Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BartBeumer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Honda Deauville NT700, inhouden, na wachten weer ok

    NOTITIE VOOR MOTORSHOPPERS: Yup het gaat hier om de zelfde motor als in de advertentie. Lees gerust het hele draadje even door en kom dan tot de conclusie dat er hier een gevalletje oude benzine is. Sinds het plaatsen van dit onderwerp is er al weer aardig wat gereden en heeft het probleem zich...
  2. B

    Honda CBF600SA, 2x dimlicht met behoud grootlicht. Hoe?

    Hallo Allemaal, Ik heb een Honda CBF600SA. Deze motorfiets heeft 2 lampen aan de voorkant: 1x Alleen dimlicht. 1x Alleen grootlicht. Laat ik meteen beginnen met te zeggen dat ik met de lichtopbrengst tevreden ben. Ook de zichtbaarheid voor anderen is geen probleem. Er is echter 1...
  3. B

    Een kromme remschijf... wanneer vervangen?

    Hallo, Zo.... Vandaag mijn motor weer teruggekregen na een beurt en een nieuwe voorband! Ben lekker bezig geweest. Heb de motor nu iets meer dan een jaar en heb er 19.000km mee gereden :] Voor de beurt had ik last van een trillend stuur als ik bij hogere snelheiden (+ 80km/h) hard rem...
  4. B

    Honda CBF600 maakt geluid wat ik niet kan plaatsen

    Hallo Allemaal, Het is me opgevallen dat ik een soort van gierend geluid hoor tijdens het rijden. De motor rijdt nog steeds lekker en mijn vermoeden is dat hij dit geluid altijd wel gemaakt heeft en dat het me alleen meer is gaan opvallen. Ik hoor het geluid alleen als ik oordoppen in heb...
  5. B

    Motor in schuur.... waaraan te denken?

    Hallo Allemaal! Al enige tijd geniet ik van het rijden op mijn Honda CBF600. In 3 maanden heb ik nu bijna 7000km erop gezet. Op dit moment staat mijn motor altijd buiten in de achtertuin. Mijn buurman kwam echter met het idee om zijn schuur groter te maken. Zijn schuur zit tegen mijn...
  6. B

    CBF raar probleem snelheidsmeter

    Hallo Allemaal! Ik heb nu ongeveer 3 weken mijn Honda CBF600. Tot nu toe niets dan fun. Geen problemen. Vandaag heb ik weer aardig wat kilometertjes gemaakt (Helmond -> Papendrecht en terug). Op de terugreis begon tijdens de rit mijn snelheidsmeter gek te doen. Ik was met constante...
  7. B

    Hoogte Windscherm Honda CBF

    Hallo Allemaal, Ik weet niet helemaal zeker of ik in het juiste gedeelte van het forum zit (CBF600 Tophalf staat bekend als naked), maar ik denk dat ik hier beter kan wezen voor mijn vraag. Ik heb dus net 1 week mijn Honda CBF600SA (hieronder dus) De fiets bevalt goed. Stuurt...
  8. B

    Goede All-Risk motorverzekering CBF600

    Hallo Allemaal, Zoals misschien eerder gelezen heb ik mijn papiertje gehaald, de motor gekocht en kan ik deze Dinsdag ophalen! Ik kan niet wachten zeker nu het lekker weer is en ik ruim 2hr gedaan heb om van Utrecht naar Helmond te komen (woon-werk... dont ask :( ). Even wat relevante...
  9. B

    Advies kopen 2e hands Honda CBF

    Hallo Allemaal! Ik heb mijn rijbewijs gehaald :) en sta op het punt om mijn eerste motorfiets te kopen. Ik heb al redelijk wat nagedacht en dit is het voorlopige resultaat. Ik wil een Honda CBF600 Tophalf met ABS kopen. Dit lijkt me een leuke fiets om mee te beginnen, misschien wel een...
  10. B

    Honda CBF600 of Suzuki Bandit 650, 2e hands of nieuw?

    Hallo Allemaal, Het begint er dan eindelijk op te lijken. Ik heb mijn motorbeheersing, de theorie en over enkele weken ga ik het laatste examen een poging wagen! Nu is natuurlijk het probleem... welke motor ga ik kopen! Ik weet nog niet heel goed hoe ik mijn motor ga gebruiken, maar zoals...
  11. B

    Probike daytona motorpak en toebehoren..

    Hallo allemaal, Ik ben nu al een tijdje bezig met motorrijlessen en zit ondertussen op iets over de 10 lessen. Ik vindt het motorrijden zelf nog steeds bestwel leuk, maar zou blij zijn wanneer ik het helemaal goed doe (zie bij mezelf nog fouten, verrichtingen gaan nog niet goed). Anyway...
  12. B

    Motorrijschool Papendrecht omgeving?

    Hallo allemaal, In het kort voorstellen: Ik ben Bart Beumer, 27 jaar oud en nu 7 jaar mijn rijbewijs. Mijn beroep is ICT-er (consultant). Op dit moment rijdt ik alleen redelijk veel auto (61000km in 2,5jr). Toch vindt ik dit wel leuk. Gewoon het besturen van een voertuig vindt ik om 1 of...
Terug
Bovenaan Onderaan