Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RoyalClub
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RoyalClub

    Richa Stealth handschoenen maat M

    Gekocht, vergeten, andere beter passende handschoenen gekocht. Misschien twee a drie keer gedragen. Voelen ruiken en zien er uit als nieuw. Nieuw gekocht voor 80euro bij MKC in utreg, mogen weg voor 50
  2. RoyalClub

    Kettingwiel JTF520.16 Suzuki/Kawasaki/Triumph/Cagiva

    Nieuw, ooit uitgepakt maar daarna in originele verpakking bewaard en vergeten. Toepassinglijst: http://www.jtsprockets.com/catalogue/part/JTF520/ Prijs: 12euro, incl verzenden.
  3. RoyalClub

    Screenshot plakken werkt niet meer

    Ik kon tot een half jaar terug, denk ik, een screenshot maken via de browser (firefox) of via w11, en dan gewoon meteen plakken (ctrl+V) in het bericht vakje. Als ik dat nu probeer krijg ik de emoji: :/ er voor in de plaats In chrome gebeurt er gewoon niks als ik plak Ligt dat aan mijn PC...
  4. RoyalClub

    Communicatie onderbrengen bij subforum Navigatie?

    Er verschijnen hier een daar eens topics over een cardo, sena, ali headset. Soms in algemeen, soms in tech, soms elders. Is het een idee om communicatie toe te voegen aan het subforum Navigatie? Ik had het al aan @Duderuud gevraagd maar dat mocht alleen als er genoeg animo voor was :+ :W
  5. RoyalClub

    ongeldige link verwijderd

    @Duderuud ik zag het eerder in een <<Ongeldige link verwijderd>> voorbij komen, en nu ook in een reactie die ik zelf geplaatst heb. Wat bepaald er of een link nog geldig is?! in het genoemde topic kan ik uit de historie wel zien wat de link was, en die kan ik met er op klikken gewoon nog...
  6. RoyalClub

    Triumph Street triple 675 uitlaat en aftermarket demper

    Originele voorbochten en een aftermarket uitlaat die wel slightly luid is. Samen €100. Alleen afhalen regio ronde venen
  7. RoyalClub

    Paddock stand achter voor bobbins €20

    Afhalen in regio de ronde venen
  8. RoyalClub

    Likes uit Tech verwijderen

    Ik ben het hier wel mee eens, je ziet vaak dat mensen alle emojidingen die er zijn graag gebruiken, maar in tech lijkt mij het meer van belang dat de goede antwoorden omhoog gestemd worden. Is het mogelijk om alleen in het subforum Techniek de like functie uit te schakelen, en evt meteen de stem...
  9. RoyalClub

    Oma iets strenger maken

    Is het mogelijk om MFoma iets strenger te laten optreden bij erg oude topics? Als in, dat er een tekstveld echt vrijgeklikt dient te worden ofzo voor er een reply getypt kan worden? :+
  10. RoyalClub

    Paddockstand voorzijden Datona

    Gezocht, gebruikte paddockstand van datona zoals hier onder afgebeeld. Liefst in blank alu, maar andere kleur mag ook. Omgeving Amsterdam/Utrecht https://www.datona.nl/paddockstand-voorwiel-aluminium/
  11. RoyalClub

    Trackdays.be Ecuyers 22+23 Mei Groep Rookies €175

    Wegens redenen te koop, 2 dagen rijden op Ecuyers met trackdays.be €175
  12. RoyalClub

    Voorvorken GSXR k1 k2 k3 750

    2 Gebruikte vorkpoten van een GSXR 750, komt uit een 2001 model. Staat van onderhoud is onbekend, niet lek, chroom netjes op 2 plekjes na, maar daar kom je niet met volledig inveren, zijn m.i. ook nog wel weg te poetsen. Incl T stuk met moeren en lagers. Bovenste kroonplaat heb ik niet. €125...
  13. RoyalClub

    Brandstoftank + pomp GSXR 600/750/1000 k1 k2 k3

    Gebruikte tank en gebruikte pomp. staat is ook gebruikt, geen deuken, wel plekjes, geen zichtbare roest binnenzijde tank. €180 €100 Verzenden kan, kosten voor de koper, risico voor de koper. Afhalen in De Ronde Venen
  14. RoyalClub

    Daytona Security Evo G3 laarzen maat 41 €200

    Maat 41 Ik heb ze gebruikt gekocht om te passen, passen niet. Er zitten nieuwe toe-sliders bij. De zolen zijn wat dunnig, maar niet door. rits/klittenbanden zijn in orde. Buitenlaars is viezig maar niet uitgedroogd. €350 €300€200
  15. RoyalClub

    Gezocht: Stukje RVS buis, binnendiameter 50.5mm,

    Ik ben op zoek naar een RVS buis van 51mm om aan een demper te spetteren, heeft er iemand nog een stukje slingeren van ca. 10cm? Op zoek naar een stukje RVS buis met een binnendiameter van 50.5mm, de buis waar het over heen moet glijden is 50mm diameter.
  16. RoyalClub

    Bar-end verbinding

    Hoe heet zo een verbinding? Die de klemming in het stuur verzorgt door het afschuiven van die 2 schuin afgezaagden bussen ten opzichte van elkaar
  17. RoyalClub

    Dikke kuiten, welke laars?

    Ik ben een beetje vreemd gebouwd, korte beentjes, dikke kuiten, et cetera, en ik loop vast op het vinden van een geschikte 'race' laars. Mn maat had een tijd terug daytona security Evo laarzen gekocht, en die zijn bij de kuit in breedte goed verstelbaar. Vol goede hoop op ebay een setje...
  18. RoyalClub

    Daytona Security EVO g3 Laarzen 41

    Ik ben op zoek naar een set laarzen zoals in de titel staat, liefst in kleur rood of rood zwart, maar alle kleuren mogen aangeboden worden ivm schaarste van deze laarzen :+ Als je in de regio amsterdam/utrecht woont en je hebt deze laarzen in deze maat, en ik zou ze alleen even mogen passen zou...
  19. RoyalClub

    11x F650-700-800GS zadel origineel

    Geen handel op MF...
  20. RoyalClub

    BMW K12/1300 S + R sport koffers

    Gebruikt, maar nette staat. Incl sloten op code €400 Afhalen in Lijnden Ik kan de slotjes voor je pasmaken als je de sleutel van je motor meeneemt
  21. RoyalClub

    BMW R1200GS/GSA 2004-2009 AKRAPOVIC demper

    Gebruikt €400 Afhalen in Lijnden
  22. RoyalClub

    BMW R1200GS/GSA LC AKRAPOVIC demper, drie stuks

    Geen handel op MF...
  23. RoyalClub

    BMW R1200R/RS LC AKRAPOVIC demper

    Gebruikt, zeer nette staat Origineel BMW €650 Afhalen in Lijnden
  24. RoyalClub

    BMW R1200R AKRAPOVIC 2011

    Gebruikt, nette staat, met DB killer Origineel BMW demper (met gelaserd logo IPV sticker €450 Afhalen in Lijnden
Terug
Bovenaan Onderaan