Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GerwinPort
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Probleem met een Bazzaz Z-AFM

    Hallo allemaal, Ik dacht ik post dit maar in dit topic omdat de kans het grootste is dat hier mensen met een Bazzaz zijn. Ik heb op mijn RSV4/Tuono een Bazzaz ZFI met Z-AFM. Beide onderdelen zijn 2e hands aangeschaft. De Bazzaz ZFI werkt probleeemloos. Ik loop echter tegen een probleem...
  2. G

    Gezocht Aprilia Tuono V4 Aprc

    Hallo, ik zoek een Aprilia Tuono V4 voorzien van aprc. Voorkeur voor kleur geel. Kilometerstand max. Rond 10000km. Mocht je iets weten of te koop hebben, neem dan even contact op via g.port @ chello.nl
  3. G

    Te koop onderdelen R1 2007/2008 (PC V, Akra katvv e.d.)

    Te koop voor R1 2007/2008: - Acumen gear indicator inclusief kabelboom (past ook op R1 2004-2006) - Power Commander V (inclusief map afgesteld op DB1 luchtfilter en Akra Linkpipe) - DB1 luchtfilter. - Akrapovic linkpijp / katvervanger RVS - Evotech framesliders. Een ander over te nemen...
  4. G

    Yamaha R1 2007 - Diverse onderdelen

    Goedemiddag, Ik zoek de volgende onderdelen: - LED knipperlichten - Standaard Als iemand dit heeft liggen (of een adresje weet), hoor ik het graag,
  5. G

    Waar onderdelen voor beurt bestellen

    Hoi, Ik zoek een onlineshop waar ik goedkoop onderdelen voor mijn R1 2007 kan bestellen. Het gaat om bougies, olie en filters, het normale spul. Iemand nog goede tips?
  6. G

    R1 2007 - Koelvloeistoflekkage onder blok

    Hoi, Sinds een tijdje valt het me op dat mijn R1 2007 koelvloeistof lekt. Vaak ligt er een drupje onder. Nu heb ik kuipen gedemonteerd en kan ik niet goed zien waar het vandaan komt. Er hangt een drupje onder het carter vlak boven de uitlaat. Iemand een idee wat hier aan de hand is en wat er...
  7. G

    Te koop: Yamaha R1 2005 circuitmotor

    Te koop: Mijn Yamaha R1 circuitmotor uit 2005. Voorzien van de volgende opties: - Kuipset 2008 model gespoten in oranje/zwart. - Titanium Akrapovic EVO systeem. - Rapid Bike 3. - PP rem /schakel set. - PP clipons. - PP tankdop. - SO aangepaste voorvork. - Ohlins Achtershock. -...
  8. G

    R1 2007, racekuip hoe ruitje monteren

    Hoi mensen, Ik ben bezig met het pasmaken van 2007 kuipen op mijn 2005 racer. Dit gaat goed, alleen ik vroeg me af hoe de meesten het kuiprruitje monteren. Ik heb een origineel ruitje, welke bepaalde bevestigingen nodig heeft. Iemand tips/trics? bedankt
  9. G

    Power Commander III voor Yamaha R1 04-06

    Hallo, Ik bied aan een practisch nieuwe Power Commander voor een Yamaha R1 04-06. Doos, boekjes, kabels en cd zijn inbegrepen. De vraagprijs is € 215,00 Reacties graag via mail g.port@chello.nl
  10. G

    Waar het beste RVS remleidingen bestellen

    Hallo, Ik wil op mijn R1 2004 RVS remleidingen gaan plaatsen, zowel voor als achter. Ik wil deze eigenlijk gewoon per post laten leveren. Heeft iemand ervaringen met bepaalde webshops,die gewoon goed zijn en vooral ook een goede prijs geven. Ik zit te denken aan Hel remleidingen, met witte...
  11. G

    Adviesprijs/geschiktheid Putoline Technomoto Sport 4

    Gisteren wou ik even snel olie verversen van mijn R1 2004, na een circuitdag was het enigzins verkleurd leek het wel, dus even snel naar de motorzaak. Hier adviseerden ze mij Putoline Technomoto Sport 4 olie, wat ik vervolgens gekocht heb voor €65 ,= incl. oliefilter. Gevoelsmatig vond ik het...
  12. G

    R1 2005: Tandwielen aanpassen na montage andere bandenmaat

    Hoi mensen, Sinds enige tijd heb ik op mijn R1 een 190/55/17 achterband i.p.v. een 190/50/17. Dit geeft toch een behoorlijk andere overbrengingsverhouding, waardoor ik overweeg een ander voortandwiel te monteren. Heeft iemand hier ervaring mee, en welke tandwiel is aan te raden, en wat zijn...
  13. G

    Gezocht: Powercommander PCIII voor Yamaha R1 04/05

    Hoi mensen, Ik ben op zoek naar een Powercommander voor een R1 van 2004/2005. Het mag ook een Rapid Bike 3 zijn. Als je er eentje weet hoor ik het graag, op g.port@chello.nl.
  14. G

    GSX-R 600/750 K4/5: Hebben deze hetzelfde spruitstuk?!

    Hey, de vraag is al wel in het topictitel gesteld. Ik heb een GSXR 750 K5, nu vroeg ik me af of de uitlaat van een GSX-R 600 K4 exact gelijk is, en dus uitwisselbaar. Iemand die dit toevallig weet? Vast bedankt.
  15. G

    Uitlaatsteun GSXR 750 K5

    Hoi, Ik zoek een mooie zwarte uitlaatsteun voor mijn GSXR 750 K5. Voorkeur heeft zwart, maar blank mag ook. Reacties graag via PM of g.port@chello.nl
  16. G

    Suzuki GSX-R 750 K5: Probleem met cockpit

    Beste mensen, Ik heb sinds een week een Suzuki GSX-R 750 K5. Bewust particulier gekocht zonder garantie om zo een geschikte prijs te krijgen. Echter loop ik tegen een probleempje aan, wat zich uit bij heftig accelereren en schakelen bij hoge toerentallen. Op het moment dat ik schakel valt...
  17. G

    Gerwin stelt zich voor

    Hallo, Ik ben Gerwin uit Wezep, 23 jaartjes jong. Heb sinds kort mijn motorrijbewijs gehaald en in het bezit gekomen van een Suzuki GSX-R 750 uit 2005. Vandaar dat ik me ook maar eens aangemeld heb op dit forum :) Hopelijk ga ik hier nog wat nuttige tips vandaan halen, want mijn motor is...
Terug
Bovenaan Onderaan