Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. SportsPhotography

    MotoGP terug op NL tv via Sport1, toch weer loze beloftes

    Blij verrast was ik toen ik het volgende persbericht vernam. Sport1 verwerft rechten MotoGP Per direct een abbootje afgesloten bij UPC, mijn provider á 9,95 € p/m. We zijn nu enkele race weekenden verder en ik moet zeggen dat Sport1 niet na komt wat er gezegd is. FP1 van alle klasses...
  2. SportsPhotography

    Provisional calendar 2011

    De voorlopige kalender is weer vrijgegeven vandaag. Grootste nieuws Hongarije staat er niet op, Aragon heeft nu een vaste status, Estoril is weer naar voren gehaald ( van de herfstperiode naar de lenteperiode ), Mugello is verplaatst en rijd direct na de GP van Assen. Voor de rest voorlopig...
  3. SportsPhotography

    Foto topic IDM Assen 2010

    Weinig Nederlanders in het perscentrum zelfs de cracks welke er tijdens de ONK's normaal gesproken zijn, blijven voorlopig nog afwezig. Wellicht dat er toch nog wat forummers zijn die net als mij plaatjes aan het knippen zijn. Join in. Bob "Bobblicious" Withag Barry Veneman Groen...
  4. SportsPhotography

    It's official: Rizla Suzuki in een voorkeurspositie!

    Loris Capirossi and Alvaro Bautista will have access to three new factory Suzuki GSV-R engines this season, MCN can reveal. MCN understands Suzuki has been given special dispensation to increase its engine allocation from six to nine in 2010 having encountered issues with the new mileage...
  5. SportsPhotography

    MotoGP the end of 2009

    Met de laatste race van het seizoen 2009 welke vandaag verreden is komt er ook een einde aan het 2009 seizoen. Uitgaande van het 2008 seizoen, waarbij er nog wel spannende races waren was dat dit seizoen ver te zoeken. Ondanks dat je van een oude kip nog een goeie bouillon kunt maken was...
  6. SportsPhotography

    Daijiro Katoh

    Ondanks topics van grootheden of favoriete rijders die er zijn, zijn er helaas ook rijders welke nu hoog in de hemel hun rondjes mogen rijden op de circuits waar uiteindelijk alle grootheden terecht komen. Aangezien er nog geen topic van Daijiro san was bij deze. Ondanks dat hij veels te vroeg...
  7. SportsPhotography

    Gran Premio Generali De La Comunitat Valenciana

    GRAN PREMIO GENERALI DE LA COMUNITAT VALENCIANA 6-7-8 November Helaas, helaas zo als aan al het goeds komt aan al het leuke een eind. Voor sommigen een seizoen om snel te vergeten, voor anderen een seizoen waaruit lering getrokken kan worden. Naast vele hoogvliegers waren er een aantal...
  8. SportsPhotography

    Algemeen motorsport discussie topic..

    Aangezien naast mij er ook anderen zijn die veelal in andere topics van het onderwerp afwijken maar een algemeen discussie topic. Gewoon lekker lullen over de motorsport, rijders,reglementen,raceklasses.
  9. SportsPhotography

    Rossi: 800cc MotoGP fietsen zijn de grootste fout in 15 jaar

    vs Valentino Rossi has labelled the decision to cut MotoGP engine capacity from 990cc to 800cc for 2007 as 'the biggest mistake in the last 15 years'. In an interview with Dennis Noyes for Spain's Motociclismo publication, the reigning six time MotoGP world champion - a...
  10. SportsPhotography

    Motomondiale Story

    Ik weet niet of er nog liefhebbers zijn, maar er komt een dvd box aan met daarin 16 dvd's over enkel MotoGP en hun kampioenen. Op een Italiaanse website is wat info te vinden, echter is alles in het Ito's :D Voor de belangstellenden als het goed is komt hij ook nog in het Engels, maar...
  11. SportsPhotography

    Texas Terror vs Nitro Nori

    Na een "korte" rustperiode krijgen Ben Spies en Noriyuki Haga wederom de kans om de degens te kruizen. Voor ons de toeschouwers is het te hopen dat Spies geen problemen meer ondervind van een soms weigerende motorfiets en blijft Haga op zijn motor zitten. Het is al tijden geleden dat een...
  12. SportsPhotography

    Grote Quote Edwards topic

    Naast een racer is Colin Edwards ook een man die geen blad voor de mond neemt. Ondanks dat Edwards op de wip staat doordat een of andere Brit zonodig in de MotoGP moet worden gehouden vanwege zijn afkomst dreigt Edwards zijn zitje te verliezen. Ondanks dat Edwards af en toe een steekje op de...
  13. SportsPhotography

