Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Leroyvb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Leroyvb

    Yamaha YZF-R1 2004 - Two Brothers uitlaat en veel opties! - € 3.750

    Met een traantje in mijn hart wordt het na meer dan 5 jaar toch echt een tijd voor wat anders. Ik rij namelijk veels te weinig op de straat en wil eens gaan experimenteren met iets anders zoals een nakend of supermotard. Ik heb de R1 sinds 25 April 2013 in mijn bezit en sindsdien is er altijd...
  2. Leroyvb

    Yamaha R1 2004 - lava red

    Met een traantje in mijn hart wordt het na meer dan 5 jaar toch echt een tijd voor wat anders. Ik rij namelijk veels te weinig op de straat en wil eens gaan experimenteren met iets anders zoals een nakend of supermotard. Ik heb de R1 sinds 25 April 2013 in mijn bezit en sindsdien is er altijd...
  3. Leroyvb

    Garageopruiming onderdelen: SV/GSX-F/954/R1

    Toch maar eens besloten om mijn garage op te ruimen kwam hier een aantal verschillende onderdelen tegen van motoren welke ik heb gehad. Aangezien ze niet meer in mijn bezit zijn, heb ik deze onderdelen dus ook niet meer nodig en kan ik hopelijk een mede MF'er er blij mee maken. De onderdelen...
  4. Leroyvb

    Gezocht: Dynamo R1 2004-2006

    Aangezien bij circuitmotoren nog wel eens de dynamo verwijderd wordt, probeer ik het hier eens: Ben opzoek naar een rotor of een gehele dynamo van een R1 uit 2004. Groetjes Leroy
  5. Leroyvb

    Gezocht: Circuitmotor - 600CC - +/-€2000,-

    Beste MF'ers, Ik heb interesse om een 1ste circuitmotor aan te schaffen. Om nou niet gelijk helemaal wild te gaan, wilde ik rustig beginnen. Ik ben opzoek naar een 600CC supersport en rond de +/- €2000,- Dat zodra ik in de grindbak lig, ik niet gelijk bankroet ben.. Het liefste geen Honda's...
  6. Leroyvb

    28 Nov: Zijspan gezocht, omg. Breda, Sinterklaas feest

    Beste MF-ers, Vanuit Scania Nederland ben ik opzoek naar een (mooie) motor-zijspan. Dit om "Sinterklaas" in te vervoeren tijdens ons Sinterklaas feest op 28 November te Breda. De zijspan zal zelf hooguit een middagje beschikbaar moeten zijn. Mocht dit mogelijk zijn vanuit jezelf, of...
  7. Leroyvb

    DB Killers Two Brother uitlaten

    Hallo mede MF'ers, Ben opzoek naar DB killers voor Two Brothers uitlaten. Zie ze hier en daar wel verschijnen op internet maar alleen in gekke landen. Misschien personen die ze hier heeft, of misschien wel zelf kan maken? Ik hoor u graag. Groetjes, Leroy Het betreft deze uitlaten...
  8. Leroyvb

    Terug!: Kawa ZX10R Zwart omg. Delft

    Helaas gisteravond na de MFMM meegenomen voor de deur. Deze motor is van me zwager er stond in Delft. Het betreft een Zwarte ( met gouden flakes in de paint) zx10r uit 2005 met kenteken MX-GD-33. Opties: pipo's 3 (rijden er nog niet heel veel rond) Smoked acherlicht Verkorte shark...
  9. Leroyvb

    Stuurdemper Honda 954RR '02-'03

    Hallo mede MF'ers, Ik ben opzoek naar een stuurdemper voor een Honda 954. Het liefst in het rood, maar hoeft niet. Wanneer je er 1 tot je beschikking hebt graag je vraagprijs+foto's door sturen. Met vriendelijke groet, Leroy Paulina
  10. Leroyvb

    Tweemaal een GSX600F voor €1 per CC

    1x Suzuki GSX600F Bouwjaar 1993 Kleur: Zwart met groen KM: 83.XXXkm ( Wordt nog mee gereden) Banden in goede staat ( Bridgestone BT045) Ketting in redelijke staat Remblokken minder dan 1000km geleden vernieuwd. Modificaties:  Zwart zadel  Antraciet kleur velgen  Smoked MRA...
  11. Leroyvb

    Donker MRA Kuipruitje GSX-F z.g.a.n

    Te koop: Een getint kuipruitje voor een suzuki GSX-F, Dit kuipruitje is geschikt voor zowel de 600 als de 750 versie. Het ruitje is voor het type dat voor '97 is gemaakt. Dat houd in dat het ruitje op motoren vanaf bouwjaar '89 tot '97 kunnen want het model is hierbij grotendeels gelijk...
  12. Leroyvb

    [terug!] Gestolen Delft: Rode GSX600F 1991

    Ja! het is weer zo ver! -O- Gestolen in Delft op Bosboom Toussaintplein op 25 maart 2010 :X Tussen 21.30 en 22.00 u Mijn Rode gsx-f. Deze was vere van standaard dus hier komt de beschrijving. Suzuki GSX600F uit 1991 ML-07-SK KM Stand ~59.000km Kleur rood met onderkuip zwart Zwart...
  13. Leroyvb

    Suzuki GSX600F '91 In Onderdelen

    Beste MF'ers Helaas is een paar weken geleden mijn gsxfje vast gelopen op de snelweg |( Ik heb geen flauw idee wat ermee mis is maar hij loopt in ieder geval niet meer. Ondertussen heb ik dus een nieuwe gsx-f *O* Maar hierbij zet ik mijn gsxfje dus te koop in onderdelen. Ik hoor graag...
  14. Leroyvb

    Help!: 1ste Keer Motorblok Demonteren

    Goeide middag, Ik heb een Gsx-f uit '90 maar heb vorige week hem aan de kant moeten zetten nadat er een hoop gepoef paf uit mijn blokkie kwam en ermee ophield. Nou kan ik de 60 eu/uur niet betalen bij een monteur want ben maar een studentje :) Nou wil ik dus een kijkje gaan nemen. Mijn vraag...
  15. Leroyvb

    Uitlaat systeem GSXF of GSXR 1990

    Heb een Gsx600F en heb vandaag een stoepie verkeerd ingeschat. dit resulteerde in een dikke deuk en en het afbreken van een van mijn uitlaat bochten. Gelukkig waren ze toch al verroest en waren ze aan vervanging toe. Nu is mijn Soez uit jaar 1990 waar de uitlaten nog uit 1 heel systeem bestaat...
  16. Leroyvb

    18 Jarige Motorrijder overleden!!

    Motorrijder (18) verongelukt RIJSWIJK - Een 18-jarige motorrijder uit Delft is donderdagavond in het Haagse Westeindeziekenhuis overleden aan de gevolgen van een ongeval in Rijswijk, eerder die middag. Reddingswerkers verlenen de motorrijder, die onder een bus terechtkwam, eerste hulp...
  17. Leroyvb

    Koppelings problemen

    Mijn eerste keer zelf....Ik dacht dat ik wel even mijn tandwiel enz. zou kunnen vervangen.Niet dus.... :? Nou was ik klaar en wou ik hem aanlopen(verotte accu). En dat ging een beetje heel erg zwaar. In z'n neutraal doet alles het goed maar in versnelling loopt hij super zwaar. Dus ik dacht...
Terug
Bovenaan Onderaan