Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The_roedie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The_roedie

    MFMM 12 MEI 2013 Verzamelpunt Hoorn

    Voor dit jaar een nieuw verzamelpunt erbij in Noord-Holland Noord *D Mc Donalds Hoorn Kleine Wijzend 1 1647 DT BERKHOUT Er is besloten hoe laat we vertrekken: 8:45 Verzamelen 9:00 Rijden De route gaat een binnendoor route worden aangezien hier animo voor is. Daarom zal er...
  2. The_roedie

    Kawasaki ER-5 1999 25KW

    Te koop: Merk: Kawasaki Type: ER5 Bouwjaar: 1999 KMstand: 78000 en er word nog steeds op gereden Recent is de accu en zadelhoes vervangen. In augustus zijn de banden vervangen en deze kunnen nog vele km mee. Ook is een jaar geleden de radiateur vervangen omdat de oude beschadigd was...
  3. The_roedie

    Te koop: Universele chrome streetfighter spiegels

    Te koop: Setje Chrome universele streetfighter spiegels Heb ze een dag op me motor gehad maar ze bevielen me niet Voor €35,- of een mooi bod zijn ze van jouw Op te halen in Hoorn N-H
  4. The_roedie

    FF voorstellen

    Ik zal me even voor stellen. Ik ben Rudi 19 Jaar en kom uit Hoorn. Ik heb me Motor rijbewijs gehaald op 28/02/08 nadat ik een jaar auto heb gereden. Ik had nog wat problemen gehad met het verkopen van me auto zodat ik mijn motor nog niet kon kopen, Maar nu ben ik sinds 20/05/08 trotse bezitter...
Terug
Bovenaan Onderaan