Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kala
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kala

    Bluetooth setje: Midland BT Single

    Ik heb een bluetooth setje liggen: Midland BT Single. Deze gaat weg, omdat ik over gegaan ben naar een bluetooth kraag van Schubert. Ik heb voor je liggen: * 2 Inbouwspeakers voor in de helm * Microfoon voor een integraal helm * Microfoon voor een systeem helm * Oplader * Kabel voor MP3...
  2. Kala

    Het derde TDM-topic - Op naar de lente!!

    Het DERDE TDM Topic. BHRacing kawaidioot kawa met z'n meissie ;) Naam: kawaidioot/Gerard Motor: italiaanse import TDM850 uit 1997.(start-32.000km) Woonplaats: Zevenhuizen Niet vies van off-road.... :P met: **stuur-risers **ander stuur **hoog Ermax-scherm(smoke)...
  3. Kala

    Het tweede TDM 850/900 topic

    Het tweede TDM Topic. BHRacing kawaidioot kawa met z'n meissie ;) Naam: kawaidioot/Gerard Motor: italiaanse import TDM850 uit 1997.(start-32.000km) Woonplaats: Zevenhuizen Niet vies van off-road.... :P met: **stuur-risers **ander stuur **hoog...
  4. Kala

    Suzuki Bandit 600s '96. 2.500,- Goede staat!!

    Met pijn in mijn hart, zet ik mijn trouwe Bandit te koop. Mijn oog is gevallen op wat pittigers en twee motoren is echt te veel van het goede. Het is een donkergroene Suzuki Bandit 600s, uit '96 met 33.693km op de teller. Hij is in goede staat en goed onderhouden. Ik ben de tweede eigenaar van...
  5. Kala

    Oogbescherming op sterkte

    Laatste keer op de dijk, stond de zon zo onhandig, dat ik slecht zicht had op de weg. Hierdoor kon ik slecht de diepte van de bocht inschatten en heb ik een scooter totaal over het hoofd gezien. Vorig jaar heb ik een paar keer op een weg gereden (Tussen ede en otterlo in) die net natgeregend was...
  6. Kala

    Kala

    Bij deze stel ik mijzelf voor als Kala! Hallo! Ik ben 24 jaar en heb sinds anderhalf jaar mijn rijbewijs. Sinds twee jaar ben ik in het bezit van een Suzuki Bandit 600S. Voor mijn mede vrouwelijke rijders: Een donkergroene! :D Zowel mijn vader (BMW R1150RT) als mijn vriend (Yamaha XJ550)...
Terug
Bovenaan Onderaan