Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hypertraxxx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hypertraxxx

    Koppeling geen druk, opgelost?

    Afgelopen zondag ben ik met de motor uit Duitsland komen rijden. Bij het terugschakelen van de 5 naar de 4 had liet ik de koppeling opkomen, daarna wilde ik terug naar de 3 en knijp de hendel in en ik had geen druk meer. Thuis de motor (honda VFR750F, 1994, hydraulische koppeling) in de...
  2. Hypertraxxx

    Scott oiler V2 ervaringen gezocht

    Dag Allemaal, Mijn vorige ketting is helaas snel versleten en deze reden overweeg ik het aanschaffen van een scott oiler V2. (zie link voor het model). Om de levensduur van mijn ketting te verlengen wil in een automatisch smeersysteem. Ik wil een automatisch systeem zodat ik gewoon kan...
  3. Hypertraxxx

    Zelf balancerende motor

    Ik kwam dit filmpje tegen op internet. Je ziet een Honda zelf balanceren en volgen. Ik vond het best bijzonder. Stel je voor. Geef jiffy meer nodig....
  4. Hypertraxxx

    How to; Motorkoffer maken

    Als student met alleen een motor heb ik een eigen motorkoffer gemaakt. Wellicht dat anderen het ook leuk/praktisch vinden. Ik had al een bagagerekje maar ik miste opslagruimte. Ik wilde iets wat goedkoop is en waar ik snel even iets kleins in kan doen zonder telkens mijn rugtas te moeten pakken...
  5. Hypertraxxx

    Remblokken vervangen, geen remdruk, wat vergeet ik?

    Ik heb de remblokjes van mijn kawa vervangen. Het zit allemaal weer op de juiste manier terug. Ik krijg alleen heel weinig remdruk. Ik heb na het vervangen in de remhendel geknepen om druk te krijgen en vervolgende de motor op de juffy gezet met een tyrip om de rem. Ik heb nu wel iets mee...
  6. Hypertraxxx

    VFR750f '94 verkeerde veringset geleverd?

    Dag, Ik heb via een motorzaak een Hyperpro veringset gekocht en wilde deze op mijn motor monteren. Nu las ik de montagehandleiding nog eens door en in de kleine lettertjes staat dat het voor een '92-'93 model is. Ik heb zelf een '94 RC36. De motorzaak is vandaag gesloten en vandaag is mijn...
  7. Hypertraxxx

    Dashcam monteren

    Ik heb een bulletcam gekocht. Hiermee wil ik aankomende week mijn motorvakantie gaan filmen. Nu zit er divers bevestigingsmateriaal bij, maar geen geschikt om hem praktisch te monteren op mijn vfr750f. Omdat het mijn eerst camera is twijfel ik een beetje waar ik de moet monteren (en wat ook een...
  8. Hypertraxxx

    Zwarte Cross 2014 (napraat topic)

    Ik kon er voor die jaar geen topic voor vinden dus er maar even een gemaakt. Wie-o-wie is er geweest? (of heeft mee gedaan?) Hoe vonden we het? Hebben we het wereldrecord gezien? Persoonlijk heb ik het wereldrecord gezien, diverse motorstunts en de cross zelf. Ik heb erg genoten van de 85cc...
  9. Hypertraxxx

    Ervaringen Hyperonline.nl

    Dag Allemaal, ik de vering van mijn VFR750F verbeteren en daarom wil ik er graag een hyperpro set op/in zetten. Op internet vond ik deze site. Honda VFR 750 F RC36 + B258 1994-1997 Hyperpro progressieve veren ik kan op het internet zo geen reviews vinden en op het forum zie ik ook zo...
  10. Hypertraxxx

    Plat door de bocht, schade aan kuip?!?!?

    Dag mensen, ik ben zaterdag lekker wezen sturen en mooi stepjes aan de grond gereden met mijn motor ( Honda VFR750F 1994). Zaterdag in de schuur gezet en maandag haalde ik hem er weer uit en het viel mijn op dat er krassen op mijn onderste kuip (links en rechts +- 35 cm hoogte) zaten op mijn...
  11. Hypertraxxx

    Nog geen remdruk met vacuumpomp?

    Ik heb een remrevisie gedaan ( Geen remdruk na revisie. ). Ik had geen vacuumpomp om de remklauw weer op druk te kijgen dus ik heb er een aageschaft, maar nu ben ik nog niets verder, want ik krijgt nog geen remdruk. Ik heb de banjobouten dicht en onluchtingsventiel een kwartslag los. Echter...
  12. Hypertraxxx

    Rem ontluchten wat doe ik fout?