    Gran Premio di San Marino e della Riviera di Rimini

    Gran Premio di San Marino e della Riviera di Rimini Met de naam van deze Grand Prix zouden diverse personen zich verslikken in het uitspreken ervan en bij anderen zou deze Grand Prix kunnen doen denken aan een zeer exotisch evenement. Het voorgaande jaar was dit evenement zeer tropisch met...
  14. SportsPhotography

    Red Bull KTM RC8-R Wallpaper

    Voor de liefhebbers een wallpaper van de verschrikkelijk mooie KTM Red Bull RC8-R machine. Deze werd o.a bemand door Kai Borre Andersen. Enkel geschikt voor gebruik als wallpaper!! 1400x900 pixels: 1024x768 pixels:
  15. SportsPhotography

    Race 12: Indianapolis motorspeedway

    De parkeerplaatsen na afloop van de MotoGP: Het circuit: MotoGP Indianapolis: Ondanks de feestvreugde bij de vele rijders om hun kunsten te vertonen op hèt circuit waren de weersomstandigheden verre van ideaal. Met een ingekorte 125cc op de wedstrijddag en een volledige...
  16. SportsPhotography

    Algemeen fototopic IDM Assen

    Ik start alvast het topic aangezien ik het wellicht toch ga vergeten :9 Volgend weekend 21,22 en 23 augustus komen de rijders uit het Duits kampioenschap naar Assen om te beginnen aan de laatste races van het seizoen. Alhoewel het gaat om het Duits kampioenschap gaan er ook enkele...
  17. SportsPhotography

    Speciaal voor Ducsmit

    Casey Stoner admits to feeling frustrated at the health problems that have hampered him at the last four rounds - and is now talking in terms of the end of the 2009 MotoGP season before he can get fully fit again. Stoner has suffered weakness and/or sickness since Catalunya, with doctors...
  18. SportsPhotography

    Preview Grand Prix Groot Brittanië

    Preview Grand Prix Groot-Brittanië. Met het raceweekend van Duitsland nog in de benen, zullen de MotoGP rijders uitkijken naar de race in Engeland. Met name Valentino Rossi die toch een zware dobber had aan Jorge Lorenzo in het derde deel van de race, kwam Rossi weer als vanouds als...
  19. SportsPhotography

    Algemeen fototopic Dutch TT

    Dames en heren jongens en meisjes. Welkom in dit topic naast het succes van het fototopic van het WSBK en het ONK Wegrace denk ik dat ik persoonlijk een leuke bijdrage kan en ga leveren. Zojuist de bevestiging gekregen dat mijn aanvraag goedgekeurd is wat inhoud dat ik vanaf woensdag heen en...
  20. SportsPhotography

    De TT in de Nederlandse media

    Zoals gebruikelijk zal TV Drenthe in de TT week verslag doen vanaf het circuit in Assen. Vanaf aankomende maandag zal dit in een speciaal gemaakt TT journaal te volgen zijn onder andere op www.tv-drenthe.nl. Voor de niet Drenten of de ex drenten ( zoals ik ) blijft het leuk dat er dagelijks...
  21. SportsPhotography

    Grote Prijs van Nederland: Dutch TT

    De strijd is nog lang niet gestreden in dit kampioenschap kunnen we na vandaag wel stellen! De nummers 1,2 en 3 op een gedeelde 1e plaats met 106 punten. Met de Italianen deftig aan de prosecco na de fantastische en klinkende overwinning van Valentino Rossi met wel een hele gedurfde...
  22. SportsPhotography

    Het nut van een bandenmerk..

    De start van het 2009 seizoen zou zich kenmerken door een bandenleverancier. Bridgestone was de enige favoriet om zich als kandidaat op te stellen dit gezien de triomfen van Stoner en Rossi op de Bridgestones. Echter merk ik nu langzaam maar zeker dat de hele constructie rammelt aan alle...
  23. SportsPhotography

    Hoe ga jij de races tijdens de TT bekijken?

    Zoals de titel luidt zijn het nog maar een paar weken eer het hele circus eindelijk weer terugkeert in de kathedraal van de motorsport. Iedereen heeft zo zijn eigen favorieten zo komen er mensen speciaal voor Rossi anderen komen voor de sfeer en weer anderen om min. 3 dagen te kunnen zuipen en...
Terug
Bovenaan Onderaan