Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KinanEldari
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KinanEldari

    Rijden in de herfst/winter. Tips?

    Sinds kort heb ik mn rijbewijs en ik wil geen enkele kans onbenut laten om de motor te pakken in plaats van de auto. Dus vroeg ik me af of de echte die-hards die het hele jaar door rijden nog tips hebben voor me waar ik, en andere beginners op kunnen letten. Zelf had ik hetvolgende lijstje al...
  2. KinanEldari

    Motorverhuur op Lanzarote?

    Ik ben nu al zeker een goed uur of anderhalf aan het zoeken en ik kan niks concreets vinden over motorhuur op Lanzarote. Weet iemand waar ik iets kan vinden, of kan iemand misschien mij wat vertellen erover?
  3. KinanEldari

    GSX-R 600, R6 of R1?

    Okay. Vergeet even voor een momentje dat ik nog aan het lessen ben en dat ik al de neiging heb veel te veel vragen te stellen (ach ja. nieuwsgierigheid van een 4 jarige heh :P), maar deze kom ik toch echt niet uit. In 't kort is het verhaal dit: ik kan een tijd op mn pa's FJ1200 rijden...
  4. KinanEldari

    Ervaringen met Motoport's Flexlease gezocht

    Gegroet motorrijders. Ik ben een jongeling die uiteraard graag een motor wil kopen en kwam al snel tot de ontdekking dat het ding in één keer kunnen betalen vele maanden aan geduld gaat kosten. Ik heb dat soort geduld liever niet. ;) Zoals een aantal (misschien allemaal) van jullie weten...
  5. KinanEldari

    "Nee heh. Weer zo'n beginner met ambitie."

    Gegroet! Zoals de titel al waarschuwt, ik ben weer zo'n beginner die notabene nog niet eens zn rijbewijs heeft. Maar dat stop mij niet om te oriënteren naar wat ik wil gaan halen zodra ik de nieuwe notie in de kant van mn rijbewijs heb, toch? Ik had mn oog al laten vallen op de YZF 600R...
  6. KinanEldari

    het is dat dit gebruikelijk is... ;)

    Anders had ik hier niks geplaatst. Want eerlijk is eerlijk. Wie leest dit?
Terug
Bovenaan Onderaan