schuurplek rechtsachter(tas niet goed...
  7. paprilia

    tk 16-9 assen

    circuitdag 16-9 assen met msh vrij rijden prijs 150 euri
  8. paprilia

    te koop 23-6 zolder

    omdat mijn motor nog niet klaar is circuitdag te koop via msh op zolder niveau 2 normaal 165 euri nu 125 euri je kunt me bereiken op 0616152745 groeten
  9. paprilia

    te koop set orginele vtr firestorm dempers

    ze komen van een 97 firestorm zijn nooit gemonterd geweest absolute nieuwstaat vaste prijs 75 euro
  10. paprilia

    gezocht circuit rsv

    zoals de titel al zegt :Y :Y
Terug
Bovenaan Onderaan