    Ik probeer mijn rem te ontluchten. Ik heb nu een vacuumpomp en toch kom ik niet verder. Het resevoir zit vol. De lucht kan naar boven, en er blijven maar bubbels komen. De ontluchtingsnippel heb ik een kwartslag losgedraaid. Ik heb de banjobouten op de remklauw iets losgedraait en daar zit...
  13. Hypertraxxx

    Geen remdruk na revisie

    Ik heb vandaag mijn rem gereviseerd nadat deze wat aanliep. Keurig netjes gedaan volgens het how-to-topic en aangepast naar mijn VFR750F 1994 met mijn WPHB. Nu heb ik alles schoon, vervangen en weer gemonteerd en probeer de remvloeistof weer bij te vullen, maar nu krijg ik geen remdruk meer...
  14. Hypertraxxx

    Onduidelijkheid in voorwaarden KNMV cursussen

    Ik wilde vandaag een VRO boeken via het KNMV. (Ik ben zelf geen lid) Braaf als ik ben lees ik dan netjes de voorwaarden (ja, ik wel). Hierin staat dat je alleen VRO kan doen als je lid bent. Ben je dit niet dan word je dat automatisch als je mee wil doen. Zoals het hier staat word er niet...
  15. Hypertraxxx

    Bouw je Yamaha om!

    Voor de knutselaars onder ons vond ik deze actie van yamaha. Ze dagen je uit om je standaard motor om te bouwen tot je eigen unieke motor en deze kan je deze met de andere knutselaars delen =). De officiele opening is pas ergens in januari, maar ik vind het wel een hele mooie uitdaging! Denk ik...
  16. Hypertraxxx

    Rem functioneert niet --> AHHHHHH --> O nu wel

    Zoals kort geschetst reed ik met mijn VFR naar werk. Ik rijd de motor meerdere keren per week en opeens leek het wel of ik de rem niet meer in kon knijpen. Dit was echt heel eng. Dit duurde ook maar heel kort. Je gaat toch harder knijpen en toen klapte de rem er wel in, maar moet zeggen dat ik...
  17. Hypertraxxx

    Motormoffen

    Nou doel ik niet op motorrijdende duitsers, maar op die dingen op het stuur.(zie onderstaande) Mijn handvatverwarming vind ik niet toerijkend in de winter. Ik zoek dus iets om echt de kou ook weg te houden. Nu heb ik ook zitten kijken naar motormoffen, omdat ik daar positieve verhalen over...
  18. Hypertraxxx

    cbr1000f sc21 in een sc24

    Weet iemand toevallig of een motorblok van een cbr1000f sc21 uit 1987 uitwisselbaar is met een sc24 cbr1000f editie? Ik kan het zelf zo niet vinden, ook niet in mijn WPHB. Ik denk wie weet weet iemand hier het antwoord.
  19. Hypertraxxx

    Klopt mijn analyse? Hard geluid bij starten

    Mijn er-5 maakte van de ene op de andere dag een heel hard niet normaal geluid. In eerste instantie dacht ik aan een lekke uitlaat, maar het lawaai kwam meer bij het blok weg. Ik heb dus gevoeld en en kwam inderdaad wat lucht bij de koppakking weg komen. Als het daar lekt dan komt dat doordat...
  20. Hypertraxxx

    compressie probleem. wie weet raad?

    Dag mensen, Ik heb een er-5 die niet goed meer liep. Ik heb toen de compressie laten meten en toen bleek de rechter cilinder nog maar 5,6 bar te hebben ipv de 11.4 die minimaal is. Nu ben ik druk aan het zoeken naar de oorzaak van het probleem, maar ik kan het tot nu toe nog niet vinden...
  21. Hypertraxxx

    wphb cbx650e 1985 gezocht

    Dag mensen zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een wphb van een cbx650e uit 1985. Ik heb hem gehad, maar kan het helaas niet meer vinden en ben hem eigenlijk vrijdag weer nodig. Wie o wie kan mij hier aan helpen. Een link naar een site (heb al gezocht, maar kan niks vinden) zou al heel...
  22. Hypertraxxx

    Het anwb pechhulp topic

    Na het gedeelte van het KNMV topic, waar de pech service wat werd afgekraakt en de anwb als alternatief werd genoemd ben ik zelf wat meer op onderzoek uitgegaan. Ik ben zelf wel al een aantal jaren lid bij de anwb en ben altijd netjes geholpen, maar ik ben eens gaan zoeken in de kleine...
  23. Hypertraxxx

    Radiator protector. Werkt het?

    Dag Mensen, ik heb een ER-5. En ik ben ondertussen aan mijn 3e radiator toe. Gezien die dingen 2e hands ook nog vrij prijzig zijn bezig ik het een beetje zat te worden :( Nu zijn er van deze protectoren(voorbeeld hieronder). Maar nu de grote vraag.... helpen ze nu echt? Kan iemand mij hier...
  24. Hypertraxxx

    Motor voorbereiden op de winter (doorrijders)

    Ik ga dit jaar echt ook in de winter door rijden. Vorige winter heb ik met ook af en toe een ritje gemaakt, maar ik heb geen speciale voorbereidingen getroffen. Nu moet ik 150 Km per dag gaan rijden, waarvan 35% snelweg. Nu wil ik me wat beter voorbereiden en vraag ik me ook af of anderen...
  25. Hypertraxxx

    Advies gevraagd over motornavigatie GoClever

    Dag Allemaal, ik ga samen met een vriend een roadtrip door europa maken met de motor. We hebben geen vaste route, maar willen voor de zekerheid toch een navigatie mee. Gewoon om een snelle route naar een hotel o.i.d uit te kunnen zetten bij slecht weer, om te localiseren waar je bent met pech...
Terug
Bovenaan Onderaan