Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Birdiebird
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Diverse kuipdelen+monozitje Honda CBR1000RR 2004/2005

    Beste Motorrijders, Hierbij biedt ik mijn dubbele kuipset aan voor een Honda CBR1000RR. Sommige kapper zijn gescheurd en gelijmd. Het is niet de mooiste set, maar misschien leuk genoeg om een projectje te maken, of om ze te gebruiken op een circuitfiets. Het liefste ben ik de hele set...
  2. B

    Arai Viper GT motorhelm maat M, tevens met donker vizier!

    Nette, maar gebruikte helm van Arai. Binnenvoering is nog in topstaat. Tevens heb ik er een donker vizier bij. Beide vizieren zijn voorzien van het Pin-Lock systeem zodat je vizier niet beslaat. zoals op de foto te zien lichte gebruikssporen/krasjes. Helm is nooit gevallen of gestuiterd...
  3. B

    Akrapovic Megaphone Slip-Ons GSX-R1000 K9/L0

    Wegens aanschaf Yoshimura uitlaten, te koop aangeboden: ZGAN Akrapovic Megaphone Slip ons voor GSX-R1000 K9/L0 Uitlaten hebben er 1 maand onder gezeten en +/- 1000 KM gereden. Inclusief DB killers, en installatiemateriaal. Vraagprijs: € 425,-
  4. B

    Koppelingsdeksel + Bedieningsplaat Ducati 748,996,998 etc

    Zo goed als nieuw koppelingsdeksel+ koppelingsplaat. Om je koppeling echt te showen! Linkje met foto : http://link.marktplaats.nl/540413443 Prijs is voor het geheel, delen worden niet los verkocht. Nieuwprijs voor dit geheel was 242 euro. Nu voor 100 euro. Dit past op alle Ducati's...
  5. B

    Buddy voetsteunen voor een Ducati 996 uit 2001

    Ik weet dat bijna iedereen ze eraf sloopt dus er moeten er genoeg zijn, echter mijn vriendin is zo gek dat ze nog achterop durft bij mij, dus ik ben op zoek naar voetsteunen voor de passagier. wie o wie maakt mij blij?
  6. B

    YZF 750 te koop

    PRIJS AANGEPAST!!!!!!!! NIET ZEUREN, ZO MEENEMEN: 1250 EURO!!!! Bij deze gaat mijn YZF 750 de verkoop in, wegens aanschaf van een nieuwere motor. De motor is hiervoor van een ander forumlid geweest (carnivorous1) en dus wel redelijk bekend hier. Bouwjaar is 1993 en de...
  7. B

    Nieuwe Motorgek

    Dames en Heren, even voorstellen dan maar. Ik ben Jean michel, 25 jaar, woonachtig in Roosendaal en sinds kort compleet motor verslaafd geworden. Heb al 7 jaar m'n autorijbewijs en diverse voitures gereden. Sinds vorig jaar is eigenlijk een beetje de motorgekte toegeslagen, en ben ik...
Terug
Bovenaan Onderaan