Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: e-leven
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. e-leven

    Gestolen: Yamaha R1 1998 MN-HL-84 in Hoorn

    De motor die ik nog maar drie weken had... een Yamaha R1 uit 1998 met kenteken MN-HL-84, gestolen in Hoorn. Ik ben een beetje sprakeloos...
  2. e-leven

    Dat je nu nog durft te rijden..

    ...met één koplamp! Ik zie regelmatig automobilisten in het pikdonker met één, een halve en in een enkel geval zelfs helemaal zonder koplampen. Zelfde geldt voor de achterlichten... denk je een collega-motorrijder voor je te zien *O* is het een halve auto -O- Anderen die zich hieraan storen? :+
  3. e-leven

    GSX-R750 1997 met probleem... iemand enig idee?

    Gistermiddag was ik onderweg naar huis van een lekker ritje en opeens valt m'n (acceleratie)vermogen grotendeels weg. Voor het anders mooie hoge geluid kwam een zware lage brom terug... ik ben er maar mee naar huis gereden. Gisteravond nog even een rondje gereden en toen leek er niks aan de...
  4. e-leven

    Koekblik + motor + file = au!

    Na één dag op dit forum (en twee berichtjes in m'n openingspost) heb ik meteen een verhaal te vertellen... ik ben er alleen niet zo blij mee. Vanmorgen in de file op de A8 richting Amsterdam besloot een automobilist van baan te wisselen zonder te kijken en z'n knipperlicht te gebruiken. Maar...
  5. e-leven

    e-leven, niet voor niets het gekkengetal

    Hallo iedereen hier! Ik ben e-leven, mijn echte naam is Mark en ik woon in Hoorn (Noord-Holland). Ik ben 20 jaar en heb al sinds 2006 m'n motorrijbewijs (ik heb geen B). Destijds bewust voor de motor gekozen en heb er nog geen dag spijt van gehad... Nog wat potentieel boeiende info: ik heb...
Terug
Bovenaan Onderaan