Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Prinsje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Prinsje

    Zijspan Opnaaiers

    In navolging van de zijspan-T-shirts heb ik een partij bijpassende opnaai-patches afmeting 9 x 9 cm, laten fabrieken, als je er ook eentje (of meer) wilt hoor ik het graag. De prijs kom ik uit op € 3.50 per stuk, zolang de voorraad strekt en exclusief verzenden wel te verstaan. Dit is 'm...
  2. Prinsje

    Iemand ervaring met Immler-banden?

    Aangezien ik binnenkort mijn oude spannetje wil verkopen en m'n BMW R1100R wil gaan uitrusten met een derde wiel (Tripteq Heeler), ben ik op zoek naar een mooie oplossing voor het achterwiel en de daaromheen zittende band. Eén optie is het originele wiel vervangen door een autowiel met...
  3. Prinsje

    Elefantentreffen

    Er is hier en daar (vooral daar waarschijnlijk) al wat geleuterd over het Elefantentreffen dat tijdens het laatste Wochenende van deze maand plaats zal vinden op en om de Nurburgring in het wonderschone Duitse land. Ikzelf heb plannen om dit treffen met een bezoekje te vereren, maar binnen mijn...
  4. Prinsje

    Brandstofcel, is dat wat?

    De technische vooruitgang staat niet stil en steeds meer autofabrikanten komen met electrische vehikels met brandstofcel die waterstof omzet in stroom en water. Schitterend allemaal, maar waarom niet op twee wielen? :? Als Fiat in staat is een dergelijk systeem in de nieuwe Panda te prakken...
Terug
Bovenaan Onderaan