Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CatchDude
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CatchDude

    TK: Yoshimura RS-3 Carbon demper

    M'n motor is verkocht, maar met daarop de originele uitlaat. Daarom te koop aangeboden: mijn bolt on Yoshimura RS-3 Carbon demper Ziet er nog netjes uit en komt inclusief de originele doos en bijbehorende onderdelen. Maar let op: "For Closed Course Competition Use Only. Not Intended for...
  2. CatchDude

    TK: GSX-R 600 (SRAD) '98, rood/zwart + Yoshimura RS-3

    ----- VERKOCHT! ------- ** Vraagprijs verlaagd naar 2600 euro ** Tja. Ik heb het er een beetje moeilijk mee, maar ik bied hem nu (na lang twijfelen) toch te koop aan: Mijn GSX-R 600 uit 1998. Het is een tof apparaat en ik vind hem écht te gek, maar ik rijd er zo bar weinig op dat het zonde...
  3. CatchDude

    TK: GSX-R 600 (SRAD) '98, rood/zwart + Yoshimura RS-3

    Tja. Ik heb het er een beetje moeilijk mee, maar ik biedt hem nu toch te koop aan: Mijn GSX-R 600 uit 1998. Het is een tof apparaat en ik vind hem écht te gek, maar ik rijdt er zo bar weinig op dat het zonde is om hem maar zo stil te laten staan. Vandaar nu te koop: - Suzuki GSX-R 600 SRAD...
  4. CatchDude

    Dames: Leren jas & broek van IXS

    Mijn vrouw verkoopt haar leren pak voor dames; broek en jas. Evt. ook los te koop. Leren jas van merk IXS. Maat 38. Jasje van goed zwart leder, met uitritsbare wintervoering, twee zakjes, een binnenzakje en rits om vast te maken aan een broek. Extra protectie op de rug en bij de ellebogen...
  5. CatchDude

    Dames: Leren jasje en broek van IXS

    Leren set voor dames. Evt. ook los te koop. Leren jas van merk IXS. Maat 38. Jasje van goed zwart leder, met uitritsbare wintervoering, twee zakjes, een binnenzakje en rits om vast te maken aan een broek. Protectie op de rug en bij de ellebogen. -->150 euro Broek van merk IXS maat 20...
  6. CatchDude

    TK: Yamaha XJ 600 S (Diversion) --> Opknappertje!

    Te Koop: Yamaha Diversion (XJ 600 S) --> Opknapfiets! Kleur: rood Bouwjaar: 1992 Teller: 73.913 km 4 cylinders, 600 CC Edit: Er ligt een nieuwe achterband onder, misschien net 200 km mee gereden... Tegen elk aannemelijk bod! Let op: Voor de knutselaar / liefhebber. -...
  7. CatchDude

    TK: Suzuki GSX-R 600

    Hmm. Hier ging iets mis...
  8. CatchDude

    Arnhemmers verenigt u! (Fracción cinco!)

    Arnhemmers verenigt u deel 5! Pogostick Baksteen mijn r6 sparc Roy "R" Ilian Master-D KPL (Kijk eens wat vrolijker kerel :P ) Duccie748 Ms. Stuntie B.B.I.L. Ivan 4honderd Panther1880 M.K...
  9. CatchDude

    1 Bobine GSX-r 600 (SRAD) '98 of '99 of 750 W of X

    Ik ben op zoek naar 1 bobine voor m'n GSX-R 600 (SRAD) uit 98 of 99. Waarschijnlijk past een bobine van een 750 w of x model ook. Mocht je er nog een op de plank hebben liggen, laat a.u.b. even weten. Deze bobines zitten geplaats in het 'bougie-gat', tussen de 'dop' en de bougie in, er is dus...
  10. CatchDude

    A twist of the wrist. Deel 1 of 2?

    Mijn allerALLERALLERliefste vriendinnetje wil voor mij het boek 'A twist of the wrist' kopen, voor mijn verjaardag. :} Alleen nu zijn er 2 delen verkrijgbaar, deel een uit 1983 en deel twee uit 1993. Werken de boeken opbouwend (Eerst deel 1 lezen en dan deel 2) of maakt het niet zo veel uit? Is...
  11. CatchDude

    Inhouden bij lage touren, heel soms. GSX-R 600 '98

    Ik rijd een GSX-R 600 uit 98. Soms, als ik optrek en ik zit nog goed laag in toeren (<= 4000 rpm) in bijvoorbeeld z'n 2, dan pakt hij niet lekker op als ik het gas goed open trek. 19 uit 20 keer gaat het goed, maar net die ene keer af en toe pakt hij gewoon niet op en al trek ik de gashandle...
  12. CatchDude

