Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fptjb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    textiel kinder motorkleding

    weinig gebruikte kinder motorkleding. buse motorjas , maat 34. gc motorbroek , maat 164. alles ziet er goed uit , niets gescheurd o.i.d. prijs 50 euro voor de set.
  2. F

    triumph street triple radiateur. gezocht

    ik zoek een in een goede staat verkerende radiateur voor een triumph street triple , bouwjaar 2007 t/m2012. wie heeft er eentje liggen of weet iets , de bekende demontagebedrijven heb ik al gevraagd .
  3. F

    triumph speed triple 1050 , 15 anniversary edition.

    een z.g.o.h. triumph speed triple 1050. bouwjaar 2009. km.stand 45600. 15 anniversary uitvoering. alles in een zeer goede staat. ketting/tandwielen 1000km oud. banden 1500 km oud. vloeistoffen nieuw. voorzien van diverse extra's waaronder : gipro gear indicator. k&n luchtfilter. power commander...
  4. F

    triumph speedtriple 1050 qiuckshifter

    bij deze bied ik mijn healtech quickshifter aan , is gewoon als nieuw , heb hem slechts 300 km gebruikt , ik gebruik toch liever de koppeling erbij. geschikt voor een triumph speedtriple 1050 van het bouwjaar 2007/2010.. prijs 225 euro.
  5. F

    druppellader ctek xs 0.8 verkocht

    een goed werkende druppellader ctek xs 0.8. ideaal voor in de winterstalling. helemaal compleet. prijs 25 euro. .
  6. F

    triumph streettriple / speedtriple

    ben op zoek naar een triumph streettriple of speedtriple , maar net wat er aangeboden wordt. voorwaarden : vanaf bouwjaar 2007 en inruil van mijn yamaha fz1 van 2007 moet mogelijk zijn.
  7. F

    yamaha fz1 , 2007 verkocht

    te koop omdat ik er niet echt aan kan wennen en een overstap ga maken naar een triumph. yamaha fz1 van 2007. km.stand : 29735. banden zijn 450 km oud.( bridgestone s20 evo ). korte kentekenplaat houder. kleine knipperlichten. rizoma stuur. duozit afdekkap. barracuda spiegels. originele...
  8. F

    kawasaki zrx 1100 verkocht

    verkocht
  9. F

    buse dames motorjas en broek

    zgan dames motorjas van Buse. maat 34. prijs 50 euro bij deze jas is ook nog een motorbroek van het merk GC maat 164. prijs 50 euro. als set voor 80 euro alles in een zeer goede staat.
  10. F

    triumph streettriple verlagingset

    verlagingset voor triumph street triple , verlaagt ongeveer 3/3,5 cm. komt van een street triple van het bouwjaar 2008 , past natuurlijk op meerdere bouwjaren. inclusief aangepaste zijstandaard. remleiding is er niet bij. vraagprijs 85 euro.
  11. F

    triumph streettriple verlagingset

    verlagingset voor triumph street triple , verlaagt ongeveer 3/3,5 cm. komt van een street triple van het bouwjaar 2008 , past natuurlijk op meerdere bouwjaren. inclusief aangepaste zijstandaard. remleiding is er niet bij. vraagprijs 85 euro.
  12. F

    cardo scalarider Q2 multiset pro

    zgan communicatieset van cardo scalarider Q2 mulutiset pro. set is weinig gebruikt , werkt probleemloos tot een afstand van 500 meter ( eigen ervaring). compleet met extra montage onderdelen ,doos en gebruiksaanwijzing. prijs 150 euro
  13. F

    hjc rpha 10+ lorenzo replica

    is verkocht een zgan hjc lorenzo replica , zelf handtekening laten zetten door jorge lorenzo. helm is als nieuw , totaal geen beschadigingen. weinig gedragen , toch afgelopen voorjaar voorzien van nieuwe binnenvoering , daarna 2x gedragen. compleet met extra vizier en helmmuts. maat : M...
  14. F

    triumph streettriple verlagingset

    voor de wat kleinere rijders onder ons heb ik hier nog een verlagingset liggen voor het model 2007/2011. verlaagd +/- 35 mm. setje is incl. remleiding en aangepaste zijstandaard. vraagprijs 120 euro.
  15. F

    yamaha rd 350 lc

    ben op zoek naar een yamaha rd 350 lc , bouwjaar 1980/1982. alles aanbieden.
  16. F

    triumph street triple verlagingset

    hier nog iemand die zijn street triple wil of moet verlagen. heb een complete set , verlaging , aangepaste standaard en remleiding. vaste prijs 125 euro.
  17. F

    triumph street triple uitlaten

    ben op zoek naar een stel sport uitlaten voor m'n street triple van 2008. het liefst van arrow , two brothers of akrapovic.
  18. F

    cockpit cb600f hornet

    ben op zoek naar een tellerset of complete voorkant van een honda cb 600 f hornet van het bouwjaar 2003 t/m 2005. voor een pc 36 model.
  19. F

    cockpit cb600f hornet

    ben op zoek naar een cockpit voor een honda cb 600f , pc36. de eerste types waarbij de snelheidsmeter elektronisch is.
  20. F

    2 kaarten voor de superbikes in assen

    2 kaarten voor de superbikes in assen . 60 euro voor de 2 kaarten.
  21. F

    stersessie tijdens lmd 19 april

    is er hier nog iemand die een stersessie wil rijden zaterdag tijdens de landelijke motordagen , zou zelf rijden maar wegens omstandigheden ben ik verhinderd. sessie is s'morgens om 09.25. sessie kost normaal 58 euro , je mag hem overnemen voor 35 euro. als er intresse is dan stuur maar een pb.
  22. F

    yamaha fzr 750 onderdelen

    yamaha fzr 750 onderdelen , alles nog aanwezig behalve kuipdelen. had hem gekocht voor een project maar kom er niet aan toe , dus vandaar dat ie in de verkoop gaat. bouwjaar 1987.
  23. F

    tellerset honda cb600f hornet

    ik zoek een tellerset van een honda cb600f hornet van 2003/2004.
  24. F

    cockpit cb600f hornet

    ben dus op zoek naar een cockpit voor een honda cb600f , bouwjaar 2004. dus een cockpit waarvan de snelheidsmeter elektronisch werkt.
  25. F

    diverse onderdelen fzr 750

    iemand nog onderdelen nodig van een yamaha fzr 750 ? heb nog zowat een complete motorfiets liggen.
Terug
Bovenaan Onderaan