Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Prof_weetnikskunde

    Zilveren VTR SP1 voor 4.000

    Beste mensen, Bij deze wens ik mijn motor te verkopen. Het betreft een zilvere vtr sp1. De motor is van 2000 met nu iets meer dan 55.000 km gereden. Hij heeft geen valschade oid. Hoogstens enkele minimale krasjes. Hij heeft sinds ik hem in bezit heb, alle onderhoudsintervallen gehad. Dat...
  2. Prof_weetnikskunde

    onterecht geld afgeschreven tanken buitenland

    Het volgende is mij natuurlijk weer overkomen. op 9/9 ben ik wezen rijden op de motor. Ik moest tanken en stopte in duitsland bij een onbemand tankstation. Omdat ik totaal geen duits kan en geen bal snapte van de pinmachine is er iets raars gebeurd. Ik kreeg er absoluut geen benzine uit en...
  3. Prof_weetnikskunde

    Belgische Ducati 1098S in topconditie

    Beste mensen, ik zet deze motor tekoop van een van de forumleden die er helaas niet meer is. ;( Zijn vader vroeg of ik misschien op internet kon helpen adverteren, aangezien hij ternauwernood weet waar de aanknop zit van een pc. Het betreft: - Ducati 1098S BELGISCH - bouwjaar 2007 - km...
  4. Prof_weetnikskunde

    Student op de motor Deel 23 "Het eindeloze geijl gaat door!"

    Tja wat doe je hier? Ben je student? Nee :N > Opzouten! :W Ja :Y > Heel gauw mee over van alles en niets *O* Ga niet meteen lopen blaten en lees eerst onderaan deze post hoe je in de OP kunt komen! Previous topics Student op de motor! Student op de motor! - Deel 2 Student...
  5. Prof_weetnikskunde

    tekoop: motortheori + vragen

    Aldus de titel Boeken zijn als nieuw 12,50 inc. verzenden :P
  6. Prof_weetnikskunde

    gratis: 2 honda rr zilveren kwaliteit vinyl stickers

    Deze twee stickers zijn gratis of op te sturen tegen verzendkosten. Ik had ze voor de vorige motor. Dit zijn super kwaliteit vinyl stickers waar dus alleen de vorm achterblijft op de plek en geen vierkante lap. Het materiaal is ook meer plastic/metaal achtig en geen papier. Levensduur op de...
  7. Prof_weetnikskunde

    motor mover

    Motorlift Deze is bedoelt om een motor de draaien op zijn plek. Je rijdt hem naar achteren met zijn achterwiel op de plaat en klapt de standaard uit om deze op de zwarte balk te zetten. Met je voorrem in te knijpen kun je hem met je voet of heup van je af duwen om hem te draaien. Ik heb hem...
  8. Prof_weetnikskunde

    ART gekeurd ketting slot "Kryptonite New York noose"

    zwaar ART gekeurd kettingslot. "kryptonite New York noose" Onbeschadigd. Slot doet het zonder problemen. Beide sleutels zijn aanwezig die eveneens onbeschadigd zijn. 70 cm. Kortom, het doet het allemaal zoals het moet doen :) Gaat weg vanwege het nooit gebruiken. nieuwprijs was 119,-...
  9. Prof_weetnikskunde

    smeltende onderkuip door uitlaatbocht?

    Beste forumleden, ik heb het volgende aan de hand met mijn sp. De rechterkuip begint helemaal onderaan sporen van smelten te vertonen. De verf laat op een punt een beetje los, en de sticker van honda is ook niet meer helemaal goed. Ook is dus het kuipwerk al aangetast. Ik heb de zaak opgebeld...
  10. Prof_weetnikskunde

    Gezocht: handschoenen van Dainese

    Ik zoek specifieke handschoenen. Een bepaald type motorhandschoen van Dainese. Via de site kan je niets bestellen dus ik vroeg mij af hoe ik precies dat soort handschoen kan krijgen wat ik wil... Dichtsbijzijnde zaak van hun is 100 km verder op volgens hun site, wat ik dus niet echt zie...
  11. Prof_weetnikskunde

    zwarte honda cbr400rr nc29, €2.450

    Bij deze verkoop ik mijn "Honda cbr400rr nc29" VRAAGprijs: 2.450,- +- 33.500 km op de klok 1992 kleur zwart heeft op kleine krasjes geen schade. Klein licht, groot licht, knipperlichten en remlicht doen het. Toeter werkt. Alle schakels doen het soepel. koppeling functioneert naar...
  12. Prof_weetnikskunde

    gezocht: 3 bolt's on uitlaat

    Ik zoek een uitlaat voor mijn motor. - 3 bolts - +- 7,5cm tussen de schroeven in diameter - deuk/kras/schade loos - bevestigingspunt niet vast gelast aan de uitlaat, maar gewoon losse ring eromheen (liefst deze er ook bij) Het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik hoef dus geen super dure...
  13. Prof_weetnikskunde

    goedendag

    Na vaak genoeg alleen stiekem te hebben meegelezen, heb ik toch besloten mij aan te melden. Zo kan ik ook mijn wijze *ahumm* *D onzin hier verkondigen. Ik bestuur momenteel een honda cbr400rr nc29 en rijd nu zo'n 3 jaar motor. Verder ben ik nog vrolijk student. groet :)
Terug
Bovenaan Onderaan