    Ketting reinigen -> Goor tandwielhuis

    Vandaag m'n ketting schoongemaakt. Had ik lekker kettingreiniger voor gekocht, dus dat varkentje ging ik wel eens even wassen. Maar bij het voortandwiel is het natuurlijk een grote verzamelplaats voor derrie, dus schakelpookje los, deksel er af en aanpakken die hap! Maar wat een vieze gore...
  13. CatchDude

    Benzineleiding vraagje

    We zaten laatst een beetje te rommelen aan de ZZR 600 (1991) van een maat van me. Toen ik de tank eraf haalde zag ik 2 leidingen (Eigenlijk 3, maar de tank 'overloop' tel ik even niet me) die onder uit de tank kwamen. 1 leiding is natuurlijk de benzine leiding, maar wat is de andere leiding? De...
  14. CatchDude

    Klepdeksel pakking er uit gedrukt? ZZR 600 '91

    Ik en mijn maat zijn bezig geweest met zijn motor, een kawa zzr 600 uti '91. We hebben de tank er af gehaald en laten maken omdat er een lek in zat. Vervolgens plaatsen wij de tank terug, nadat we nog even de airbox los hebben gehaald en het luchtfilter hebben verschoond. (De airbox was...
  15. CatchDude

    Leuke demper Fireblade '95

    Het is voor een collega van me, die wil iets anders ipv. de standaard demper. Als je iets hebt liggen voor een CBR 900 Fireblade uit 1995, laat maar horen!
  16. CatchDude

    Nieuwe pagina niet te vinden

    Wist U Dat: dl 4 niet meer werkt (dl 4,5 dus nu) Dit topic gaat qua nummers bij mij maar tot 5 bladzijden, terwijl er 6 zijn. Ik heb m'n max posts per page wel op maximaal staan, wellicht is het bij andere instellingen anders? De nieuwe bladzijde (6) is niet te selecteren. Pagecount gaat maar...
  17. CatchDude

    Arnhemmers verenigt u deel 3!

    Zo, daar gaat 'ie dan weer! Met dank aan Panther1880 voor de foto-namen-lijst!
  18. CatchDude

    Pre-loodvrij tijdperk

    Hallo brikkers en klassiekers! Searchy gebruikt, maar ik kon er zo snel niets over vinden. (Misschien omdat ik ook niet de juiste term weet om op te zoeken.) Ik heb mogelijk een kans een oud beessie voor weinig tot niets op de kop te tikken. Ik weet nog niet eens wat, collega in kwestie die...
  19. CatchDude

    Rij-examen in 2007 6,5% duurder..

    Bron: Nu.nl Ik vraag me af of dat ook voor de toekomstige motorlessers gaat gelden...
  20. CatchDude

    Naar Wheelyday vanuit de omgeving Arnhem?

    Gaat er nog volk vanuit Arnhem en omstreken naar de Wheelyday de 16e? Zo ja, zin in een kudde-ritje over de snelweg heen? (En terug kijken we wel weer?) Als er genoeg animo voor is spreken we gewoon een goeie tijd af bij de Esso in Velp.
  21. CatchDude

    Rijschool in Arnhem gezocht

    Ja, searchy heb ik gebruikt, maar ik kon eht toch niet vinden ;) : Mjin vriendin is op zoek naar een motorrijschool in Arnhem (Jaaa, eindelijk!: }) Nou heb ik zelf wel het een en ander aan verhalen over diverse rijscholen gehoord hier; sommigen goed, sommigen slecht. Maar er schijnt hier...
  22. CatchDude

    Kabels vanaf stuurschakelaars GSX-R 600 1998

    Okay, ik heb natuurlijk de hele boel uit elkaar gehaald zonder vooraf te kijken hoe alle kabels lopen. En nu bij het in elkaar zetten is het mij onduidelijk hoe ik de kabels die van het stuur af komen (Vanaf de knipperschakelaar/grootlicht etc links en de lichtinstellingen/dodemansknop etc...
  23. CatchDude

    Knipperlichten en weerstanden

    Ik heb al een tijdje last van het feit dat mijn knippers te snel knipperen zodra de motor loopt, vooral als ik toeren maak. (Met de motor uit doen ze het goed.) Ik heb er andere dan de originele knippers op zitten met een ander wattage, dus daar ligt het ongetwijfeld aan. Ik weet ook, met dank...
  24. CatchDude

    Irri klein windowtje

    Help! Elke keer als ik een nieuw internet explorer window open dmv. "Openen in nieuw window" popt hij zo open: Hoe fix ik het zodat hij weer gewoon volledig scherm opent?
  25. CatchDude

    Ook een beetje goed nieuws..

    Naar aanleiding van mijn topic: Schuiver gemaakt, mooi balen... , heb ik goed nieuws. Na 3 maanden te hebben moeten wachten op het politierapport is die uiteindelijk bij het waarborgfonds terecht gekomen. Deze lui, van het waarborgfonds, hadden vervolgens slechts een paar weken nodig om te...
Terug
Bovenaan Onderaan